Παρασκευή, 18 Ιανουαρίου 2013

30 πράγματα που κάνω για πρωί

Οχι για να δεις τι τραβάμε και δεν το μαρτυράμε στα γραφεία. 
Οδηγώ και τηλεφωνώ (με ακουστικό σκάσε) και περνάω μια χαρά. Παρκάρω στη θέση μου στο πεζοδρόμιο, συνεχίζω την κουβέντα, πάω πάνω κι αρχίζει η συμφορά. 
1. Δεν λειτουργούν τα τηλέφωνα.
2. Είναι νωρίς και κανείς δεν είναι στο γραφείο.
3. Βάζω καφέδες.
4. Λείπει η Αλεξ, εχει αργήσει που είναι
5. Συνεχίζω το τηλεφωνο 
6. Τηλεφωνεί η συνάδελφος απο το ισόγειο, ότι αργεί.
7. στις 9.30 έχει συνάντηση με 13 άτομα στο ισόγει.
8. Φτιάχνε καφέδες και σκάσε
9. Τώρα κάθισα
10. Και καλά που είχα την γυναίκα πρωί πρωί και την ξεπάτωσα.
11. Ανέβα κατέβα να ελέγξω.
12. Κουλουράκια, καφέδαι, ξέχασα το χυμό
13. Στις 9 όλα έτοιμα 
14. Συναγερμός για τα τηλέφωνα, εχει πέσει το ουπς
15. Κι ο καφές του Διευθυντή- προίκα
16. 9.10, αρχίζουν να έρχονται οι μιτινκιασμένοι
17. Ερχεται και η αργοπορημένη συνάδελφος και τρέχει
18. κάθισα στο γραφείο μου 10 παρά τέταρτο.
19. Ημουν μία ώρα όρθια
20. Ο κόσμος έρχεται με το ραχάτι του...
21. Δουλευουν εδώ?
22. "δεν ερχόμαστε και με τις παντόφλες" μου λέει ενα βλακισμένο. 
      Καλά θα δει.
23. Εχουμε γιορτές και γεννέθλια κι αρχίζει το αλμυρό και το γλυκό.
24. Το κινητό μου χτυπά σε ρυθμό υπαγόρευσης, απο τα μέηλ και το μπλόγγ.
25. Τι ώρα θα μουρμουρίσει για το ντλίν ντλίν, ο μεγάλος δεν ξέρω.
26. Πήγε κάτω, ησύχασα προς ώρας
27. Τώρα θα ανέβουν για άλλο ραντεβού. 
28. Δεν ετοιμάζω τίποτα να φέρουν τους καφέδες τους
29. Είναι και η Νάσια μας, που γιορτάζει και δεν το φωνάζει, 
30. Εχω μιαν ησυχία, μην ακούσω κίχ.

ιιιιιι δεν μπορώ να επικοινωνήσω εσωτερικά. Φτού !

6 σχόλια:

  1. είδες!είμαι η μοναδική που δεν ενοχλώ!!!!
    ευτυχώς Παρασκευή σήμερα!!!!!!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ, ευτυχώς και βρήκα γλυκο στο fb, γιατί έτοιμη ήμουν να στα χώσω. ανάρτηση χωρίς γλυκό!
      να σε χαιρόμαστε βρε, κι απο εδώ.

      παρασκευη? κανείς δεν θέλει ν' ακούσει το πρόγραμμα μου του ΣΚ

      Διαγραφή
  2. Τρελάθηκα; Τρελάθηκα. Ειδικά για Παρασκευή, είναι τέλεια. ΣΚ έρχεται, κουράγιο!
    Έχω πάντως ένα σετ από καμιά δεκαριά δικά μου πράγματα, καθημερινά, τα οποία, όχι να γράψω, ούτε να σκέφτομαι δε θέλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο τις 6.15 το πρωί, που χτυπάει το πρωτο ξυπνητήρι, δεν θές να σου περιγράψω τι κανω κάθε πρωί.
      ούτε εγώ τα θέλω. αλλλλλλλά...

      Διαγραφή
  3. Και μετά από όλα αυτά έχεις και τα δικά μου μεταμεσονύκτια ντλινγκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνη σου τα λες!!!!!
      αλλάααααααα, δίκιο εχεις !
      μάκια !

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.