Τετάρτη, 2 Ιανουαρίου 2013

Κερασμα

Δεν θα αρχίσω να σου λέω άσχημα παραμύθια, απλά θα σε κεράσω γλυκό.
Αυτό ειναι οπως τα σπιτάκια τα τζιντζερμπρεντ, και το τρώνε στην Ευρώπη, δαγκώνοντας τα παιδιά 13 μέρες μετά την πρωτοχρονιά. Δαγκωματιές, να σπάσει, ακριβώς. Για το καλό και νάναι γερά. Τα παιδιά. Εσύ τώρα, κόψε ενα κομμάτι για το καλό, μην περιμένουμε τις 13 του μηνού.

Εν προκειμένω η Κακιά Μάγισσα απο το παραμύθι Χανς και Γκρέτελ, του Χάνς αυτοπροσώπως.

Την μαύρη γάτα κοίτα αποτύπωση. Ναι ναι μου το έκαναν δώρο και στο χαρίζω.

επίσης για να μην με πείς αγενή, σε κερνάω ............... κενό και παύλα.
αποδαναύτο που δεν τρώω. Μακαρόν..... παιδί μου. ναι δεν το τρώω. Που ειναι το παράξενο....

Εξαιρετικά ειναι, κι οποιανου δεν του αρέσουν δεν μας νοιάζει. Μουά η χάρις μου, είμαι αλλεργική στο πικραμύγδαλο και δεν μπορώ να φάω αμύγδαλο, μην βρεθεί κανενα μέσα.




15 σχόλια:

  1. αν και το ζάχαρο μου έχει φτάσει στο 5 μη σου πω και στο 6 αυτές τις μέρες,ένα γλυκάκι θα το πάρω για το καλό!!!
    φιλάκιαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στο 5? πφ ! εμενα ειναι στο 15...!!!!!
      μισό να τσακίσω ενα κομμάτι πίτα
      μαααααααααααααααααατς

      Διαγραφή
    2. Σταματήστε και βράζω αντίδια να φάω...

      Διαγραφή
    3. Μα κάτσε σ' ένα μέρος Τρεμένς μου. Λαχάνιασα η γυναίκα.
      να σου κάνω ρίμα με τα αντίδια?

      Διαγραφή
  2. χαχαχα κι αναρωτιόμουν που να σε βρω μπλοκικώς την άλλη φορά.. :) :)
    καλησπέρα καλή χρονιά κι από εδώωωωω :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Koulpa μου, σιγά καλέ, μην με χάσεις.
      καλή χρονιά, με ολα τα καλά!!!
      μάαααααααααααατς

      Διαγραφή
  3. τα θέλω όλα τώρα!!!!κάτι έχω πάθει και θέλω να καταβροχθίζω οτιδήποτε γλυκό βρεθεί μπροστά μου!δεν ξερω μην εχω πάρει 5 κιλά +.....αλλά και εσύ δεν είσαι εντάξει Ζουζούνα!μας τα μοστράρεις και πετάς εκεί ενα κεραστείτε!!!τα νύχια μου κεράστηκα τώρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααα εγώ καταβροχθίζω, τα πάντα, γλυκά και αλμυρά.
      ειναι λόγω κρύου. τέλος. αυτή ειναι η δικαιολογία !!!!

      Διαγραφή
  4. Δώσε, δώσε, δώσε μπισκουί
    δώσε μπισκουί,
    δώσε μπισκουίιιι.
    Δώσε, δώσε δώσε μακαρόν,
    δώσε μακαρόν,
    Ουίιιιι.
    (Χορεύεται σε ρυθμό σάμπας συνοδεία σόμπας, προτιμάται παρτενέρ μπουκωμένος-η και χοντροντυμένος - η για καυτές χειμωνιάτικες νύχτες).
    Χρόνια πολλά και καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι αντελήφθην σε τι ρυθμό χορεύεται, μόνο που την στολή της σάμπας, δεν την είχα πρόχειρη χθες.!

      Νύχτες, νύχτες.. αυτό προτιμώ.
      κι εσύ μια καλή χρονιά όπως την επιθυμείς !

      Διαγραφή
  5. καλη χρονια ζουζουνα , σ εχω χασει!@ ευχομαι υγεια και να χαμογελας παντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ασωτε. Κι εσύ με υγεία και χαρές μόνο την νά εχεις την νέα χρονιά !

      Διαγραφή
  6. Καλέ μετράτε ζάχαρο τέτοιες μέρες; Ταβάνι έχει πιάσει!!!
    Χρόνια πολλά και καλή χρονιά!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαζώξου συ, με τις ζάχαρες !!! και άσε μας να ταβανιάζουμε !!!
    χα χ αχα
    Να εχετε την καλύτερη χρονιά σεις οι μουρλοτουρίστες !!!!
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Α όχι, ευχαριστώ! Δεν μου αρέσουν τα μακαρόν. Πάω στην επόμενη ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.