Πέμπτη, 27 Δεκεμβρίου 2012

Ούφ, τελείωσε κι αυτό !


glitter-graphics.com

Χιόνι, όχι δεν έπεσε στην πρωτεβσα... τοδατε όλοι. αλλά ας βάλουμε ένα γιορτινό  τοπίο τος παν.
Φάγατε φάγατε? μμμ, τώρα δεν κουμπώνει ο παντελόνης? μμμ. ναι!
Αλλά μην μουρμουράς.
Μόνο εγώ δικαιούμαι! α! Τόση ταλαιπωρία. αλλάααα. τα εύσημα τα πήρα... απο τον πατέρα. οι άλλοι δεν με νοιάζει. Και μια καλή κουβέντα, δεν είπε και κανείς. Ενώ ο πατέρας κατασυγκινημένος, που εγινα αλοιφή!!! χι χιχι

Αν εξαιρέσεις την ανηψιά μου με την οποία, το 7, φτάσαμε σε σημείο να λέμε για τις τουαλέτες μας....  τι ωραία που περάσαμε.

Ηθελε που λες, ο μαλάκας να πει προσευχή. Μόλις σέρβιρα την σουπα, είπαν και τροπάριο. δεν θυμάμαι πιο. εγώ στην κουζίνα η δούλα. Χαζογελούσα.
σιγά ρε, που θα πούμε και τροπάριο. εδώ δεν κάνουμε τον σταυρό μας.
Ααα, ο μαλάκας ειναι ψάλτης.  Γι αυτό και ειναι θρήσκος !!!! ναι ναι. εμείς της άλλης σχολής. Τα παιδιά κοιτουσαν περίεργα..... . Ε, όχι δεν καθόμαστε στο τραπέζι να κάνουμε προσευχή. ελα σε παρακαλώ. Στο δικό μου σπίτι... είμαστε είπαμε... ναι. Η θειά έβραζε.. χι χι χι... η βλαμένη.

Και μετά εφαγαν την σούπα, άντε μάζεψε τα πιάτα. Σέρβιρε πιπερόπιτα και σαλάτες. Ξαναμάζωξε πιάτα. Η δουλάρα που λέγαμε.... αλλά λυπόμουν και την μάνα. Διότι αν πάθει κάτι, εγώ θα την πληρώσω την νύφη....
Και μετά φέρε κρέας με πατάτες. Ναι, επισήμως, 1,2,3,4 να αντιλαμβανόμεθα τα πιάτα και την σειρά, όχι όλα αχταρμάς. ααα είχαμε και γλυκό στο τέλος. Και τόκοψα τόσο τσουρούτικο... ούτε για κοινωνία. χι χιχι
Καλέ ήρθανε χριστουγεννιάτικο σε σπίτι που γιόρταζε και φέρανε καρύδια. εντάξει αυτά τα είχαμε παραγγείλει της θείας αλλά ενα γλυκό χάθηκε? εεε, και μετά έκοψα κάτι τσουρούτικα κομματάκια... κι εγώ... να φέρνανε ...
Και φάγανε και ξεκουμπισμό δεν είχανε.
κι εγώ είχα γιορτή ύστερα.

Τον Χρήστο μας. Είναι η οικογένεια μου, απο τοτε που είμαστε 2 ετών.

Και θύμωσε η θεία που ήταν αρπαγμένη απο το πρωί. Ας, το διάλο πιά. δεν είναι κατάσταση αυτή. Ηρθε σπίτι μας, ντερλίκωσε, δώρο δεν έφερε, εβαλαν χρήματα σε ένα φάκελο (λες και ο πατέρας ήταν 5 χρονών) και δεν έλεγε να ξεκολλήσει και ήθελε να είμαστε κι εμείς εκεί. Γιατί ? είχαμε υπογράψει συμβόλαι? αυτή τους κουβάλησε....
Εμεις είχαμε γιορτή. Κάθε χρόνο έχουμε. Το πρωί-μεσημέρι τον πατέρα και μετά τον Χρήστο μας. Ας, το διάλο με τέτοια κούραση να μην ξαπλώσω λίγο. και ξεκουμπήστηκαν το βράδυ στας 8 είπε η μανούλα. Που ήταν ενα πτώμα όρθιο. Το τι κουράγιο έκανε. Την λυπόμουν αλλά έπρεπε να φύγω.
"Εμείς δεν τρώμε το βράδυ, να σας δώσω ψωμοτύρι, να πάρετε στο ξενοδοχείο" ναι ναι διανυκτέρευσαν γιατί ο αμερικανομαλάκας, δεν εχει οδηγήσει σε ελληνικούς δρόμους και φοβόταν. ας το διάλο ρε.!

ταβγαλα όλα στη φόρα. Ηδονίζομαι να τους κάνω ρεντίκολο, τους ηλίθιους.
Κατάλαβαν πως δεν θα ντερλικώσουν και την πρωτοχρονιά και ησυχάσαμε.
Ωξω χριστουγεννιάτικο.
Νευριασαμε με τον΄πατέρα για την κουνιάδα του γιατί κόντεψε να μας αρπάξει στο τέλος, αντε που να μην της φτάσει η χρονιά της γουρούνας. εεεμμ βλέπεις οι καλοί φύγανε πρώτοι. και αφήσανε την πλέμπα... άσε με.
  Αυτά τα Χριστούγεννα θα τα θυμώμαστε πάντα. Και θα γελάμε. Μου ελειψε ο Μίμης, να έχω αποκούμπι και λοξές ματιές.. αλλά... ας όψεται.. ήθελε να φύγει... στο καλό κι εσύ... εσύ έχασες..

Η συζήτηση με την Μαριάννα και τα βραχιόλια (μας, απο τα παιδικά μας) που κονόμησε να φορά ως δεσποινίς και τα φουστάνια μας, ο Νίκος που πήρε ρολόι του Μίμη και μόνο που δεν έκλαιγε απο την χαρά του, μου φθάνει να θυμάμαι και να ξεχνώ τα άλλα. Διότι δεν αξίζει.

**πως εβγαλε και έδωσε στα παιδιά για τα κάλαντα 20 δολλάρια να μην το σχολιάσω.. ε? ναι!



2 σχόλια:

  1. Όοοοοοοοχι δεν υπήρξε θέμα με το παντελόνι και το κούμπωμά του για τον απλούστατο λόγο ότι είναι φαρδιές παντελόνες με λάστιχο στη μέση!!!
    Όσο για τα υπόλοιπα έχω την αίσθηση ότι 4 μέρες δεν βγήκα από την κουζίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. νταξ, την καλυτερη δουλειά την κανει ο λαστιχάκης, ξέρω εγώ..
    ποιός βγηκε, άσε με... πάει πέρασε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.