Πέμπτη, 27 Δεκεμβρίου 2012

η πενταήμερη

μπλίνκι μπλίνκι μπλίνκι, μπλίνκι, μπλίνκι.

παιδί μου σου κάνω μπλίνκι, γιατί βαριέμαι να βρω φωτό. το κατάλαβες. ναι.

η πενταήμερη ήταν στην Κέρκυρα, παλιάααα, πολύ παλιά, κινδυνεύω να μην την θυμάμαι.

Θυμάμαι όμως πολύ καλά, την εφετινή, που μ' έστειλε τ' αφεντικό.

Σάββατο κυρίω τω θεώ μου, πρωί... δεν θυμαμαι.
αγόρασα τα κρασιά του μπαμπα, δώρο των Κρεμμυδέων.
κάτι άλλα πιεσμένα έκανα.... δεν θυμάμαι ομολογώ.
μεσημέρι θαρρώ κοιμήθηκα. κανα δίωρο
ε, το βράδυ είχα και υποχρεώσεις *** θα σου βάζω αστερακια να αντιλήψεις.

πριν απο δαύτες, η θεία χαρικλού περίμενε.. πέρασα. Οι Κρεμμυδέοι που λέγαμε.

Κυριακή στις 10.30, μαλλί, του άλλαξα τα φώτα. 5 ώρες κομμωτήριο. Υστερα γύρισα και τι με περίμενε? δεν θυμάμαι. Μετά με περίμενε **** κατάλαβες.εεε.

Δευτέρα, που θυμάμαι καλά, κυρίω των θεώ μου, πέρασα ενα χέσιμο την υπάλληλο στην αλφαμπανκ, γιατί αγράμματοι ειναι. Δεν έχω υπομονή, αν δεν έχεις αντίληψη. τέλος....
Υστερα καφέ μετά της Αλεξώς. Αράξαμε που λες Ασπασία μου και τσούπ δίπλα γνωστή και μη εξαιρετέα. Η γουρουνα. Φτούουουυυυυ σου... τος παν, εβαλε τα ακουστικά και μεις ψους ψους.

Υστερα, πήγα σπίτι φόρτωσα ενα ταψί με αρνί και το άφησα της μητρός μου.
Γύρισα και το βρήκα ενα καμμένο ταψί που καλέστηκα να το τρίψω για να βάλω το επόμενο... πάει το σελάκ μου... ήταν που ήταν....

Επρεπε να πάω το φαί κατά Κρεμμυδέους μεριά... δεν βαρυγκομώ, το πήγα τρέχοντας. με το αυτοκίνητο και την κατσαρόλα σούπα....

Γυρίζω να φουρνίσω ουάν μορ τάιμ το επόμενο μισό αρνί... παιδάκια. και πατάτες... ναι ναι αυτό έγινε πιο καλό..λέμε τώρα...

υστερις κατά τις 11, εφουρνισα και ενα κοτόπουλο στη γάστρα? οχι
εφυγα για μπλίνκι μπλίνκι γιατί ήταν παραμονή, βγήκα ως την Φώκα για ενα ποτό και *** κατάλαβες. Καταλαβουρδούγκως που λεγαμε με τον Μϊμη.
Εφέτος μου έλειψε πολύ. Αλλά τον τοποθέτησα Αυστρία μεριά τάχα μου και ξεμπέρδεψα. Νεκροταφείο δεν πήγα. Δεν πρόλαβα Ασπασία μου....

που ήμουν? αααα, ναι, μου ξημερώνει χριστούγεννο κι εγώ απο τις 8. το πρωί ως τις 11 ήμουν επι ποδός. Κάθησα στις 11? σε εμειδίασαν. Πήγα Χαρικλου? οχι δεν πήγα. κάπου πήγα. Αααα, για το ποτό.....εεεεε γμτ, το γλυκό ήθελα να πω. Τι θα τρώγανε?

Εβαλα πρωί την γάστρα μετά του κοτοπούλου κι ύστερα την πιπερόπιτα. Στις 12 και μισή και παρατέταρτο, εκανα και μπάνιο, θαρρώ για 2η φορά...
και πλάκωσε η μισή αρβανιτιά που θάλεγε κι ο Μακρυγιάννης. Ναι ο Μίμης έλειπε.

Τα δεόντα για 10 άτομα, τάπαμε... και πάμε για ύπνο.... κατερίνα. καλά. Το ρημάδι να χτυπά ασταμάτητα σε σημείο που δεν ξέρω ποιός άκουγε τις βρισιές μου. Το σαλόνι γιομάτο, παιδιά νέους και γέρους και ενας πανικός έκδηλος.

Αει και φάγαμαν. Ηθελα να κοιμηθω? τι λες μαρή Ασπασία

μπλίνκι μπλίνκι, μπλίνκι....... να σου περνά η ώρα.


