Δευτέρα, 10 Δεκεμβρίου 2012

γκουου ντουουουου

Δεν μπορώ να βλέπω παιδί να κλαίει. Πιστεύω πως εχω τρόπο να μην το κάνω να κλαίει. Ισως γιατί δεν ειναι δικό μου.
Αν δεν ειναι αναιδές, με μια κουβέντα θα το καταφέρω.

Φωνάζω προχθές, την μικρή ανεψούδα, μούγγα. Ξαναφωνάζω, πάω στο δωμάτιό της και την βλέπω στον πίνακα. "πουσαι ρε?" (μεσα στην ευγένεια). μουρμουράει κατι και την παίρνουν τα δάκρυα.
"ρεεεεε, τι πάθαμε, ξανά τι έπαθες?" και ζωγραφίζει δώσ του κάργα να ξεσπάσει τα νεύρα της.
"Δεν μπορώ να μάθω ...." κάτι που δεν τόπιασα. "Δείξε μου Μαριαννίτσα, να βοηθήσω."... δεν μπορούσε να μάθει, που μπαίνει ν στο τέλος των λέξεων.

διαβάζω το βιβλίο..εεεεεεεε μαλακίες. Δεν πρόσεξε και στην "παράδοση"...
μισό της λέω.. να συγκεντρωθώ. μπουου ντουουου γκτουουουου, γκουουου γγγγουουυ και δεν θυμάμαι τι άλλο. χορευα κιόλας ταπα τρείς φορές, την τέταρτη τα είπε μόνη της... ελπίζω πως δεν θα πάει στην δασκάλα να τα πει έτσι... δεν θέλω να το φανταστώ.

Το κάθε πράγμα εχει τον τρόπο του. το καθε παιδί, χρειάζεται άλλη μεταχείρηση.

την εικόνα... δεν σας είπα... την στολίσανε.. βέβββββαια.

ηρθε η Μαριαννίτσα εχθές και της έδειξα τα εικονοστάσια, προκειμένου να της πω ότι μια εικόνα θα είναι δική της.... κοίταξε, είπε "η άλλη γιαγιά εχει πιο πολλές".. και έφυγε.. δεν την νοιάζει. οκ. την γλυτώσαμε. αυτή κάτι δαχτυλίδια καλοκοιτάει!

οχι δεν ήθελα παιδιά, όχι δεν θέλω τριγύρω. ησυχα.....

8 σχόλια:

  1. Βλέπεις, εσύ καναν άλλο τρόπο? μόνο έτσι θα του μείνει!
    ετσι μου τα μάθαινε η δασκάλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δια της μουσικοχορευτικής μεθόδου, είχα μάθει ότι η πρωτεύουσα της Ονδούρας είναι η Τεγκουσιγκάλπα. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη. Ναι κι εγώ, έμαθα τους πλανήτες με την σειρά απο τη Γη. ΕΑΓΑΖΚΟΥΠ το π στο τετράγωνο....
      Αμ, πως δώσαμε κοσμογραφία.....
      Αλλα κι εσύ, είδες πόσο χρήσιμη ειναι η πρωτεύουσα της Ονδούρας? φαντάζομαι σου χρειάστηκε, όταν έψηνες γιομιστά !

      Διαγραφή
  3. Έτσι κι εγώ μαθαίνω στο γιο μου τον (Μ)παγασητικό κόλπο και άλλα εμπνευσμένα... Όρεξη να 'χεις και χιούμορ φυσικά.
    Αν θες, δείξε μου τι φιγούρες έκανες στο χορό, γιατί αύριο γράφει διαγώνισμα μαθηματικά και καταλαβαίνεις, πρέπει να προετοιμαστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ, αδελφέ κι εσύ τι τραβείς!
      αυτό το όρεξη νάχεις !!!
      Α, μάλιστα. πιάσε ενα ρόντο αλα τούρκα, του Μοτσαρτίδη και ξεκίνα!

      Διαγραφή
  4. Μπράβο και χαρά στην υπομονή σου. Δεν νομίζω ότι θα είχα τα κουράγια να το κάνω ξανά μετά που μεγάλωσε ο μονογενής μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mα εγώ, πολυαγαπημένη (οπως πολυάννα), δεν είχα παιδιά να διαβάσω, οπότε νομίζω πως σε όποια ηλικία, κέφια θάχω!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.