Τρίτη, 15 Ιανουαρίου 2013

Cake pops, ξες τι ναι?

Ξέρεις τι ειναι, ή να αρχίσω να εξηγώ? Δεν βαριέσαι, ας εξηγήσω, να βάλω και μια φωτό, να ξές που βαδίζεις κι εσύ.. Διότι, τον Νοέμβριο, τα έμαθα κι εγώ. Δεν είχα σκασίλα, αλλά η κα Λαχανικού, παλαιά μπλόγγερ, παιδεύτηκε κι έβρισε μια νύχτα ολάκερη. Αποτέλεσμα καταπληκτικό.

Λέμε cake pops. Γλυφυντζούρια που εχουν απο μέσα θρυματισμενο κέϊκ που έχει και κάτι σε κρέμα να δέσει μάλλον μερέντα λενε εδώ και μετά ωπα νίναναϊ γιάβρουμ.

Διεκδικουν και την πατρότητα οι μην πω, μπλογγερούδες. Και φτιάχνουν συνταγές μόνες τους.
Ρε, απο που πήρατε, την αρχική ιδέα, που θα μου πείτε, πως προσαρμόσατε. Αντε μου. Αυτά ειναι αμερικανιές. Η bekerella, www.bakerella.com εχει τις αυθεντικές...είναι στις κακές του ο μπλόγγερ, δεν βάζει φωτογραφία. πήγαινε να δεις.


 Βάλαμε μια μερέντα δώθε και κάτι καναμε νομίζαμε. Α, ξέρουμε και ξένες γλώσσες για τις αγράμματες ελληνίδες και μεταφράζουμε.  Πασαλίφτηκε όλος ο κόσμος και της βγήκε το λάδι της κοπέλας. Είναι που είναι επίμονη η φιλη μου.. Εγώ θα της τάχα πετάξει στο κεφάλι της κυρίας που τα διαφημίζει δικά της.

Ελα, που εχετε και μπόγκ και νομίζετε πως ξέρετε. Ρε, επαναλαμβάνω ΡΕ, απο που αντιγράψατε, που εχετε και στο χωριό σας cake pops! ας ΤΟ ΔΙΆΛΟ. με κεφαλαίο.... μαζί με τις πίττες που αν ήταν Ανδριώτισα η γιαγια δεν εκαναν ποτέ, μόνο βολάκι τυρί, ξέρανε και τα κεικ ποπς !!! Μάλιστα.....Εκεί δεν στην Ηπειρο, μαζί με το φύλλο, κάνουν και λεϊερ κεικ. εκει να δεις επιτυχία.....

Αυθεντικά ελληνικά. Θαυμάστε τα καλάμια του μπλόγγερ. Ελληνικά κεϊκ ποπς.

Μιλάμε 3 γλώσσες εκάστη γνωστή, αμα θέλουμε να φτιάξουμε θα προτιμήσουμε τις ξένες συνταγές. Αμε στην Μπεκερέλα και βρες αυτό με το τζήζζζζ κεικ και φτιάξε το....
Τιραμισού στην Ιταλία, καπικέκια στην Αμερική και γαλτομπούρεκο στην Ελλάδα. Μαζί με το μουσακά.

Ετσι ξέρω κι εγώ να προβληθώ. Με μερέντα..αντε....!!

* βλέπεις με τις μαλακίες των άλλων, που γίνομαι εγώ κακιά?
Οχι φταίω που κράζω? δεν φταίω...

23 σχόλια:

  1. Μόλις:
    1. αδιαθέτησα ενώ
    2. έχω αρχίσει δίαιτα και τις τελευταίες 2 μέρες και
    3. γυμναστήριο
    και βλέπω μπακερέλα και τρουφάκια πρώτη μούρη.
    Το παθαίνεις το υπογλυκαιμικό σοκ ή δεν το παθαίνεις;

    ΥΓ. "που εχετε και στο χωριό σας cake pops!" Δεν ξέρω γιατί αλλά ακόμα γελάω. Μάλλον επειδή το οπτικοποίησα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 1. Ηρθε κι έφυγε
    2. Σιγά μην κάνω δίαιτα
    3. Το κολυμβητήριο μου τηλεφωνεί συχνά
    ! οχι λίγο σούπεσε...το παθαίνεις. να το πω να μην το πω!!!!

