Παρασκευή, 25 Ιανουαρίου 2013

Οι φυλές των μπλόγγεραίων

Μάθαμε για την Αρία, την την την και συμπληρώθηκαν οι γνώσεις μας, με τον άλλο κόσμο. Τον κόσμο των μπλογγερς.

νέα ήθη και εθίματα. Νέοι κανόνες, νέες ζωές.

Οπως τους γνώρισα. Κλείνω 6 χρόνια τον Μαιο και έχω άποψη... παρατηρητή.

Οι ποιητές - η πρώτη φάρα που γνώρισα....ααα τέτοια ξέρω κι εγώ χαίκού δεν γνωριζα τι ειναι...

Οι πεζογράφοι - θέτε να σας πω ονόματα? οχι αμα θέτε.. και η κουτσή μαρία εχει γράψει βιβλίο. κι ο βλαμένος θανάσης. 
 Εσεις? τι δεν έχετε? αντετε μου!!! ψέματα λέτε... ψαχτείτε εχετε και δεν το θυμάστε. 
Ανοίγουν μπλογκ για να μαζέψουν κόσμο, κάνουν επισκέψεις "αγααααααααπη μου, πόσο ωραία γράφεις" και μετά εκδίδονται..στο διάλο.

Οι ζωγράφοι - εγώ δεν, αλλά καταλαβαινω απόλυτα...διότι το σπουδάσαμε... τις στραβές γραμμές τις  βλέπω. Επίσης αμα δεν είσαι ο Κόντογλου - θιόςχωρέστον - ασε τον αγιο βασίλειο κάτω και τον αη νικόλα στη θέση του, λέωωωωωωω! Περί κολοκυθόπιτας ξές τίποτα? εγώ δεν την τρώω. 

Οι καλλιτέχνες. - γμ τα σκουλαρίκια μου μέσα, γμ τον κολιέ μου και γμ την 
τυχη μου την πουτάνα που σας έφερε στο δρόμο μου.
Οτι νομίζει πως ξέρει κάνει.Ο καλλιτέχνης, 
Απο αποτυχημένες χειροτεχνίες μέχρι δύστυχες καλλιτεχνίες. Οχι μάνα μου δεν θέλω να δω τι σκουλαρίκια κάνεις....Γιατί και το κολιέ που μου έφτιαξε η κερκυραία γμ την καλλιτεχνία της μέσα, γυαλάκια ήτανε. ειπα να κάνω καλοσύνη.. αντε τε μου στο διάλο. Ναι εχω αργαλιό που δεν θα στον έδινα, όσες  καλοσύνες κι αν μου έκανες. εγώ γυναικούλα δεν είμαι. 
Ξέρω και έχω γούστο. και το αποδεικνύω. ουστ... γεμίσαμε καλλιτέχνες που πουλάνε κιόλας. Στις χωριάτισες.. εγω δεν.

Οι μαγειρες...εεεεινταααααααααααμ ! ωπα ! να αρχίσει η κατσαρόλα να τσιτσιρίζει!.
Η κάθε κυρά Μαρίτσα, και Κικίτσα, ειδική κουζινολόγα. 
αει μωρή πλυνε κανα πιάτο, που έχεις και μπλόγκ και κάνεις την έξυπνη. αει που ξέρεις απο νουβέλ κιουζιν....αει... που δεν σε πηδάει και νομίζεις πως θα βγάζεις την πίπα στην κουζίνα. αει...
ναι ναι κι εσύ που έβγαλες μια σχολή σας είδα όλους... 

Οι χώστον να περάσεις καλά. Είδαμε κατινες κοριτσάκια που θέλουν να ειναι πολλές περσόνες για να δούνε πως πηδάνε, διότι απηδήχτου και παρρασίου γωνία μενανε.

Οι δεν με γαμάει τίποτα. Που να σε γαμίσει κυρά μου.... ετσι που είσαι...

Οι γαμιάδες.   φυλή αρσενική με την αποδαναύτη στο χέρι. Τριγυρνάνε, στα μπλογκ ανυποψίαστων κορασίδων ως να τους πάρουν χαμπάρι. Ενίοτε το κάνουν τηλεφωνικώς. Ωπα ρε μεγάλε... ωπα... κατουρα και λίγο. Δεν φταίνε αυτοί, οι πουτάνες φταίνε που πηδιούνται με όποιον νάναι.

