Πέμπτη, 3 Ιανουαρίου 2013

το 69

Μπήκα σε σκέψεις ! ναι ναι σκέπτομαι κάποτε η ξανθιά. Μπήκα που λες, γιατί, μια φίλη, μου είπε ότι της προξένεψαν (πως να το γράψω αλλιώς), άντε της γνωρισαν, έναν 63άρη. με απότερο σκοπό γνωριμία παιδί μου, σχέση, πως να στο πω.. .δεν μπαίνεις και με την πρώτη...

Τώρα 65 κρύψε 4,
63 κρύψε 5, δεν γνωρίζω.
 Μπορεί και 69 απο μόνο του.
Πάντως μέσα στην δεκαετία αυτή. οχι παιδί μου, δεν γεννήθηκε το 60.
Φεύγα χρονών.. αντίληψες! Ναι.

Λοιπόνε μπήκα σε σκέψεις. Τι αμαρτίες να πληρώσει η 40άρα να γνωρίσει και να κάνει τίλιο στον 60 φεύγα. Δηλαδή και τον πρώτο της άνδρα να σκοτώσει.. πάλι δεν πιάνει να τιμωρηθεί έτσι.
Δηλαδή, δεν έχει τίποτα σοβαρό και το 69 ακόμη, αλλά τος πάντωνε, δεν είναι και νιάτο. Να μαζευτούμε να πιούμε τίλιο σε είπα. Αντε και μια βαλεριάνα για το βράδυ. Τι να κάνει το 69? τίπετις. Αει αει, να μην πέσουν να με φάνε.
Αντε να του γνωρίσουμε μια 63 κρύψε 4, να κάνουν σχέση. να περπατάνε στο άλσος. Πιασμένα χέρι χέρι τα ξεμωραμένα. Κια να χοροπηδάνε, τσιγκολελέτα. 
Μωρέ τι με νοιάζει πόσα πτυχία έχει. Και 52 που είμαι, όχι το κοριτσάκι, ούτε εμένα δεν με χαλαλίζω.
Μόνο με τους συμμαθητές, δηλαδή συνομίλικους κάνω παρέα. Και άντε κανας μικρότερος, μια χαρά την βγάζουμε.
Ανεβαίνει και το λιλό! και το λιλά και άλλα πολλά.

Με τον ηλικιωμένο, πιάσε την μια τρελλή τρελλή σαραντάρα, να του φιλήσω το χέρι. Είναι να κάνω σχέση?

"είναι νέος" θα μου πεις. "να τον πάρεις εσύ" θα σου απαντήσω εγώ.

Εγώ με ηλικιωμένους, δεν κάνω παρέα. Να γεράσω, με την ομορφιά μου και τους συνομίλικους. μην τρελλαθούμε τώρα.


Να με φιλάει το βράδυ και να γυρίζει να βγάζει την μασέλα στο κομοδίνο.. ελα μου... συγκεντρωθείτε.

Να κάνουμε συζητήσεις υψηλού περιεχομένου? αυτά θα μας φάνε. Δεν θέλω.

Η απελπισμένη που θα τον πάρει, δεν ξέρω πως θα την πηδεί. Με βιάγκρα ασφαλώς αντιλαμβάνεσαι.
Και δεν μας νοιάζει. Ας τον πάρει κάποια

αλλά το εν λόγω κορίτσι δεν τόχωμε του πεταματού. Αει... μια χαρά γυναικάρα για τον 69 κρύψε 4-5-6. Κρύψε όσα θέλεις...συνομίλικος ουτε δικός μου θα γίνεις.
πουναι μωρέ οι κοιλιακοί? πούναι να σε πάρει αγκαλιά να σε στριφογυρίσει? θα τουρθει ντουβρουντζάς μάνα μου... θα τονε μαζεύουνε 4. Βρε δεν πα νάχει καλό γονίδιο? πιπί έχει καλό? μπά ! άσε με.