    ΥΓ> οχι είχαν! στο ντουλάπι με τις φακές, τα έκρυβαν μην τα βρουν τα παιδιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που είπες φακές, να πεταχτώ μετά Βαρβάκειο να πάρω τσίλι να τις φτιάξω.
      (Ναι, ναι ξέρω, είχα και στο χωριό μου τσίλι χαχαχαχα)

      Διαγραφή
    2. Τσίλι είχαν τα χωριά παιδί μου. Συγκεντρώσου. Καυτερή πιπεριά που την κοπανάνε στο γουδι ειναι.

      Πρόσεχε εκει στην αγορά, μη και σ' ερωτευτεί κανας μανάβης!

      Διαγραφή
    3. Χαχα, άσε κάνω θραύση! Πού να δεις με τους χασάπηδες τι γίνεται. (Στα ψάρια δεν πάω, βρωμάει.)

      Διαγραφή
    4. ιιιιιιιιιιιιμαρή, η μεγαλειώτάτη με χασάπη?
      φτούουουυυυυυ σκουλικομυρμινγκότρυπα....
      ενώ ο χασάπης, ευωδιά πατσά...ελα.. γι αυτό ειπα πρόσεχε!

      Διαγραφή
    5. Ε, να μην ψωνίσω το μπον φιλέ μου; Τι σόι koueen είμαι;

      Διαγραφή
    6. φιλέ μινιόν !!!! θες εσύ!!!!

      Διαγραφή
  3. Τέλειο site!!! Είδα και μια συνταγή με ψωμάκι και μπανάνες στο φούρνο, μιαμ μιαμ!!!!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aααα,είδες.. μμμ! κι ύστερα? πόσα κιλά θα πάρεις καλέεεεεεεεε!
      πρόσεχε!
      μάτς

      Διαγραφή
  4. Τι πάθατε σήμερα Πολυγραφοτάτη μου; Δεν προλαβαίνω να διαβάζω, να σχολιάζω, να παθαίνω σιελόρροια και αυτοπεψία, λέτε και για φαγιά με την άλλη, τη Μεγαλειοτάτη... Πατάω και ένα γέλιο και δεν μπορώ να δουλέψω στο κάτω-κάτω! Έλαιον!
    ΠΙΝΑΟ!ΔΕΝ ΕΧΟ ΝΑ ΦΑΟ! ΔΟΣΕ ΔΙΟ ΕΒΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελαιον Καλαμάτας και θα πιαστείς με τους Κρητικούς και τους Μυτιληναίους... να σε διώ.

      Ειναι να μην πάρω φόρα. μα και εσύ, στη δουλειά? (ενώ εμείς στο σπίτι?)
      Ποινάς? τροία εβρά θαις? τώσα αιχο.

      Διαγραφή
    2. κι αμα πεινάς εσύ ειδικά δεν έχεις τι να φας/ πσέφτη.
      (di)misco(n)έχεις και δεν δίνεις και σ' εμάς. Καλάαααααααααααα

      Διαγραφή
    3. Μπράααααχαχαχαχαχα μισκο! μπραχάχαχαχαχα

      Διαγραφή
    4. είχα μια αναλαμπή. σε 1000 χρόνια πάλι!

      Διαγραφή
  5. ήθελα να ήξερα ποια σου ανέβασε την πίεση πρωί πρωί!!!

    γιατί καπουτσίνο λάτε, είχαν και στο χωριό τους, οι μπουρτζόβλαχοι που θέλουν και κανέλα στον καπουτσίνο τους;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φαντασία δεν έχεις.!

      οχι είχανε μακιάτο λατε... σε παρακαλώ.. απο την κατσίκα απευθείας !

      Διαγραφή
  6. δεν φέρνετε καμιά 40αριά από τα κέικ ποπς να φάμε λέω εγώ?

    χώσε και σώσεεεεεεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εσύ να στρωθείς νακάνεις τίποτα ανεπροκόπου!! α!!!
    τώρα σε θυμήθηκα.ααα εχω σκαιπ.
    σιγά μη δενχώσω... χι χιχι επαληθεύομαι αι αι αι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ξευρω ξευρω αν και δεν είχα α στο χωριο μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι μαθαίνει κανείς!!!! Μαριλιζ!
    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν μου αρέσουν τα cake pops. Άσε που δεν έχει στο Άργος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι, καλά ειναι... αλλά ποιός κάθεται να στα φτιάξει. θα ανοίξει στο Ανάπλι, κι έννοια σου!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.