Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2013

πάσης φύσεως !

Να ξεπετάξω ενα στα γρήγορα, γιατί τρέχει προγραμματισμός.

Το τι μαλακίες, εχουν στείλει τα ανώνυμα δεν λέγεται. για ολα.

Αυτά ειναι τα τρόλ, βρε Τρεμένς, παιδί μου? γιατί δεν ξέρω κιόλας.
αλλά το διασκεδάζω, δεν μπορώ να πω. (μου ξέφυγε το παιδί μου, μην με πεις μητέρα, σε εσφαξα στο γόνυ).

Μούρχεται να τα κάνω αναρτήσεις. 
Το τελευταίο.. ποιά ειμαι εγώ, που σχολιάζω λέει,  την μορφωμένη θεά !!!!
προσκηνείστε βρε!!! χα χ α !!!

Τώρα αμα πω για τα χωριατάκια, που ήρθαν στην Αθήνα να σπουδάσουν, θα θείξω κλάδους και ποιός με ξεπλένει κι η Νάσια λείπει στην Κάσο και δεν θα μιλήσει κι ο Βάντης ειναι βόρεια στα πηγάδια 5 ειναι 7 είναι θα σας μειδιάσω και δεν το θέλω....
Οκ, δεν λέω για όλους. Λέω για τα χωριατάκια με τους αγράμματοι γονιοί, που 
νομίζουν πως αμα σπουδάσουν κάτι γινήκανε. Τα ακοινώνητα..... ναι μην ξεχάσετε να ορμήξετε...

Εγώ δεν είδα εναν μηχανολόγο του Πολυτεχνείου να ορμήξει. Εναν τοπογράφο, ενα εισαγγελέα, εναν αρχιτέκτονα.. εντάξει γάτε τυχαίο παράδειγμα εφερα, εχω και τις αγάπες μου, στο επάγγελμα.. μην βγάλεις νύχια τώρα... 
Ειναι αξιοπρεπείς φαίνεται και δεν ορμάνε... Τα κλασσικά ξεσκίζονται.....

Απο την άλλη... Εχει το κοινό της. Τάπαμε. Στους ντυφλοί ο μονόφθαλμος βασιλεύει.

νοήμον κοινό με παρακολουθεί... βέρυ βέρυ νοημονότατο.. πως το λέτε εσείς εδώ.... δεν μπορώ να πω.

το άλλο ανώνυμο λέει "52 και ζεις ακόμη". Εχω πεθάνει στο γέλιο. Ε, ορίστε πίπεδοΝ!!!!! 

η τελευταία περίπτωση ήρθε απο το πουθενά.... δεν με ξέρει, δεν αντίληψε, ποιά ειμαι, δεν κατάλαβε τι λέω, εχει αντίλογο με σχόλιο..... για τους βιασμούς. 

Οχι. Δεν θα ασχοληθώ, το έγραψα, δεν πα να λες..... πα πα πα.... Κανείς δεν μίλησε. δεν ξέρω αν μπορείς να το καταλάβεις εδώ γράφω τις απόψεις μου, χωρίς διάλογο... εντάξει.. ωπα φτάνει... δεν θέλω παρέες... ούτε καινούργιο κόσμο.. δεν θέλω λΕΜΕ....

Οκ, άστο πιά δεν μπορώ τις βλακείες κάθε είδους..... Δεν δεν .... δω μέσα, κάθε καρυδιάς καρυδότσουφλι. δεν ... σου λέΩ. 

ΑΑΑΧ τα ξωπέταξα!!!!! ε μα δεν μπορώ να μην γράφω κιόλας.  

Το κάθε ανώνυμο ανώμαλο έρχεται και λέει μούρλες ! Μπουμπού επώνυμη, ανώνυμο έγραψα.. μην αρχίσουμε.... 

Δεν καταλαβαίνει κανείς πως δεν θέλω κοινό. Δεν είμαι οποια κι όποια εγώ για να με παρακολουθουν.

Βάλε δυνατά core 'n grato και άσε με ήσυχη.

Κούλπα παιδί μου, το καλάμι μου !!!! τι γίνηκε? τοιμάστηκε? εεε?




*** α κάτι που θέλω απο ημερών να το γράψω. Ρε την Αθη, την θυμάστε? γυρνάει και λέει το ίδιο παραμύθι, μόλις δει μπλόγκ που με βρίζει... ξέρετε ! Την είδα κι εκεί... και αλλού.....

η κουτσαύλω... (για να δω ποιος διαβάζει να ορμήξει)>ναι εσένα θίγω....... 

*** οκ, μην σκούζετε, αφήστε να δούμε ως που θα το τραβήξει κι αυτη, που είχα σχέση μ' ένα φίλος της, λέει και του δημιούργησα ψυχολογικά. Μη χέσω....
τον ηλίθιο που δεν πήδαγε ούτε θηλυκή γάτα και όπου ευρισκε κοριτσάκι στα μπλόγκ, του την έπεφτε. Δασκάλες κοπέλες σαν τα κρύα νερά 25άρες΄μου το είπαν!!!! καλή τους ώρα τα κοριτσόπουλα.. 
Ελα κουτσαύλω... που δεν είσαι θηλυκό... παρά περσόνα ξέρουμε πιανού....



8 σχόλια:

  1. νέο μέτωπο ανοίγεις!

    έχεις κότσια όμως και υποστηρίζεις την άποψή σου! δε μασάς! γι αυτό σε πάω ρε κοπελιά!

    για στείλε μέηλ να ενημερωθώ. έχω μείνει πίσω λέμε γιατί σε γράφω και από ξένο λαπιτόπι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, δεν ανοίγω κανένα μέτωπο, ούτε άνοιξα ποτέ.
      Τα βλαμένα που δεν αντιλαμβάνονται....

      Διαγραφή
  2. η αλήθεια είναι πως με τα πόστ που κάνεις το τραβάς το βρίσιμο χαχαχαχα. Αλλά, όπως έλεγαν και οι παλιοί, τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κώλους κι εσύ μέχρι στιγμής έχεις αποδειχθεί αρκούντως επιδέξια ;)
    Φιλιά αρχιτεκτονικά.

    Υ.Γ: "52 και ζεις ακόμη" χαχααχχαχααχαχαχχα ποιά καμμένη να το έγραψε αυτό. Λιώνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μahler μερσί πολύ !
      ανώνυμη καμμένη, τι να σου πω... τι άλλο θα ακούσουμε...

      Διαγραφή
  3. Δεν είδα ... δεν γνωρίζω...
    Μάλλον ζω σε ένα άλλο παράλληλο μπλογκοσύμπαν... ή απλά κινούμαστε σε διαφορετικούς κύκλους και χαίρομαι πολύ γι'αυτό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.