Παρασκευή, 1 Φεβρουαρίου 2013

η γιαγιά μας η καλή




Πρωτομηνιά σήμερα, καλό μας μήνα, ειναι ο μήνας μου. Ο Φεβρουάριος ναι!!! δικός μου ολόδικός μου. 
Α καλά ειναι και κάτι τ           που γεννεθλιάζουν οπότε.. τον μοιράζομαι... εντάξει..

Θυμήθηκα τις δυο γιαγιάδες μου που έφυγαν...εε και πόσο θα ζούσαν ! 
Η μία είχε γεννηθεί το 1905 και η άλλη το 1903... οχι το 1907, μην τις κλέβω κιόλας..... 
κι οπως έλεγε η Βασιλικούλα, οι μεγάλοι να φεύγουν πρώτοι....
ελα να παίρνουμε σειρά.. ετσι κι αλλιώς απο τα 50 κι απάνω μετράμε ανάποδα...

ναι ρε που παρεξηγήθηκες αμέσως... τι περιμένεις? παιδιά? χμ!!! εγγόνια περιμένεις, αν σου χάρησε ο θεός παιδιά. Αλλιώς τι? τι ? τι ?

τι περιμένεις? νέα καριέρα? μμμμ ειναι και αυτοί που την κάνουν.
Ο Μίμης, ζωγράφιζε τα βάζα στην σύνταξή του... μμμμ με σμάλτο, βρήκα ενα προχθες για ζάχαρη...
Ολα τα σπίτια γνωστών και φίλων και γειτόνων εχουν απο ένα και δύο και τρία και τέσσερα ...παρεσύρθην....
H Δέσποινα ζωγράφιζε, εκανε κολάζ, εκανε το άλλο με τις ψηφίδες εκανε και τι δεν έκανε...
γι αυτό πέθαναν νέοι. η άλλη που δεν κάνει τίποτα,, θα μας θάψει όλους. 

τι περιμένεις? εναν νέο έρωτα? ΧΑ ΧΑ ΧΑ γεροντορέρωτες.. πφ!!! στα 60 θα κρατιέσαι απο το χεράκι? Οξω. εμετίλα.....

τι περιμένεις? να σούρθει και η σύνταξη στο τέλος του μηνός. 

τι περιμένεις? να διαλέξω το χρώμα του φερέτρου και την επένδυση. Απαλό καστανί το απέξω, απαλό τσαγαλί το απομέσα...μούρλια...!!! να ταιριάζει με το εκρού του νεκρού...μμμμ μούρλια σου λέω.

αντε λοιπόν, καλό "μου" μήνα και καλές Αποκριές !

εεεε, και μετά μετάααα θα πέσουν οι μάσκες.....

10 σχόλια:

  1. αυτές οι γιαγιάδες... οι δικές μου ήταν δύο εντελώς διαφορετικές προσωπικότητες και τις χάρηκα αρκετά (ως γνωστόν δεν χαλούν χατήρι για τίποτα)
    Όσο για τις εν ζωή, μπορούν να προσφέρουν, αρκεί να μην ξεφεύγουν με πράγματα που δεν τους αρμόζουν, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βλού μου, καλημέρα και καλό μήνα.
    και οι δικές μου ήταν διαφορετικές. Με την μία που μεγάλωσα, ήταν του μητριαρχικού καθεστώτος.η άλλη της μάνας, μονιμως της έτρωγε.. τι ωραία...
    Χατήρι...μμμ δεν ξέρω. αυστηρή ήταν η γιαγια βασιλικούλα.

    με τις σημερινές, μοντέρνες, δεν θα μπορούσα να συμβιώσω. Δεν ειναι του χαρακτήρα μου το μοντέρνο. Απολαμβάνω την μανα μου, που ειναι γιαγιά στα ανήψια μου... Αψογη...
    μάτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλό μήνααααααααααα!
    φιλάκιααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην φωνάζεις παιδί μου, ειναι μεσημέρι, θα ξυπνήσουν οι γριές..σσσ


      εντάξει καλό μας μήνα ΄και στα μούτρα σου!

      Διαγραφή
  4. Μερσσί και για σας καλυτερος !
    φιλιά σ' ολοι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ποια λές γοργόνα καλέ; εμένα βαφτίσανε έτσι!

    μια απορία!

    τι χρώμα είναι το τσαγαλί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ria, γοργόνα ειναι η κυρια ΑνΛου!!

      Μαρή βλαχάρα και το δηλώνεις. Τσαγαλο δεν έχεις δει?
      γιατί εγώ που να δω στην πόλη...
      τσαγαλί, το λέει τ' όνομά του

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.