Δευτέρα, 18 Φεβρουαρίου 2013

παίζουμε ?

Ολες παίξαμε και ξέραμε να τα εκτιμήσουμε κιόλας !!!

4 σχόλια:

  1. τι μου θύμισες!!!
    κάτι τέτοια είχα και εγώ μικρή,με σπιτάκια κλπ!!!!

    φιλάκιααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο την εποχή της γιαγιάς μου, είχανε. Τώρα εξαφανίστηκαν!
      στα μούτα σουουουυυυ!

      Διαγραφή
  2. και εγώ είχα τέτοιο παιχνιδάκι. το έδινε και η μανίνα!!!
    όλα τα κοριτσάκια του δημοτικού τα μαζεύαμε και ανταλλάσαμε...
    ρε, μη βάζεις τέτοια, εκτιθέμεθα ηλικιακώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παλαιότερα, που δεν είχαμε Μανίνα, τα αγοράζαμε δεν θυμάμαι απο που. είχα και κληρονομιές απο την γιαγιά μου.
      Τι εκτιθέμεθα...! Αφού αυτό είναι!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.