Τετάρτη, 30 Ιανουαρίου 2013

Τέτοια κι άλλα....

Δεν μ' έφθανε το στρίφωμα του μπαντελονιού, πρωί πρωί, θα σου πω, εχω και του Μάλερ το καγκελο που δεν ανεβαίνει σε κανεναν εξπλόρερ. Αμάν, πως θα ακούσω τα φινάλια εγώ?

Ξύπνησα που λες, χαραματικώς, ευτυχώς στα ζεστά και αξημέρωτα όμως ! Με την τσίμπλα, αρχίζουν τα σημειώματα της κυρανός!

"εδώ εχει πίττα, μην ξεχάσεις" λίγα λόγια και ζουμερά

"το μαύρο παντελόνι, εχει ξηλωθεί στο στρίφωμα και τόχω να το ράψω". αλλη απειλή...

Μαζεύω στις 6.30 τις δυνάμεις μετά πορτοκαλαδός και μπαίνω τραπεζαρία. Αρπάζω το μπαντελόνι, που εγώ κυρΑνναμου θέλω να φορέσω σήμερις.
Τόχω προγραμματίσει. Αρπάζω την μπαντζάκα, κοιτώ.... μμμ δεν κρατά.

Βελόνα και μαύρη κλωστή και πάμε...

Γμ το μάτι της βελόνας. Στην άκρη μου χαμογελούσε το ειδικό εργαλείο. Εγώ βλέπω με το ένα μάτι, άντε να το κεντράρεις εσύ τώρα...

Τυχαίως μπήκε. Γκόλ. Ελα ομως που είχα βάλει μικρή κλωστή... διότι η τεμπέλα βάζει μεγάλη.
Αντε ξαναπέρνα την επόμενη. ελα, εδώ σ' έχω, εκεί σ' έχω.... φτού σκουλικομυρμιγκότρυπα.... Αει και την πέρασα.
Είχα ανάψει φώτα φωτάκια λάμπες, λαμπάκια.

Στρίφωμα σένιο, μπαντελόνι στην πένα και τα σκυλιά δεμένα. Σ' έσκισα αννούλα μας γλυκειά και χωρίς γυαλί ! Αχα !!!

Μπήκα και στο κάγκελο! απόλαυσα στην τσίτα την μουσική του!

Αααα, δεν σας είπα. Με παρακολουθούν. Τι θα πω και τι θα κάνω. 

Αμ..... απο αλλού θα το βρείτε....! 
ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ !!!!

4 σχόλια:

  1. σαμποτάζ να μην μπορεί να φορτώσει η σελίδα μου και να ανεβαίνουν σφαίρα κάτι κουλές. Καλή σου μέρα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλώς το μου !!!
      ασε παιδί μου, τι ειναι τούτο!!!
      να κάνουμε αγιασμό?
      λες?

      Διαγραφή
  2. στο χωριό μου λένε, πετροβολούν το δέντρο που κανει καρπούς!!

    νοικοκυροκόριτσό μου εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααα, σας περακαλώ κυρίαΡίαμου, εγω ειμαι του παρθεναγωγείου... σας περικαλω, δια ποιαν με περάσατε. Μάθαμε απο όλα!!!!
      μερσί
      * στριφώματα
      *κουμπιά
      *ξηλωμένα
      ολα τα κάνει ολα τα διορθώνει !

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.