Οι πίπτουλες...κοινώς πέφτουλες. Κι αυτοι της ιδίας με την αποπάνω κατηγορία.

Και τέλος και καλύτερο, οι άλλοι. Ολοι οι λίγοι κι εκλεκτοί. Εμείς... που κάνουμε μπλόγγινγκ για την πάρτη μας και για να περνάμε καλά... τι είπες? άει ξυρίσου κι άσε μας (απο πόδι ως μούρη).

Γι αυτό πετάω έξω ότι δεν μου κάνει. Γιατί μας τα πρήξανε και δεν έχουμε κιόλας, με δανεικά είμαστε.... αντίληψες. "σε παρακαλώ αγόρι μου, δάνεισέ με να βρίσω να ευχαριστηθώ"...αυτό.

Γιατί είμαι εκλεκτική και επιλεκτική. Γιατί θα φάω τις κοτσίδες μου, αλλα εγώ ξέρω να διαλέγω. οπως και άλλοι που κάνουμε παρέα. 

εξαντλήθηκα. ξέχασα κανέναν? μμμμμ να μην αναφερθώ στο ιντερνετικό ραδιόφωνο.... άσε... δίοτι τα ειδαμε τα χαίρια του κι αυτουνού... 
με την νέα μόδα. 
ωπα θείτσα, κάνε κανα ξεσκόνισμα κι άσε το μικρόφωνο που δεν έχεις και που να το βάλεις σ' αυτή την ηλικία που είσαι.

αχχχχχχχχχχχ φχαριστήθηκα. κι ότι ξέχασα το σημειώνεις !





12 σχόλια:

  1. Ξέχασες τους πολυτάλαντους.
    Δεν με βρήκα πουθενά κι όφειλα να το σημειώσω.
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το όλοι οι λιγοι κι εκλεκτοί δεν το διάβασες που εκει ανήκεις ε?
    καλά... οτι θες διαβάζεις κι εσύ....μμ!
    ποιους???? αααα δεν μόχει τύχει πολυτάλαντος.... βρε τι έπαθα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ξέχασες τις κλαψομούνες. αυτές που κλαίνε το μακαρίτη την τελευταία πεντηκονταετία και ας είχανε μόνο ένα βλέμμα στο γάμο της σοφίας με τον χουάν κάρλος της ισπανίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σωστά, γι αυτό είστε εδώ να με βοηθάτε την γυναίκα.

      αυτές, άλλη φάρα....

      Διαγραφή
  4. με κάλυψες!!!!!

    φιλάκιααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μήπως με ξέχασες;;; μήπως με ξέχασες;;;
    υπάρχει και αυτή η κατηγορία:ο/η σύζυγος ,του/της μπλοκερ που έχουν μπλοκάρει γενικώς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε καλώς τον Κost!
      οχι οχι εσύ είσαι μια κατηγορία μόνος σου.
      Οι Κωστέοι που αναγκάστηκαν ν' ανοίξουν μπλόγκ!
      χΑ ΧΑ ΧΑ Α

      Διαγραφή
    2. Δρακούλη δεν πας στη σπηλιά σου ,λεω εγω,να αφήσεις εμας τους πολυτάλαντους να αναδείξουμε περισσότερο τα ταλέντα μας!παντού χώνεις τη ....φωτιά σου!

      Διαγραφή
    3. Νασια, ας το μωρε το μικρούλη δρακούλι να γυρνάει.... τι του λες κι εσύ που χώνει τη φωτιά του...εεεεεε ιιιιιιι και μετά και μετά.....


      Κοστ, μην ακους εσύ... σσσσ

      Διαγραφή
  6. Παράλειψις,προϊόν της τριετίας της κρίσης,οι μονιμως "μιρλιάζοντες" για την κριση,πεινάμε,διψάμε,δωστε μας να φάμε,και αφετηρία της γκρίνιας τους η σαλονάρα το χειμώνα και το εξοχικο το καλοκαιρι.Τρεις ειχα που όλο το περασμενο καλοκαιρι αραχτοί και λάιτ στα εξοχικά τους σε νησί του Σαρωνικού δε χόρτασαν να γκρινιάζουν για την κρίση και φυσικά συνεχιζουν το ιδιο βιολί χειμωνιάτικα,διπλα στο τζάκι...

    Ρίξε πράμα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.