Δευτέρα, 7 Ιανουαρίου 2013

και το 39 και το 52!

Μιας και πιάσαμε την αρίθμηση, ελα να συνεχίσουμε.

Προ πολλλλλλωωωωων  ετών, όντας 20  ακόμη, Μαίων, ο περίγυρος, φροντιζε να προξενέψει... τι ήταν τούτο, δεν ξέρω. Εμείς δεν είμεθα των προξενιών.
Δεν ξέρω τι έκαναν τα παλιά χρόνια, η συμβουλή της μάνας, με τον ναυτικό, ήταν "μακριά απο παντριά". Εγώ ελεύθερη (στο πνεύμα)< ομορφη και ανεξάρτητη, δεν ....
Μία σχέση κι αυτή του εξωτερικού! Μακριά κι αγαπημένοι.

Ο πατήρ Παναγιώτης, ήταν στα καλά του τότε. Ομορφάντρας, και παπάς. Το όνειρο αρκετών γυναικών που ζούσαν πέριξ του Αγίου Παντελεήμονος.
Ερχόταν για αγιασμό και δεν ξέρω τι άλλο, έτρωγε το γλυκό του κουταλιού και κάποτε θυμήθηκε να τηλεφωνήσει....."Ναι, την κυρία Βασιλικούλα">>>> "Δέσποτα, οχι εδώ, η γιαγιά ειναι το άλλο τηλέφωνο.. μπλα μπλά μπλά">>>>
"Μιας και σε πήρα, να ρωτήσω αν ενδιαφέρεσαι. Είναι ενα καλό παιδί υπάλληλος της ΔΕΗ, θέλω να τον παντρέψω......". Ντλόιιιιιιιινγκ..... ντλοοοοοοοοοοοινννννννννννννγκ ο παπαπαναγιώτης... μη ..έσω.
¨"καλός Χριστιανός, παιδί απο σπίτι..." συνέχιζε.. ντλοοοοινγκ εγώ.
"ΟΧΙ ευχαριστώ πολύ δεν ενδιαφέρομαι"... απάντησα δυνατά και με φούρκα. Ασε την σύγχιση. Η επόμενη ερώτηση που μου ήρθε, αλλά δεν τόλμησα, ήταν "εχει και χωρίστρα ο καλός χριστιανός?????" γέλαγα μόνη μου επι ώρες και μετά ακόμη το λέμε και γελάμε....

Τότε κυκλοφορούσαμε τα καλυτερα παιδιά των ΑΘΗΝΩΝ (και κάτι απο Ελβετία). Κολλέγια, Γερμανικές, Παρθενωγωγία, Αρσάκεια, ήταν οι παρέες μας. Υστερις Πολυτεχνεία και Πανεπιστήμια, στις καλύτερες των σχολών. Υπάλληλος της ΔΕΗ? μωρέ δεν πα να είχε 300 φτυχία....ελα... υπάλληλος... ελα....

Εκτός τούτου, ποτέ κανείς δεν τόλμησε, κι η μάνα της κουμπάρας ξόφαλτσα την πήρε και την σήκωσε, να προξενέψει.

Αμα δεν μπορώ να βρώ μόνη μου εναν άνδρα, να πάω μια βόλτα στην Βενετία.
Κανών δικός μου. Συγνώμη αλλά εγώ έτσι είμαι. Αυστηρή και δεν κάνω παρέα τις παρέες των άλλων. Μείναμε με τους παιδικοί φίλοι. Ούτε ποτέ κοίταξα παραόξω. Ούτε ποτέ βγήκα για καφέ, ραντεβού στα ντυφλά. Την ντύφλα του, εγώ δεν.


Και παρέα με ηλικιωμένους άνω των 52 δεν κάνω!!!
κανα τρυφερούδι να με κοιτά στα μάτια... ευπρόσδεκτο...
Οχι, δεν θα ανοίξω νηπιαγωγείο... απο 39 κι επάνω μια χαρά...

Αυτός που πήρε προίκα...μέ την προίκα έμεινε στο χέρι...
 ***** κάτι δικά μου*****

5 σχόλια:

  1. 1. δεν σε ρωτήσαμε,
    2. δεν μας ενδιαφέρει
    3. χωρίς προφίλ δεν μας νοιάζει να είσαι εδώ.....
    αυτά και άντε σε καμμιά κυράτσα να διαβάσεις τίποτα γλυτσερό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αυτο αγάπη μου δεν ήταν καρφί, νταβανόπροκα ήτουνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οχι, που θ' αφήσω να πίπτει κάτω τίποτις !

      Διαγραφή
    2. και θανάρθουν οι καντίνες να μας δείρουννννν!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.