Παρασκευή, 18 Ιανουαρίου 2013

Τι ονόματα χριστέ μου!

Θανάσης, 
Βαγγέλης,
Κώστας
Πάνος,
κάτι ονοματα. Δεν ειναι της τάξεώς μας.
Αθανασία
Μαρία
Μαρίκα
δεν μούρχονται άλλα. ειναι πολλά.
Δεν δεν... δεν τα κάναμε παρέα παιδί μου.

Για να καταλάβεις, εμάς της τάξεώς μας, ειναι τα Αλέξανδρος, Νικόλαος, Στέφανος, Εμμανουήλ, Μιχαήλ, Μαρίνα, Βασιλική, Χριστίνα, Αννα, Αλκιβιάδης, Ερατώ, αυτά κάναμε παρέα.
Το να πω, Βαγγέλης, μου θύμιζε μαντρόσκυλο. 
Το να πω, Θανάσης, ούτε στα πιο τρελλά μου όνειρα.

Καταλαβαίνεις... είμαστε του Παρθεναγωγείου, αν και το δικό μας, ειχε μπόλικι πλέμπα... η κόρη του χασάπη, η κόρη του... ε, δεν...

Η παρέα, ήταν του γαλλικού ομίλου. Τι να κανουμε. 

δεν δεν.. πως το λένε... 
άκου Βαγγέλης...Κίτσος, Μήτσος... εεε τώρα...

18 σχόλια:

  1. Δεν με λέτε περικαλώ!!! Το Παύλος που είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ξέρω, δεν ειχαμε. Ενα΅Αποστολος έπαιζε.
    Α, κι ένας Πέτρος.. δεν ξέρω, δεν... μ' αρέσουν έτσι κι αλλιώς.
    Θυμίσου να παρεξηγηθείς εσύ τώρα.... ναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. παρόλο που το φωνάζω απο το πρωί ,μικρή ντρεπόμουν να πω το όνομά μου!ακόμα και τώρα το θεωρώ το χειρότερο και λεω στα παιδιά μου ,αν ποτέ κάνουν παιδιά ,να μην το βάλουν ΠΟΤΕ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά ακουει το Νάσια.
      ανέβα παραπάνω εχουμε καφέ

      Διαγραφή
  4. Ουφφ ευτυχώς είμαι μέσα...:))
    Καλημερούδιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσυ και η ομοιοκαταληξία σου !
      μεσημέριασε, στο χωριό μας, λέμε καλησπέρα σας !

      Διαγραφή
  5. για το γοργόνα δεν είδα κάτι; που κατατάσσεται;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mια Αγορίτσα συμμαθήτρια, δεν της δίναμε σημασία!!!!!

      Διαγραφή
  6. Εσάς του γαλλικού δε σας κανει ο...Βαγγέλας;;;Καντε τον Βανζέλ:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βανζέλ, δυο μέτρα παλλικάρι, δεν λέει!

      Διαγραφή
  7. Ωραία! Την επόμενη φορά θα πάμε μόνες μας για καφέ στο Ναύπλιο! Χωρίς τον Μήτσο με το μπανάλ όνομα! Χο χο χο χο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παύλο, μην είστε πικρόχολος!!!


      Αθηνά, Με το στεφάνι σου, δεν έχω θέμα. Μήτσο τον βγάλατε σείς!

      Διαγραφή
    2. Ζουζούνα, θα σας μαλώσω! Όχι και πικρόχολος ο αγαπητός μου Παύλος! Το αντίθετο θα έλεγα!

      Διαγραφή
  8. Είναι μέσα το Αλέξανδρος βλέπω κ χαίρομαι... Θα ήθελα να είναι κ το Γιώργος βέβαια αλλά θα μου πεις εσύ. χαχαχαχαχαχχαχαχα

    Τι φταίμε εμείς που υπάρχουν μπαναλ ονόματα;;; :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Αλέξανδρος, στην πρωτοκαθεδρία! ε, το Γιώργος, μέτζο λαχτάρα...
      Εμέις δεν φταίμε. Απλά δεν τα συναναστρεφόμεθα... σουσ!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.