Πέμπτη, 6 Δεκεμβρίου 2012

ΕΕΕΕΕΕ ΓΙΟΡΤΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ

ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΙΚΟΛΑ ΜΟΥ,

Ευτυχισμένος πάντα και να χαιρόμαστε τις χαρές σου!
Εναν τον έχω, κι άλλους 2 αγαπημένους!
Είχαμε και τον παππού. κερί στη μνήμη του.

Ο Σάντα Κλάους, ερχεται, ξεκίνησε απο τον βορρά και κατηφορίζει




 Λίστες κάνατε? γιατί εγώ έκανα και έστειλα!
Παράπονο δεν έχω, ότι του έχω ζητήσει, το στέλνει.
Μεταξύ μας, είναι ..... λίγο βαρύκοος.
Προ ετών ζήτησα κάτι... και μου το έστειλε, με ελάττωμα!!! ε, δεν θέλετε να σας περιγράψω, γέλια που έκανα!
Με αποζημίωσε αργότερα αλλά τι τα θές!
Μεγάλος ανθρωπος ειναι, όλα δικαιολογούνται στην ηλικία του!
Με τέτοια γλύκα, μπορείς να τον μαλώσεις? ε, δεν μπορείς  !!!!

11 σχόλια:

  1. Άντε να μπούμε και στο μουντ το "εορταστικόν"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άντε να μπούμε και στο μουντ το "εορταστικόν"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χρονια του πολλα!!!!κι εγω εχω τον Νικολα και απο το πρωί κερναμε...
    Νασια(το τι γελιο εκανα χτες με την απάντησή σου στην προηγουμενη αναρτηση σου με τον Κωστα!!!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την! Να τον χαίρεστε, γερός και δυνατός να είναι πάντοτε! (το θυμάμαι καλέ, άλλα ξεχνάω).

      κ (ο Κώστας ))))!
      χα χα χα
      φιλια σ' ολους !

      Διαγραφή
  4. Όντως, μιλάμε για πολλή γλύκα.

    Χρόνια πολλά στους Νίκους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον ανάρτησα μπροστά να με κοιτάει με τα γαλαζογκρί του μάτια!
      μαααααααααααατς,
      να χαιρόμαστε τους Νι-κολάκηδές μας, που έλεγε κι ο συγχωρεμένος θείος Γρηγοράκης !

      Διαγραφή
  5. Zouzouna μου γλυκιά,ήρθα κ'εγώ!!!!
    να χαίρεσαι τούς Νίκους σου,φιλιά πολλά..
    Υ.Γ ο Σάντα μήπως είναι ακόμα κουφός;;;;
    Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως τον Κώστα !!!!!
      Εσένα, δεν σε περίμενα, ομολογώ και ζητώ ταπεινά συγνώμη. Ευχαριστώ πολύ που είσαι εδώ.
      Να χαίρεσαι τον εορτάζοντα και την οικογένεια γενικώς.

      Εσύ πάλι, στον Σάντα, είπες τίποτα? μμμμ, μισόκουφος στο υπογράφω. θα κάνω ανάρτηση σχετικά !

      Φιλιά στα μούτρα σου, (να σκάσει μια ψυχή μακριά!!!!)

      Διαγραφή
  6. να τους χαιρεσαι ολους!!!!!!!!
    φιλακιααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Χριστίν! να είμαστε όλοι καλά !

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.