Παρασκευή, 7 Δεκεμβρίου 2012

Η εικόνα, παραδόθηκε !

Του έδωσα την σακούλα, εβγαλε το πακέτο και του είπα "πρόσεχε, πήγαινε στον καναπέ να το ανοίξεις". Υπάκουσε και με τα μικρά δαχτύλια, ανοιγε τα σελοτέϊπια, ευλαβικά. Είχε στο μυαλό του τι.....

Πριν καλοανοίξει, είπε "είναι απο το παλιό σπίτι?" και τα ματάκια του γυάλισαν απο χαρά!. Ανοιξε το πακέτο και κοίταξε την εικόνα. Ο Αγιος Νικόλαος, διάβασε και χαμογέλασε. "να σε φυλάει, απο το σπίτι της Φερρών, γιατί ο παππούς ο δικός μου, ήταν Νίκος".. Ο παππούς του και πατέρας μου, τον κοίταζε με τα μάτια γιομάτα, να τριγυρνά, να δείξει την εικόνα στην μαμά του. Την κρατούσε με τα δυο χέρια "ευλαβικά" με μεγάλη προσοχή !

"θα την βάλω στο δωμάτιό μου"... και έφυγε... πήγα μαζί μην αρχίσει τις επεμβάσεις στον τοίχο. "Εγώ δεν ξέρω αν θα γίνω καπετάνιος, να με φυλάει", μονολόγησε και γέλασα..."Είναι τ' όνομά σου και θα σε προστατεύει".

Ρε τι θρήσκο μας βγήκε τούτο το παιδί. Πως του γυάλισε η εικόνα.... οπως μου γυάλισε κι εμένα, θα μου πεις. Ας τον φυλάει ο Αγιος, που του αρέσει.

Ναι δεν την φωτογράφησα. Την επόμενη!  Η χαρά μου ήταν τόση και η δική του περισσότερη!!!
ο κληρονόμος!

Περίμενε τώρα εσύ να πάρει είδηση η άλλη, να ψάχνουμε εικόνα της Αγίας Αννης. Η οποία ήταν μια ασχήμου και τερατόμορφη και καθόλου δεν μου αρέσει. Φαντάζομαι ούτε αυτής. Μια Παναγιά, θα σώσει την κατάσταση, θεωρώ, απο το άλλο της όνομα.!!!

7 σχόλια:

  1. Από τότε που γνώρισα τον Π άλλαξα γνώμη για τις εικόνες, μάλλον δεν είχα γνώμη. Τώρα, μετά από τόσα χρόνια ξέρω πόσο σημαντικές είναι. Δεν έχει σημασία αν πιστεύεις ή όχι, σημασία έχει να τις αγαπάς και να σου δίνουν κουράγιο. Ε, αν τύχει και είναι και καλοφτιαγμένες ακόμα καλύτερα!

    Να ζήσει ο μικρός Νικόλας να τη χαίρεται την κληρονομιά του μέχρι τα βαθιά γεράματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και το καλό ειναι να μας κληρονομούν ζωντανούς !

      Διαγραφή
  2. Tremens, ευχαριστώ. Την αγαπώ την εικόνα, γιατί ήταν - κράτα εικόνα-. Πάνω απο το καντήλι που έκαιγε και την φώτιζε, ασημένια όπως είναι. Ονειρο στα μάτια ενός παιδιού.
    Οταν την είδε σπίτι μας, την ονειρεύτηκε κι αυτός.

    να είσαι γερός και να εκτιμάς κάθε μέρα και περισσότερα "μικροπράγματα"... σε φιλώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χρονια πολλα να τον χαιρεστε!!!!!!!!ομορφο δωρο!
    φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά !!! η αλήθεια ειναι πως το διαστημόπλοιο, λίγο τον ένοιαξε!!!

      Διαγραφή
  4. να τον χαίρεστε. χρόνια του πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι όπως σε ξέχασσα, να σε ξεχάσουνε οι έννοιες!!!
      ευχαριστώ κι εσύ ότι ποθεί η καρδούλα σου !
      φιλιά πολλά !

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.