Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου 2012

Αφικνείται

Ερχεται σου λέω. Με ειδοποίησε. Εστειλε τον τάρανδο με τον βοηθό και είπε, ξεκίνησε.

Εχει δρόοοοοοομο. Μεγάλο δρόμο. Ως ναρθεί στην εορτή μου. Αλλάαααα, θα περιμένω.
Ναι βέβαια, του γράφω γράμμα κάθε χρόνο. Βρες ενα σαιτ, σαντα κομ και τριγύρνα.
Οσο τον πιστεύω θα μ' αγαπά, σου είπα, πως είναι λίγο βαρύκοος, αλλάααα, τα καταφέρνει.

Η Κυρά βασίλαινα, στο ίδιο σαϊτ, μαγειρεύει. Εγώ δεν ξέρω τι να κάνω για τα χριστούγεννα την άλλη μέρα και την πρωτοχρονιά.

Ο πατέρας γιορτάζει ανήμερα χριστούγεννα. Ο παππούς του, έλεγε "και έτεκε υιον τον Εμμανουήλ", λέει το ευαγγέλιο, την ίδια ώρα που γεννήθηκε τον είπαν Μανώλη.
ΒΒΒΒΒεεεεβαια, δεν το ξες? το ονομα του δεν είναι χριστός. Μανώλη τον είπαν. Παλιά ιστορία.


Και την άλλη μέρα, άντε τι θα φάμε πάλι, ερχεται το αμερικανόσογο....
Πρωτοχρονιά... να μην φάμε ενα καλο φαί? "κοτόπουλα" λέει ο αδελφή μου.

Ψητόπουλο κοτό. μια χαρά φαγητό....

τι έλεγα? ναι. σκεπτόμουν και σχολίαζα πως ξεχνώ. Ξεχνωωωωωωωωωωωωω να με το συμπάθιο μια μαύρη τρύπς..... ξεχασα μαρίες, αγγελικούλες και νικολάδες.

Αλλλαααααααααααα, ως ο θείος Γρηγοράκης, θεός 'χωρέστον, είπα "να χαιρόμαστε τους νι-κολάκηδές μας". ερχόταν για τον παππού και δώς του γέλια.

αει και τα παλιά μελετώ πάλι...
με το καλό ναρθεί το λοιπό και να σας φέρει δώρα.!

4 σχόλια:

  1. Δε βαριέσαι... Πέρυσι που του έγραψα, με έγραψε κανονικά, παρά το γεγονός ότι ήμουν πολύ καλό παιδί. Εφέτος ούτε τηλεγράφημα δεν θα του στείλω!
    Θα του κάνω μούτρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλέπεις? κάποιο ελάττωμα θα έχει, δεν μπορεί, τόσες συμπτώσεις μαζωμένες!

      Διαγραφή
  2. ααααααα πολύ ΜΕ άρεσε που τον είδα φάτσα κάρτα μόλις άνοιξα το μπλόγκ σου χιχιχιιχιχι...
    εγώ πιστεύω!
    τέλος
    και κάποια μέρα θα βρώ το δρόμο για το χωριό του και τότεεεεεεε..
    (παναγία μου σαν τον Δρακουμέλ ακούγομαι)
    χαχαχαχαχα
    ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τον βρείς τον δρόμο, ειναι πολύ όμορφα! να το ξέρεις.
      θα αναρτήσω σχετικά, οχι το Ροβανιέμι παιδί μου. Θα δεις!
      να κάνεις κλόπυ πάστες την φωτό κι όλη δική σου... τι συζητάμε!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.