Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2012

Εεεεεε?


glitter-graphics.com

εεε? κουκλί το γκλιτεράτο μου? εεεε? ναι!
τι ζηλεύεις, μωρέ! Αντε πάρε ενα απο τα γκλιτερ γκράφικς, και μην μουρμουράς.
Είπα να κάνουμε διαγωνισμός! κι εσύ αρμενίζεις στα παλιά μπλόγγια!
εεε!

ναι!

Το λοιπο. οοοχι μουσική δεν ξέρω να βάζω να παίζει συνεχώς και δεν μ' αρέσει μόλις μπείς, φαπ στα μούτρα η μουσική. οοοχι, εγώ δεν ακούω την δική σας γιατί δεν έχω ακουστήρια! χι χι χι

ναι. Αντε να σου βάλω τίποτα να παίζει σε ποστ. Απο αυτό αντιλαμβάνομαι...εεεε, πιά... γριά κότα στο κουρμπέτι....


4 σχόλια:

  1. μπα μπα εγώ έβαψα και ανακαίνησα εσύ ομορφηνες μα πως γίνεται σε παει και σε φέρνει το μπλεδακι φιλιά αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαριλίζ, μα εδώ εγινε, του χριστούγεννου παιδί μου!
    χι χιιχι
    φιλιά και στα μούτρα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάω να χαζέψω γκλίτερ. Όχι ότι θα βάλω άλλα από τα αστεράκια μου αλλά πάω να τα δω! Βέβαια δεν ξέρεις καμιά φορά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαι πες πως δεν τρελλάθηκες !!!! γιατί κι εγώ στο χάζεμα τόχω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.