Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2013

του μισεμού !

κι επειδή μια ανάρτηση μου, ξεσηκώνει θύελλες.... οχι δεν θα απολογηθώ.

Εγώ μεγάλωσα σε υγιή οικογένεια, δεν με απασχόλησαν και δεν υπήρχαν στο περιβάλλον, καταστάσεις ανήσυχες.
Ο υάλινος κώδωνας, δεν χτύπησε ποτέ. Δεν τον αφήνω εγώ, βέβαια σε πρώτη φάση και σε προηγούμενη, δεν τον άφησαν οι άλλοι για μένα. Δεν μου προέκυψε τίποτα περίεργο στον βίο και φυσιολογικά όλα εξελίχθηκαν. 

Δεν μ' ενδιαφέρουν οι άλλοι. Τι κουβαλάνε και τι κρύβουν. Δεν θα αποχωρήσω απο δω μέσα, διότι ίσως κάποιους θα βόλευε. Eχω άποψη και ειναι δική μου και θα την λέω. Για όλα....!

Μίλησα για τις γυναίκες που ποτέ δεν τις κατάλαβα κιόλας. 

Και Κυρία (γιατί με Κ κεφαλαίο πρέπει να γράφεται), προσβλήθηκε και αποχωρεί. Αξιοπρεπέστατα και χωρίς αντιπαραθέσεις. Εστειλε απλά ενα μύνημα. το χαίρομαι, διότι αντιλαμβάνεται. Νοήμων νούς. το πως θα με χαρακτηρίσει, δικό της θέμα. 

Εμενα ο κόσμος μου, ειναι αλλού. Σε οποιον δεν αρέσω, φεύγει. Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί θα πρέπει να βρίζομαι για τις απόψεις μου.

και απο ποιόν κιόλας? χα χα χα χα !!!

απο τις διαφόρων ειδών περσόνες.


Το εγώ μου και μόνο μπροστά και οι άλλοι σπίτια τους.


Αλλα βλέπεις ειναι αυτή η περιέργεια που έτρωγε τις γάτες.

Τώρα τρώει τσούλες.

Και πότε εγώ εκανα φιλίες εδώ μέσα, που εγραψαν κάπου και ύστερα φέρθηκα άσχημα? Οταν δεν μου αρέσει κάτι, φεύγω. Αλλά δεν μπορώ να μην το γράψω κιόλας. Ε, όχι να μας κοροϊδεύουν οι πάσης φύσεως βλαμένοι.....!!!

Ρε και ποια είμαι που με διαβάζουν 500 άνθρωποι? δεν είμαστε καλά. 

Θα βάλω προσκλήσεις πάλι να ησυχάσουμε....!!! Οχι, δεν είναι 500, τόσα ειναι τα χτυπήματα των περίεργων. 

και γιατί με λυπούνται που δεν έχω αναγνώστες, δεν τόπιασα. Αμα σας πιάσω στο στόμα μου......

Μακάρι να ήταν εδώ, μερικοί μπλόγγερς που πρωτογνώρισα... 
Κούλπα, το καλάμι μου!!!

6 σχόλια:

  1. ουπς, τι έγινε πάλι; γιατί φόρτωσες;
    εμένα να δεις τι γίνεται που έχω δυο αναρτήσεις με σχεδόν 1400 χτυπήματα η μια και 800 η αλλη, η πιο πρόσφατη.

    μη σκας. σε όποιον αρέσουμε.

    τι είμαστε για να αρέσουμε σε όλους; πατάτες τηγανητές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω? φορτωμενη? παρόλ!
      το σε όποιον αρέσουμε το έχω πει προ πολλού.
      Τις μαλακίες δεν μπορώ των ανώνυμων και που παρακολουθούν οι Κύπριοι, οι Ολλανδοί και κάτι Γερμανοί, τι ακριβώς γράφω. χώρια οι Ρούσσσοι και κάτι Καναδοπαγωμένοι...

      Διαγραφή
  2. Να σου πω, με τους Καναδοπαγωμένους έχεις μέλλον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεεεεν τόπιασα.. μπορείτε να μου το μεταφράσετε πλήζ?

      Διαγραφή
  3. καλέ εχω χαρες, ηρθε το πρωτο μου τρολ σημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να χαρώ κι εγώ, ας μου εξηγήσει κάποιος τι ειναι το τρόλ!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.