Τετάρτη, 5 Δεκεμβρίου 2012

Δελτίο τύπου update 1 και ώπα ντεητ 2 και 3


ώρα τέσσερεις παρά είκοσι, μας ήρθε το μεηλ.. πολύ ευγενικό αλλά εγώ η γουρούνα απάντησα...
Ευχαριστώ για την ενημέρωση.
 Δεν χρειάζομαι κανενος την προτροπή για το που θα διαθεσω αν θέλω, οτιδήποτε.

οι άλλοι ειναι του σιωπηλού.... !!! 

Δεν με νοιάζει αγάπη μου. Δεν χρειάζομαι προτροπή να δώσω. ωχουουουου

αμάν κάθε μέρα μια μαλακία... αμάν πιά.....!
ναι ειμαι αντίθετη κι αν το καλοσκεφτείς, κι εσύ είσαι !!!!!



15.20, ησυχία. Μάλλον η διεύθυνση της είπε όχι. μούτρα βλέπω... χι χι χι χι !!!
11 η ώρα και μούγγα στην στρούγγα ! τι ώρα θα το πει


Εχεις υπο την υποψία σου, τι γίνεται αυτές τις ημέρες. Μας πρήζουν με τα μπαζάρια. Τάπαμε τα συμφωνήσαμε. Δεν θα μου πει κανείς που θα δώσω τι και τα μπαζάρια, δεν ειναι του τύπου μου.

Κάποτε κυρία, εκανε μπαζάρ, σπίτι της, πούλαγε για να βγάλει!!!!

Μου μετέφερε συνάδελφος, ότι πρόκειται οι υπάλληλοι να μαζέψουν χρήματα για να τα δώσουν στο ΠΙΚΠΑ.....ειπώθηκε.... ας έρθουν να μου το πουν εμενα.

και πήρα την ανάποδη.

Δεν αντελήφθην ποιος και γιατί αποφασίζει που θα δώσω και αν και τι.


Μόλις μάθω, καυγαδίσω και φουντώσω θα σας κρατήσω ανήμερους, μην χάσετε το έργο.

Αλλο, η χοντρή του υπογείου, το βόιδι, εγραψε σε κοινωνικό μέσο, αγγλιστί, που δεν σκαμπάζει μία, κάποιος της τα έγραψε, την εργασία που κάνει στο γραφείο.
Και της το κατεβάσαμε.. διότι μαλακίες έγραφε... μην γινόμαστε και ρεζίλι.....
* δενήθελα να σε κάνω να ξεράσεις, πρώι πρωί αλλά... να καταλάβεις ήθελα
Τώρα ο επόμενος διευθυντής της, θέλει φροντιστήριο να καταταλαβαίνει πότε τον παίζει και πότε του λέει αλήθεια. η πουτάνα, ξέρουμε πως λέει ψέμματα.
ααα, δεν σας είπα... την εμαθα να πλένει την λεκάνη της τουαλέτας με το σκουπάκι...... βέεεεεβαια... Εκανε παράπονα η καθαρίστρια, πως οι γυναικείες ντουαλέτες στο -1 ειναι βρώμικες. Και τις κλειδώσαμε και τις ανοίγω το πρωι. και τώρα ειναι καθαρές.... αλλά εγώ την είχα τσεκάρει την πουτάνα λέω. μα δεν της αξίζει και τίποτα. Θα μου πεις γιατί βρίζεις τις αξιότιμες κυρίες.. Μα δεν ειναι κυρίες πιά. κυρία ήταν η Γαβριέλλα, η Φανή και λοιπές της παλιάς εποχής.

Αυταααα για σήμερα... ερχεται και η συνέχεια.....

υποψιάζομαι πως η άλλη μέτοχος, αποφάσισε για μας. οταν μας έκοβε τον μισθό ήταν καλά... και το φερέφωνό της, η μικρή κόρη, εκτελεί εντολές... αν δω ποιός υπάλληλος θα δώσει λεπτά και δεν θα κανει φασαρία. γιατί την φασαρία θα την κάνω εγώ.....

17 σχόλια:

  1. Nα μαζέψουν χρήματα για να τα δώσουν στο ΠΙΚΠΑ...
    Σε ποιους ακριβώς;
    Τα παιδάκια, για τα οποία ζητούν δυο χρόνια τώρα παπούτσια, ρούχα, μωρομάντηλα... γιατί δεν τα δίνουν- προς αναδοχή έστω, σε οικογένειες που εκλιπαρούν, αφού δεν μπορούν να τα συντηρήσουν αξιοπρεπώς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ναι αυτό μου είπε και η συνάδελφος, γιατί εγώ δεν παρακολουθώ.
    Τι να σου πω... μια βλακεία μας διακατέχει!!! γενικώς.

    Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλέ, τι ωραία φωτό, μου θυμίζει τα νιάτα μου, όταν είχα μακριά μαλλιά κι έκανα σκέρτσα στο ντουζ!

    Α προ πο, να κάνουμε ένα μπαζάρ για μένα γιατί έχω έξοδα και δεν βλέπω να μας πληρώνουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι να σου οργανώσω μ΄παζάρ να πουλάς τα βρακιά σου, βρε! να δεις χρήμα με ουρά !

      Διαγραφή
    2. και a propo, μία λέξη. να μαθαίνουμε να γινόμαστε καλύτεροι!

      Διαγραφή
    3. Καλέ, προ πο να ναι σαν το παιχνίδι!

      Διαγραφή
    4. αει θα με τρελλάνεται την μεγαλοκοπέλα, δω μέσα !!!

      Διαγραφή
  4. καλε τι βλεπουν τα ματακια μου;;;;νεο μπλογκ;;;;μα που ζω πια;;;
    καλοριζικο !!!!απο οτι καταλαβα τα ''λες'' κι απο εδω..χαχαχαχα
    φιλακια Ζουζουνα απο την ερημικη Κασο....Νασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΥΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΟΥΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
      Καλώς την και πως σε περίμενα !
      τι κάνεις βρεεεεεεεεεεεε! φιλιά σ' όλους σας και με το καλό να σας "ξαναδούμε"...
      οχι που εχει πάρει σβάρνα ο κώστα τα μπλόγκ και γράφει γράφει και βάζει ενα κ, ποκάτω.. χα χα χα
      χάρηκα πολύ που πέρασες !!!

      Διαγραφή
  5. Που να 'βλεπες χθες τη φιλενάδα σου στο γραφείο ως θεά Κάλι (εκείνηνα με τα 6 χεράκια) να οργώνει το σύμπαν: ένα χεράκι στο τηλέφωνο, ένα χεράκι στο φαξ, δύο χεράκια στο γράψιμο κι άλλα δύο στο φωτοτυπικό! Λάλησε η δικιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γοργονα μου, μόνο 6 χέρια? και τα ποδαράκια? αυτά που κατεβαίνουν και στον κάτω όροφο! Δεν λαλώ με τέτοια... αλλα με λαλάνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το κορίτσι στη φώτο με τους γυμνασμένους τετρακέφαλους,ελεύθερο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελευθερο Ανταίε μου! αν ειναι για σένα...!!!

      Διαγραφή
  9. Καλά, δεν σου έχω πει ότι δεν θέλω να δημοσιεύεις τις φωτογραφίες μου; Αφού με ξέρεις... Είμαι ντροπαλή!
    Φιλιά δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.