Παρασκευή, 22 Φεβρουαρίου 2013

Με το κουτσομπολιό στο στόμα !

Καλημέρα, δεν προλαβαίνω τίποτα, παρά να σου πω στα γρήγορα !

Τι ιιιιιι ήθελε γνωστή μπλόγγερ, με άλλη μία γνωστή, σε καφέ, απόμερα, στο πίτσι πίτσι?
Τρέχει τίποτα μεταξύ τους?

Επεσα σε γνωστό που τις ήξερε και μου το είπε, γνωρίζοντας πως τις ξέρω κι εγώ. Εξ' ακουής μόνο.. δε τις ξέρω αλλέως πέος!

Αλλά, στο πίτσι πίτσι? Τι με νοιάζει τι κάνει η άλλη στο κρεββάτι της? Δεν με νοιάζει και δεν το κάνω θέμα. Αλλά να μην το δηλώνει? Δεν ειναι ξεμπερδεμένη και αυτή ε?  Αλλά η άλλη? 

Εμείς τοχουμε τούμπανο κι αυτές κρυφό καμάρι.

Ταμαθες Αρετούσα μου, ετούτα τα μαντάτα... ελα πάμε όλοι μαζί !!!


2 σχόλια:

  1. Εγώ, όπως έχω πει και στο κοντινό παρελθόν, κουτσομπόλα δεν είμαι, αλλά αυτές τα έχουνε μεταξύ των; Δεν κατάλαβα. Όχι ότι με νοιάζει, γιατί εγώ κοιτάω τις δουλειές μου, αλλά μια που το έφερε η κουβέντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατι ειμαι εγώ του κουτσομπολιού? των τάχουνε των..

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.