Και να βάλεις την πλερέζ, πριν την ώρα σου.. εεε, όχι.

απο 40 ως 52 βία. τέλος. ορίσετε μας. για πέταμα μας έχουν???

Οχι. Υψηλό ηθικό και ανήθικο ασφαλώς !!!! και άσε το ραμολί με το πιπί στο χέρι.

να μου ζήσεις κοριτσάρα μου!!!!


* αφιερωμένο εξαιρετικά. Ξες, συ!

28 σχόλια:

  1. βρε άμα ήξερε που το έχει το λιλί του, ήξερα εγώ σε 15 μέρες να ξεκοκαλίσω μόνη μου την περιουσία του. εν ανάγκη θα έβρισκα και ένα τεκνό να με βοηθήσει να την ξεκοκαλίσω καλυτερα... αλλά αυτός δεν ξέρει ούτε που του βρίσκεται...

    βρε το χατζηθωμά που ήθελε και δυο μέτρα κοπελάρα!!!


    είσαι τρελλή το ξέρεις;;; πάντως έχω κάνει καινούργιο συκώτι από το γέλιο! ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. O Xατζηθωμάς, ο Χατζηθωμάς !!!!! ο Χατζηθωμάς, ειν ένας λουκουμάς !!!! χι χι χι
    τρελλή είμαι με βούλα!
    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και σταμάτα να μιλάς για σκώτια, γιατί πεινώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ με ρυζάκι, πως το θελα τώρα...

      Διαγραφή
    2. Ελα ρε Tremens, μεσημεριάτικο!

      Διαγραφή
    3. Μα αφού θα φάω αντίδια...

      Διαγραφή
    4. Δεν θα την γλυτώσεις την ομοιοκαταληξία...

      Διαγραφή
  4. τώρα να πω τι σκέφτομαι;θα το πω,μου εχεις δωσει το ελευθερο,νομίζω....να'χαμε μια κάμερα να βλέπαμε (σε περίπτωση που...)τα πιτσουνάκια στο πρωτο σμίξιμό τους ,βράδυ εις την κλίνη τους!!!!!!!
    αχ!!!!!!!!!τι θυμήθηκα τόρανες!!!!!!!!
    (εγω διαβαζα απο τηλεφωνου την ανάρτησή σου σε φίλη και απο τα γελια μου δεν με καταλάβαινε!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και συ τέκνον βρούτε;;;

      βρε για πέταμε με έχετε;

      δε θα σε πετύχω πουθενά νάσια;;; θα σε πετύχω!

      Διαγραφή
    2. ε! τώρα είναι που ΠΕΘΑΙΝΩ να μάθω!!!!!!!!!!χαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. Ναι καλέ πες τι σκέπτεσαι, εδώ, δίνουμε ξύλο στους αναιδείς... το λοιπό? το μυαλό σου στο πορνηρό...!
      μμμ τος παν..

      ααα εγινα τηλεφωνική....ροζ γραμμή!!1 χι χι χι

      Διαγραφή
    4. Ria, Ρία... να μην έχουμε μαλλιοτράβηγμα... κρίμα ειναι η μωρομάνα !!! χι χι χι

      Διαγραφή
    5. Νάσια μου μην πεθάνεις, μη!

      Διαγραφή
  5. Τώρα πάνω σε αυτό δεν θα σχολιάσω, εσείς άλλωστε (αι γυναίκαι εννοώ) ξέρετε καλύτερα!
    Απλά θα ήθελα να αναφέρω και την άλλη όψη...
    Σου λέει..ξέρεις ποιος, ο κόσμος βρε παιδί...
    Η γριά η κότα έχει το ζουμί!!
    Ναι ρε φίλε αλλά ποιος σου είπε πως θέλω σούπα;
    Φάε την μόνο σου και βάλε και πιπέρι να γίνει και πιο spice!! Ωχουυυυυυ

    Άντε φιλάκια και μη με βλασφημήτε, είναι αμάρτημα, οκ;;; χε χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανταίο... τώρα ο καθείς με τον πόνο του. Δεν σούπα να πάρεις την γραία... δεν σ' εχω για χαράμισμα κι εσέ!!!!
      οχι όχι δεν σε βλαστημάμε τα ραδικοβλάσταρα !!!

