Πέμπτη, 7 Φεβρουαρίου 2013

η Κερασιά !



Είμ' εγώ η Κερασιά, πόχω τόση ζουζουνιά !!!!!
μουρλή ειμαι ότι θέλω λέω.

Ρία εισαι εδώ ή πηγες για ψαράκι..? εχω ακόμη τρείς αναρτήσεις για σήμερα

τα 111 χτυπήματα δεν αντίληψα εγώ η ξανθιά η Κερασιά!!!!

Δουλειά δεν έχουν και κατασκοπεύουν εμένα?

Δεν θα γράψω ονοματα και δεν θα βαλω λίνκ λυπάμαι. Αλλωστε ο αρχηγός ειπε ότι δεν θα ξαναασχοληθεί με μικρότητες...


Τον αρχηγό να ακούτε! Τον αρχηγό!!!!!

Ολη η αγέλη απο πίσω....


* Κούλπα, μαζώξου απο τα ξένα ΄μπλόγγια και φέρε το μπαμπουδένιο...

14 σχόλια:

  1. όπως λέμε Μέα Κούλπα??? χαχαχαχαχαχχαχααχα. Καλό μεσημέρι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον, καλή όρεξη.
      Οχι μέα, σκέτο Κουλπα, ο μαραγκός μας εδώ... δεν ξες?
      πωωωωως.
      Αυτός μου γυαλίζει τα καλάμια μου!

      Διαγραφή
  2. εδώ είμαι, σήμερα μαγειρεύω εγώ για το μωρό μου.
    του έδωσα και το τηλέφωνο του κέντρου δηλητηριάσεων καλού κακού!

    ωραία φωτογραφία ζουζούνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eντάξει μεταξύ τυρού και αχλαδιού θα προλάβεις !!!
      απο αυτές τις φωτός, που ζηλεύω και δεν έχω δει ποτέ απο κοντά

      Διαγραφή
  3. είναι η εποχή τους;δεν ειμαι της ανθοκομίας.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλησπέρες σας κερασένια μας!
    φιλάκιαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπέρες σας λουλουδένια μας !!!
      στα μούτρα σου!

      Διαγραφή
  5. Αντε να πιάσει η Ανοιξη,ν'ανθισουνε,να δεσουνε το γλυκό και ζουμερό καρπό τους,να ευχαριστηθεί η ψυχούλα μας φρουτάκι θεϊκό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. που είναι καλέ οι άλλες τρεις αναρτήσεις;
    έμεινες στην κερασιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραίο το άνθος της κερασιάς, μα και της αμυγδαλιάς επίσης!
    Φιλιά δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ, αρκεί να καθεται στο δένδρο και να μην ειναι το κλαρί στο βάζο και μαδεί!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.