Τετάρτη, 9 Ιανουαρίου 2013

κουβέντα δεν θέλω...

Είναι μπαμπού, ΝΑ χωρίς συμπάθιο, ενα καλάμι! Τόοοοοσο...

και τι μου λες εσύ δεν ξέρω. Εξωτικόοοο απο μπαμπουδιά απο σόι.

αλλά δεν σου είπα το μπαμπού που το πήγα το πρωί. Με το χάραμα.
Νόμιζα η γραία, πως εχω ραντεβού στο ΙΚΑ, γιατί είχα κλείσει μια μέρα στις 11 η ώρα, το μεσημέρι με τον γιατρό που μου γράφει τρελλοχάπια και μετά το άλλαξα με μια άλλη ημέρα στις 8 το πρωί να με βολεύει.

Το είπα το ξαναείπα, μην το ξεχάσω το 9 του μηνού, το είπα παντού να το θυμούνται να μου το θυμίζουν, τόγραψα σε καθρέπτες εδώ κι εκεί και πίσω απο πόρτες να το βλέπω και σηκώθηκα χαραμα.

7.29, έβγαινα απε την πόρτα, στις 8 παρά 20 ήμουν παρκαρισμένη στο ΙΚΑΤΟ, απόξω, κυιρία.
Ανεβαίνω, κανείς. Κοιτώ την πόρτα, αχλαμούχλουμπου, σούχλουμπου, ονόματα. ξανακοιτώ τίποτις. Τηλεφώνώ τώρα που το πιάνεις εύκολα και μου λένε.
"στις 11 του μηνός στις 8 το πρωί"... εντάξει, το κατάλαβα η γραία. 8.15 ήμουν στο γραφείο με τις κουκουβάγιες αγκαζέ.....

αυτά τραβάνε φίλε μου τα καλά λουστραρισμένα καλάμια!
των άνω των 50, εννοείς ε? αυτό που σου λέω.

8 σχόλια:

  1. δε φτάνει που θυμήθηκες την ώρα, ήθελες να είναι και τη σωστή μέρα; μεγάλες προσδοκίες έχεις γριά γυναίκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελα μου ντε. Ετσι ειναι παιδάκι μου οι γραίες !!!

      Διαγραφή
  2. εγώ θα έρχομαι και ας με φωνάζεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kostas, βρε εχω χαρά που ήρθες. Ο Κώστας ο Νάσιος, με ονοματεπώνυμο...
    Τα υπόλοιπα θα στα φροντιστηριάσω άλλη ώρα. Τώρα εχουμε ...φτουυυ το φάγαμε το γλυκό να σε κεράσουμε... την επόμενη. χι χι χι


    φιλιά (απο μακριά μην έρθει παντνόφλα απο Κάσο μεριά )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τέρμα το καπέλωμα zouzou,από τούδε και στο εξής {είδες πως τα λέω για να ΄χω γυναίκα γραμματιζούμενη}my name is Κostas,only Κostas.....
    buenos días

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eντάξει λοιπόν, απο τούδε, your name is Kostas!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ααααααα εγώ στέλνω το στεφάνι μου στο ΙΚΑ διότι ο ψυχίατρος που μου γράφει φάρμακα δέχεται μόνο το πρωί που εργάζομαι και δεν προκάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1. ξεχνάς, δεν έχω στεφάνι, τι να στείλω.
      2. Η σχέση, είναι στο άλλο άκρο
      3. Ο πατέρας, ειναι αρκετά ηλικιωμένος να τον
      φορτώνομαι
      4. Ευκαιρία να βρίσω μερικούς γέρους αναιδέστατους
      που μου κάνουν την ζωή πατίνι!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.