      Διαγραφή
  6. Και να πεις ότι είναι ένας Βαρδινογιάννης, ένας Αγγελόπουλος, ένας κοσμηματοπώλης έστω βρε αδερφέ, να την βάλεις την πλερέζ νωρίς, κομμάτια να γίνει! Θα σου μείνει και η περιουσία. Αλλά αν δεν είναι τι να τον κάνεις; Να γίνεις αποκλειστική; Α πα πα, ούτε συζήτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τον κοσμηματοπώλη τον λένε Λαλαούνη, Κατραμόπουλο και λοιπά, για΄τι σε βλέπω και χάνεις στα ονόματα...
      α, παπαπ με τις πάπιες, το κορίτσι.. α παπαπ!

      Διαγραφή
    2. για ένα βαρεδινογιάννη, για έναν λάτση, για έναν αγγελόπουλο, ένα καίσαρη βρε αδερφέ, να θυσιαστώ. αλλά για τον τρισπίθαμο φαλακρό μουσατο;;;

      με έχω για καλύτερα!!!

      Διαγραφή
    3. ποιον σου τάξαν περιστέρα μου;

      Διαγραφή
    4. Tremens, τρως χιόνι!!! συγκεντρώσου. Της προξένεψαν λέμε το ραμολί!

      Διαγραφή
  7. Α καλέ ξεστολίσατε; Τώρα το είδα! Εγώ θα ξεστολίσω μόλις αγιάσει ο παπάς τα νερά! Εντάξει θρήσκα δεν είμαι, ούτε καν πιστή δεν με λες, αλλά κάποιες παραδόσεις τις κρατάω! Επίσης, άσχετο, αλλά σέβομαι και τους θεσμούς! (μα καλά πόσο άσχετο ήταν αυτό με τους θεσμούς!)Χο χο χο χο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ως να θυμηθεί ο παπάς ν' αγιάσει τα νερά, εμενα τα μάτια μου, είχανε γίνει πουλάκια. απο το μπλίνκι...
      Εντάξει κι εγώ θρήσκα δεν είμαι...αλλά αφού τις κρατάς εσύ τις παραδόσεις μένω ήσυχη.

      Τους θεσμοί λένε, μάθε να μιλείς!!!

      την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  8. Ωπα ο Χιού(ης) ο Χεφνέρης χτύπησε και στα μέρη μας; Βρε ουστ! Είμαστε για πολύ καλύτερα και ουχί διά τα μούτρα του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πές τα ρε κοπελιά! και να είχε και την περιουσία του χέφνερ να το σκεφτώ. αλλά να είναι απλά ευκατάστατος;;;

      αχ τι τραβάμε και μεις οι μοιραίες γυναίκες!

      Διαγραφή
    2. Είναι η μοίρα της femme fatale ;)

      Διαγραφή
  9. Δεν μας είπες το σημαντικότερο καλέ!
    Πήγε το κορίτσι στο ραντεβού;
    Πως θα μάθουμε για την λίμπιντο του 65-άρη και βάλε;
    Στη μέση μας άφησες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την!!! Χρόνια πολλά !!!
      το σημαντικότερο, ήταν το προξενιό, σιγά μην προχωρούσε η κοπελάρα μας !!! αει στο καλό!!!
      να βρούμε μια θειά 65άρα (εεε, τώρα θα με δείρουν) να ρωτήσουμε καλέ!!!
      εγώ σας άφησα στη μέση?!@!!! τσ τσ τ σ!!!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.