Και ύστερα... κι ύστερα, μα δεν υπάρχει... οχι υπάρχει ύστερα. Υστερα ντύθηκα στολίστηκα νοικοκυρεύτηκα και πάμε Χρήστος. Οπου Χρήστος, έχουν και μπέμπα δυομισάρα. Ενα τέρας, που κι εσύ παιδιά εχεις, αλλά όχι τέτοια...
Πιθηκας και καλύτερα. Ηρθαν τα παιδιά΄μας, ξάπλωσαν στο χαλί και δεν την πάλευαν με την μπέμπα. Τα είδαν όλα, φαντάσου παιδιά.

Τος παν, καλά περάσαμαν, και του χρόνου με υγεία. Δεν τελείωσα.
Γύρισα κατά τις 12.30 νομίζω, να πω τα καθέκαστα... *** δεν είχε.

Ξύπνησα το πρωί με την ιδέα πως πρέπει να πάω τη μαμά, Κρεμμυδούς. Ορτσα παπαφίγκο και ξεκινήσαμε....
τι χτυπάς κι εσύ καμάρι μου το τηλέφωνο? οτι ώρα σούρθει... εσυ το βράδυ.
τώρα θείοι Κρεμμυδια....
γυρισα σπίτι λες και είχα φάει ξύλο. Κάτι ρημαδοπιάτα, μέτρα 40 το σύνολο, χώρια σουπιέρες και σαλατιέρες, χώρια τις πιατέλες... και τα μαχαιροκουταλοπίρουνα... μέτρα σ' λέω.

κοιμήθηκα και μετά πλύνε...
ρε έτσι ειναι οι νοικοκυρο...σόρυ οι δουλάρες?
ναι, είπα πως ειναι και το τελευταίο. ορκίστηκα.
δεν τραβάω..... δεν θα κουράζομαι εγώ ....


μπλίνκι μπλίνκι, μπλίνκι, μπλίνκι...

10 σχόλια:

  1. γιορτές έκανες εσύ ή Μαραθώνιο;;;
    έλα στην Κάσο σου λέω να ηρεμήσεις!!!
    ξέχασα ,δεν αποχωρίζεσαι την πόλη!!!χαχαχα
    έχει και συνέχεια ή να κοιμηθώ;;;
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελπίζω κοιμήθηκες γιατί έμπλεξα
      κέρδισα κάτι στο φατσαμπούκι (!!!!) και έπρεπε να απαντήσω...
      αυτά... οχι στην Κάσο δεν έρχομαι, ούτε για 300 ντομαδάκια !!!
      φιλιάααααα

      Διαγραφή
    2. μερσί μερσί, αντε να κερδίζω πάντοτε!

      Διαγραφή
  2. Χριστουγεννιάτικη Οδύσσεια ... Πρωταγωνιστεί η Ζουζούνα σε ρόλο "Όλα τα κάνω όλα τα προλαβαίνω, χωρίς να χαλάσω το μαλλί".
    Χρόνια πολλά και καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, ομολογουμένως το μαλλί δεν χάλασε.. αυτό να λέγεται. μόνο το νύχι!!! (Σελάκ, το μανικιούρ για 15 μέρες, πως η ζουζουνα το καταστρέφει σε χρόνο dt).

      χρόνια πολλά και πάντα τέτοια λοιπόν και εις άλλα καλύτερα και να χαίρεσαι την οικογένεια !

      Διαγραφή
  3. Σας έκοψε κι εσάς η πείνα...
    Είμαι σε φάση αποτοξίνωσης που λες Ζουζούνα. Φτιάχνω κάτι ελαφρύ για τα ταλαιπωρημένα στομάχια. Πατσά σε απλά ελληνικά.
    Βρομίστηκαν οι κουρτίνες και οι τοίχοι, λίγδωσε το μαλλί (δε θέλω να με ξέρω), ξύπνησα απ΄τις 6.30- το βασικότερο... και το μοσχαροπόδαρο ακόμη να στρογγυλοκαθίσει στην κατσαρόλα.
    Το ψαλίδισμα στις κοιλίτσες μ΄αρέσει. Περισσότερο κι απ΄το φαί μη σου πω. Κριτς κριτς κριτς...
    :))



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς την. Χρόνια πολλά και καλά! Προσωπικώς δεν έφαγα, παρά την Τετάρτη το βράδυ.
    δίαιτα? εδώ πρέπει να πάρω κανα κιλό.
    μμμμμμ με την μητέρα, θα κάνεις συ παρέα και το πατσαδέλι. Εγώ ούτε να το μυρίσω. Το ψαλίδισμα να στο κάνω... κρίτσ κρίτσ... αλλά... τος παν. μια ιδέα ειναι όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι καλά, τα είπαν κι άλλες! Από πρόπερσι λέω "αυτό θα είναι το τελευταίο", αλλά πάντα το ξεχνάω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εχω και την κυιρία Ανθηνά που παίρνει σβάρνα και δεν την μαζεύω. θα αδυνατίσω κι άλλο, κυρία μου, κάτσ' κάτω.
    γι αυτό πονάς.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.