Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2012

Μπλίνκι μπλίνκι

Ο γκλίτερης γκλίτερης και η μουρμούρα, μουρμούρα. Ασε με αλλιώς δεν ειμαι εγώ. Και προς εμπέδωση, ξανά το ίδιο.. για καλημέρα.
Να σου τα σπάσω τα νεύρα, τρία ποστ την ημέρα ....
Διαγράφω εγώ, ευγενικά και στα μουγγά (ηδονίιιζομαι σου λέω), ενα ενα τα προσώπατα που δεν ξέρω και δεν θέλω να μάθω...... είπαμε...
 Δεν μ' ενδιαφέρουν οι γνωριμίες, δεν κάνω βόλτες. Τάπαμε τα συμφωνήσαμε.
Ποιά ήταν αυτή η σοκολάτα? δεν με ενδιαφέρει. Καλά κάθομαι με τους γνωστούς μου. Αααααα μα πιά!


Ασε που εγώ κάνω παρέα με ξένες σοκολάτες μόνο! Τι μπανάλ πράγματα οι ελληνικές !!! τσ τσ τσ !!!!

Καλημέρα και καλή εβδομάδα είπα?  που να προλάβω.....

4 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Μπλίνκι μπλίνκι καλημέρα και καλή εβδομάδα !

      Διαγραφή
  2. Μα τι ωραία γκλίτερ! Δεν χορταίνω να τα βλέπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπλίνκι μπλίνκι, τρελλαίνομαι για γκλιτεράτα.. δεν φαίνεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.