Τρίτη, 18 Δεκεμβρίου 2012

Miss Piiiiiiiiiink.... ου ουουυυυυυ

εδώ, εδώ είμαστε καλή μου. Piiiiiiiiiiiink, μαζώξου παιδί μου!

που τρεχοβολάς ? που βρήκες τα παλιά μπλόγγια?

εδώ εδώ... εδώωωω να μείνεις.
και γκλιτέρια και μουσικές και απο όλα !!!

Παιδιαααααααααααααααααααα, ου ουουυυυυυ
Απο αύριο και μέχρι την Παρασκευή, θα λαβαίνετε τα δώρα.... όσοι στείλατε διευθύνσεις.

Το ευχαριστώ, στην Αννούλα και τον Κάπτεν που σήμερα με την βροχή, ξεκίνησαν εκστρατεία στα ταχυδρομεία να αποστείλουν τα πακέτα σας.

Δεν τους κάνεις καλά. Είδα την βροχή το πρωί και δεν τους ξύπνησα, όπως είχαν παραγγείλει. Στις 10 παρά τέταρτο είχαν τελειώσει με Ευδαπ και Ελτα. Καταχαρούμενοι μου τηλεφώνησαν......

Δεν τους κάνεις καλά σου λέω... δεν....
αποφάσισε η Αννούλα, σήμερα να πάει, γιατί εγώ... δεν προλαβαίνω. Αφού το αποφάσισε.. τέλος. Μαζί με την ΕΥΔΑΠ, έστειλε και τα πακέτα.

Οποιος λάβει κανενα σπασμένο, να μην κλαίει, παρακαλώ. Διότι ενα σπασμένο το πήρα κι εγώ... οπότε σους. Θα σας αποζημιώσω την Πρωτοχονιά.!

χα! δεν το είχα προσέξει ότι μπλινκάρει κι αυτό.,....!

12 σχόλια:

  1. Τι φωνάζεις καλεεε
    μας άκουσε όλο το γραφείο???
    χαχαχα

    ε μα εγώ φταίω που πάω απο δω κι απο κει???
    όσο γράφεις
    θα απαντώ
    τέλος!!

    Ξωτικά τους κατάντησες τους ανθρώπους :Ρ
    και δεν είναι ότι καλύτερο αυτές τις μέρες το ταχυδρομείο!!!
    έναν μεγάλο κουραμπιέ στον καθένα
    χιχιχιιχ
    ΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Pink, συγκεντρώσου !
    ευτυχώς που μας άκουσε, το γραφείο και σε ειδοποίησε....

    δεν τους έστειλα, με λυπηθηκε η Αννούλα!
    κουραμπιέ, θα εκτιμήση ο Καπιτέν. η άλλη.. ούτε να τα δει...

    ξωτικά? εγω? η Αννούλα αποφασίζει, πάει και τελείωσε, ότι πει νόμος....
    γειαααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ζουζουνιώ, καλές γιορτές σε εσένα, στην Αννουλα, στον Καπτεν, στην οικογένεια, σε όλους!
    Να περάσεις πολύ όμορφα !!!
    Και εδώ βροχή
    Φιλιά πολλά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ω! Θα περιμένω τον ταχυδρόμο μα μεγάλη αγωνία κάθε πρωί!
    Φιλιά 2!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και λέω τιν τούτο που αναβοσβύνει στο ρολ μου!!!
    Τετάρτη είναι,μεσοβδόμα οκ;Ξέρεις εσύ...χαχαχα
    Καλημέρα Ζουζουνίτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατερινάκι μου, σ' ευχαριστώ πολύ! Κι εσύ με το καλό και καλές γιορτές με την οικογένεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αθηνά μου, το πολύ ως αυριο.. θα σταματήσει το περίμενε!
    μάτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γοργόνα, μην μου κλείνεις το μάτι εμένα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανταίο, μεσοβδόμα, άντε κοιμήσου!
    μαααααααααατς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Aνταίος, ούτε η αυτόματη απάντηση δεν σε θέλει.....εγώ βρίζω? γύρνα πλευρό στις πρωί πρωί 8 που μου θες και σχόλια! γράφεις τα μισά, γελάμε όλοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.