Δευτέρα, 7 Ιανουαρίου 2013

Βγάλε την κόλα

Eντάξει, το γνωρίζουμε, πως κανείς δεν ειναι ευχαριστημένος με την ζωή του. Ενώ, πρώτα που "έκλεβε" ήταν καλά... τος παν.
Οταν όμως μου φέρονται σκουπιδοειδώς, τρελλαίνομαι.
Ελαβα ως δώρο, μια τσάντα επώνυμη, που η τιμή της, έφθανε, σε τριψήφιο αριθμό, θα σου πω μετά γιατί στο λέω. Ανακάλυψα πως η αγκράφα της, είχε ενα σημάδι. Το κοίταξα, και κατέληξα πως δεν ήξερα τι ήταν.

Ζήτησα απο το σπίτι να μου φέρουν στο γραφείο ως το μεσημέρι τα χαρτιά της και την εξωτερική σακούλα. Κουβαλήθηκε ο καπιτέν, μέσα στη χαρά.

Την πήγα, το απόγευμα, σε μαγαζί της αλυσίδας (απο τις πολύ καλές μάρκες) και ρώτησα ευγενικά την κυρία. "Θέλω να δείτε τι έχει η τσάντα" 'κόλλα" απεφάνθη και προσπάθησε να το ξύσει με το νύχι στης. "Τέλος πάντων να σας φέρω μια άλλη"... εφερε την μια και μοναδική, η οποία είχε μια νυχιά στο πλάι.... εμφανέστατη.. "μα έχει σημάδι" της είπα...'ειναι η φθηνή σειρά και γι αυτό".... ανταπάντησε. Τα πήρα... "τι θα πει αυτό... εχετε άλλη"? δυνάμωσα την φωνή.
"να κρατήσετε την δική σας" μου είπε "κόλλα ειναι θα βγεί"...
"Αν αύριο χάσετε την δουλειά σας, ειναι γιατί θα σας εχω κάνει αναφορά στα κεντρικά'. της πέταξα μέσα στα μούτρα της και τα μάζεψα να φύγω.
Είχα νευριάσει πολύ με την αδιαφορία της και τα λόγια της.

Το επόμενο πρωί, έριξα ενα "λούσιμο" στο τμήμα μαρκετινγκ, και μου απάντησαν σε χρόνο dt. και συγνώμη και σόρυ και λυπούμαστε και να πάτε, όπου αλλού θέλετε να σας έχουμε παρατάξει 5 τσάντες... και τέτοια.

Πήγα το απόεμα, σε άλλο κατάστημα πιο κοντά και φρίτσ φρίτσ, μόνο το χαλί δεν είχαν στρώσει.

Δεν ξέρω και δεν με νοιάζει τι απέγινε η μουλάρα στο άλλο μαγαζί. Αν νομίζει πως εγω δεν είμαι επώνυμη... είμαι πολύ περισσότερο απο αυτές που σέρνονται στα χρυσά μαγαζιά και κάνουν μόστρα.

Εχω κρατήσει τις πιο αξιόλογες τσάντες απο ολα τα μέρη και τα πλάτη του κόσμου, που δεν τις έχει δει ανθρώπου μάτι, γιατί ο πατέρας ταξίδευε κι είχε γούστο. Δεν θα μου πει η κάθε πωλήτρια, πως ειναι φτηνή αυτή η σειρά του VALENTINO... έλεος. Και να την απωλήσουν σκοτίστηκα πιά. Η σάρα μετά της μαρός έχει μαζωχτεί εδώ......και για αυτό ειναι πωλήτρια. το αΪ κιού της φτάνει στο ραδίκι.







18 σχόλια:

  1. >Δυστυχώς έχει παραγίνει το κακό με την αδιαφορία
    και την αγένεια..
    Στις περισσότερες πωλήτριες πρέπει να ζητήσεις πλέον συγνώμη για να πεις τι θες ή ο,τι άλλο!!
    Πάντως σε χάρηκα :-*
    Καλή εβδομάς λεμεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι ναι σιγά μην γονατίσω κιόλας !!!!!!!Αυτό έλειπε να μην με χαρείς κιόλας !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλά της έκανες!

