Παρασκευή, 22 Φεβρουαρίου 2013

τελευταία καυτά.

Το γλιέπ'ς δεν το γλιέπ'ς, πως εχω ενα υγιές ενδιαφέρον για την αθρώπινη φύση.
 Οτι περνάει απο το αυτί μου, εκτός απο το σκουλαρίκι, να μην στο επικοινωνήσω? Ετσι δεν λένε τώρα? γμ την γριά γραμματική μου και τα κόκκαλα του τριανταφυλλίδη θα μολογάνε περισπωμένες.

Στο θέμα, μην με αποσυντονίζεις, θα ξεχάσω. 

Μπλόγγερ, με ονομασία προέλευσης, εθαψε την γυναίκα του πρόσφατα. Υστερα απο την ταφή, εθεάθη στην παραλία να κάβει βόλτες χεράκι χεράκι με την γραμματέα του.

Εμεις τον συλληπούμεθα, όλοι μαζί, βεβαίως, και του ευχόμαστε βίον μουνόσπαρτον. 

Οχι δεν θα με πεις αλλιώς, παρά κουτσομπόλα. Την έφαγα την Μάξγουελ!!!


6 σχόλια:

  1. Παρηγοριόταν ο καημένος. Δεν είναι λίγο να βρεθεί ένα μουνάκι να σε παρηγορήσει μέσα στη μαύρη απελπισία σου. Τι θα το κάνεις, θα το διώξεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οοοοοχι, πως θα το διώξεις. και πως θάχουμε τροφη εμείς?

      Διαγραφή
  2. Και μιά διόρθωση για χάρη του Τριανταφυλλίδη: "συλλΥπούμεθα". Τ' άλλα σωστά και μπράβα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου ξέφυγε....@
      μερσί
      διότι το βλέπω εγώ, το Δελμουζεϊκο ναρχεται κατεπάνω μου μετα του Γληνέϊκου και των άλλων..!

      Διαγραφή
  3. Μμμμμμμμμμμμμμμμ κι ύστερα λένε για τις χήρες ότι στις εννιά του μακαρίτη άλλον έβαλε στο σπίτι... Τι να πουν κι οι μακαρίτισσες; Φυσικά, κουτσομπόλα δεν είμαι, αλλά μη λένε μόνο για τις χήρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως το λενε αυτό με την μακαρίτισα άραγε?
      Κουτσομπόλα εσύ? Σε παρακαλω, δω μέσα εχουμε ενα υγιές ενδιαφέρον για την αθρώπινη φύση είπαμαν !!!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.