Τρίτη, 29 Ιανουαρίου 2013

Ανακοίνωσιςςςςς.

Οφείλω να ενημερώσω την εκλεκτή πελατεία, δια να γνωρίζει και που βαδίζει, πως δεν βρίσκομαι ακόμη στην εμμηνόπαυση, δεν παίρνω χάπια και οι εξετάσεις μου, ειναι άριστες.

Οχι, διότι ο κόσμος συζητά και αφήνει σχόλια για χάπια και εμμηνοπαυσιακά θέματα. Οχι δεν θα τα αφησω να περάσουν έξω. Είναι γραμμένα σε άπταιστο γκρικ λης. 

Δεν γνωρίζω το πρόβλημα του κόσμου που συζητά τέτοια θέματα. Βρίσκομαι ακόμη παρά τα 52, σε παραγωγική κατάσταση, οπως λέει ο ιατρός μου. 

Θαύμα θαύμα. εχω καλά γονίδια.

Προς τι, τόσο μένος, δεν αντίληψα κιόλας. Αν θα κάνω παιδάκια θα ενημερωθεί το αξιέραστον κοινό μου.
Τόσον εγώ, όσο και ο σύντροφός μου, δεν το επιθυμούμε, προς το παρόν.

Διότι μια ανησυχία, ήρθε κι εγκατεστάθη. Τι γριά, τι ανέραστη, τι αγάμητη... τι στην εμμηνόπαυση. 

Α, οχι. Σας κρατώ ανήμερους να γνωρίζετε πως αν θέλετε και παρένθετη μητέρα, εδώ είμαι. Ακόμη. Κάτι παραπάνω θα κοστίσει αλλά θα τα βρούμε.

Επίσης οφείλω να ευχαριστήσω το αξιογάμητο κοινό μου, για το ενδιαφέρον που δείχνει για μένα. 

Επίσης ευχαριστώ το φιλοθεάμον κοινό μου, για τις 538 προβολές σελίδας εχθές. Καλέ, τι ήταν αυτό? Ολη η μπλογγόσφαιρα τραγουδαγε, "ξέρω δυο μάτια γαλανά, γαλάνά γαλανά?".

α, παπα! τέτοια δημοσιότητα ούτε στα πιο τρελλά μπλογγονειρά μου!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.