    και καλά έκανες και διεκδίκησες το δίκιο σου. νομίζουν ότι επειδή δουλεύουν εκεί, είναι και αυτές της αυτής αξίας. δεν καταλαβαίνουν ότι αν εσύ δεν ψώνιζες απο εκεί, αυτές δε θα είχαν δουλειά!!!

    φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον συναγερμό, έπρεπε να άκουγες. "και ευχαριστούμε, και γλυψ γλυψ και παρακαλούμε και και και".

      οχι θα την άφηνα
      φιλιά στα μούτρα σου ομοίως !

      Διαγραφή
  4. Το κακό ξεκινάει από τα ίδια τα μαγαζιά που περιμένουν με μισθούς της πλάκας να έχουν υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης. Δεν καταλαβαίνουν ότι χάνουν περισσότερα χρήματα με αυτόν τον τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγαλειωτάτη μου, προσκυνώ.
      οχι εσένα μαρή, τις σκέψεις σου!!!!

      Διαγραφή
    2. Τώρα θα σου έλεγα ότι είμαι μία σοβαρή και μετρημένη επαγγελματίας στο χώρο του μάρκετινγκ, αλλά δεν θα στο πω γιατί θα φάω κράξιμο! χαχαχα

      Διαγραφή
  5. Kυιιιρυίιιια Ρυίιιια μου, είστε το 20ο μέλος της παρέας (κει πα΄νω στις φωτός) μήπως να σας δώσω κάτι επετειακό?
    μήπως λέγω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εικοστό εγραφα αλλά πήραν σβάρνα τα μηδενικά τα οοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μεγαλειωτάτη μου, αμα εισαι στο μαρκετινγκ, θα πρέπει να ξέρεις πως ο νούμερο ένας κανόνας ειναι η μαλαγανιά κι το ψέμα....
    σ' απάντησα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το σωστό το μάρκετινγκ δεν λέει ποτέ ψέματα. Απλώς τονίζει τα καλά χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματα του προϊόντος και δίνει λιγότερη σημασία στα μειονεκτήματα. Επίσης, κάτι πολύ βασικό είναι ότι δεν πρέπει να μπερδεύουμε το μάρκετινγκ με τις πωλήσεις. Έκαστος στο είδος του!
    (το ξέρω ότι το ξέρεις, για τους υπόλοιπους το λέω)

    Φιλί για καληνύχτα :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι που το σπούδασες και τ' αγαπάς, αλλιώς!!! παλιά πουτάνα στο κουρμπέτι... εδώ.... εεε, πρωί πρωί τι με κάνεις και γράφω.
      Εγώ γραμματέας με γνώσεις Δ.Σ και Μαρκετινγκ αναγκαστικώς.....

      Διαγραφή
  9. βεβαίως και να με δώκετε κάτι επετειακό. περάστε από του μπούλγκαρι και ότι και να πάρετε θα το καταδεχτώ. να έχει και κάρτα αλλαγής, μη δεν είναι στο μέγεθός μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρια, νταξει... θα κοιτάξω να κλεισω ραντεβού στους Μπουλγαρέους να σε πάρω το κάτι τις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μιλ μερσί γιατί ειμεθα και κορίτσι από σπίτι!

      Διαγραφή
    2. αλίμονο και γι αυτό δεν σας δίνουμε όπου κι όπου!

      Διαγραφή
  11. Α έχω φίλη μια Ελένη Βούλγαρη, στο Πήλιο με ωραιότατες ορτενσίες, αν σας βγάλει ο δρόμος κατά κει να πάτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα ορτενσίες θα της δωρίσω? ελα μου!
      εδώ μιλούμε για κάτι πιο διακριτικό. Ενα βραχιόλι, ενα ταπεινό δακτυλίδι. Ενα παντατίφ...

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.