Τετάρτη, 9 Ιανουαρίου 2013

Ελα ενα γουέλκαμ, Οοοοοοολοι μαζί!!!

Βρε καλώωωως το  βρε καλώωωως το. Χωρίς ξύλο το παλλικάρι μας (άλλη ώρα θα σου ξηγήσω).

Εκανε προφίλ καλέ, άντε και με μπλόγγι βρε. Καλορίζικος.

Ο Κώστας, ήρθε ο Κώστας... τι ποιός Κώστας? ΕνΑς ειναι ο Κώστας μας.
Α, παπα, κοιμάσαι τέτοια ώρα και δεν αντιλήβεις.


Ο Κώστας Νάσιος. Ανδρας με ονοματεπώνυμο. Εκείνος καλέ που ερχόταν σαν Νάσια, έλεγε έγραφε σε έμπλεκε και στο τέλος, εγραφε ενα κωστας... άντε στη βιασύνη να το

Πήρε τον φτερωτό του δράκο.. ωπα και τρομάξαμε.. ελα..
τον πήρε και ήρθε που λες. Μου έκανε ποδαρικό.

Οχι δεν θα φωνάξω, δεν θα πω τίπτις και τα φιλιά απο την απόσταση...
διότι έτοιμη την έχει την παντόφλα νούμερο 49 το στεφάνι του....
Η απόσταση, απόσταση αλλά μην μας πάρει σβάρνα η Αχαία, απο την απόσταση.

Καλώς σε Κώστα Νάσιε μας, με ονοματεπώνυμο !!!!

12 σχόλια:

  1. Γουυυυυυυυεεεεελκααααααααμ μ Κώστας!!
    Αμάν τους ξύπνησα όλους... :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι μωρέ τι φωνάζεις κι εσυ πρωί πρωι. Τώρα μεταξύ μας καλά και φώναξες και ξύπνησα διότι είχα αργήσει:!

    ναι δεν έβαλα κι ένα νεραντζάκι... να τον καλοδεχτουμε τον δράκο εε τον Κώστα..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Παύλο, ζητησε να τον λέμε απλώς Κώστα! ειναι τόσο απλός ανθρωπος !

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχαχαχα κύριε ε;;;;;

      Διαγραφή
  4. καλά νόμιζα πως το εχω μόνο εγω ,αλλά βλέπω εχω παρεα!!!!

    φώναξα όλους τους καθηγητές να το δουν!!!το τι γελια εχω κάνει!!!
    38 φοράω,σε παρακαλώ ,είμαι μινιον!!!
    εγω φταιω που του εδωσα το ελευθερο!!!!

    ΑΚΟΥ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ ΣΤΟΝ ΚΩΣΤΑ!!!!!!αν είναι δυνατόν
    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα χα χα !!!! σε περίμενα πως και πως. !!! χα χα χα

      38 φοράς αλλα θα βρεθει ενα μεγαλύτερο τριγυρω να μας τις βρέξεις.. φιλάκια και φιλάκια... χα χα χα

      ασε το παιδί να εκφραστεί με το όνομά του!!!!

      Διαγραφή
  5. πως το εχω χασει μονο εγω ,εννοω πάνω αλλά απο τη βιασυνη μου....

    εχει ωραια ξυλοπάπουτσα εδω τελεια γι αυτη τη δουλειά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. zouzou,ευχαριστωωωωωωωωωωωωωωω για το καλωσόρισμα...
    γάιδαρος είναι μεταμφιεσμένος σε δράκο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά καλέ, τι φχαριστάς!

      αααααααα Ντορής δηλαδή!!! Κώστας Ντορή Νάσιας... μάλιστααα!!!

      Διαγραφή
  7. Ας καλωσορίσω κι εγώ με την σειρά μου τον "απλώς Κώστας" εις το βλογ της Ζουζούνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι ναι, δεν είχαμε κι ενα νεραντάζι, είπα αλλά θα φάμε τούρτα έτσι κι αλλιώς!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.