Τρίτη, 4 Δεκεμβρίου 2012

Η φιλοξενιά

Ε? ναι. Τι λες? δεν με νοιάζει τι λέει κανείς. Ο Ζεύς (του Διός, μην μπερδευούστε), δεν ήταν της κατοικίας μας.
Η Γιαγιά Βασιλικούλα, με κεφαλαίο το Γ, είχε το σπίτι ανοικτό, για ολα τα ανήψια. Περασαν γεννιές και γεννιές και το τιμούν, δεν μπορώ να πω. Ως την γιαγιά, δεν τους ξανάδαμε.. σιγά. !


Ο πατέρας, απηυδισμένος με τα μουσαφιρλίκια, δεν ήθελε δεύτερο κρεβάτι.
Ούτε εγώ, κατ' επέκταση, μην σου πω για την μητέρα. Εδώ μάνα και κόρη, ταιριάξαμε.
Τι θα πει, να σε φιλοξενήσω? Θα πει να εχω δωμάτιο με μπάνιο ξεχωριστό να μείνεις. Και μετά να σ' έχω μες τα πόδια μου. Οχι, σε όποια κατηγορία και νάσαι.
Ούτε να σε δω το πρωί, ούτε να μου μιλήσεις. Οχι.... ευχαριστώ. Ξενοδοχεία υπάρχουν !

Είναι οι άνθρωποι που αρέσκονται να ανοίγουν το σπίτι τους. Κι εγώ, για μία επίσκεψη και τα Σάββατα και τις Κυριακές, εγώ κοιμάμαι το μεσημέρι. Αν έχω αποφασίσει brunch, το έχω αποφασίσει εγώ. Αν ερθεις για φαί, ως τις 4 καλείσαι να ξεκουμπιστείς. Κοιμάμαι λέμε. Και η μανα το ίδιο. Αμα σ' αρέσει.

Ποιά βλαμένη, είπε πως αν δεν πάω σπίτι της θα παρεξηγηθεί... τόσο της κόβει. Εμείς έτσι εννοάμε, είπε, την φιλοξενία. Χέστηκα για τις συνήθειες του καθενός. Εμένα η μάνα μου, αλλιώς με έμαθε.

και άσε με ήσυχη.

Ερχεσαι απο το μακράν? καλώς. Αμα ειδοποιήσεις και δυο μήνες πριν να ξέρω, πολύ ευχαρίστως. Οχι, άδεια δεν θα πάρω για την πάρτη σου. Να μαγερέψω ενα φαί, και δύο και τρία. Οταν θέλω εγώ και αν θέλω. Και εξαρτάται και ποιός είσαι.

Οχι, δεν έχω ώρες για κανέναν. Και αυτά, οχι για τους φίλους, αλλά για τους συγγενείς. Τους μαλάκες.. διότι συγγενείς, είχα τον Μίμη, πάει αυτός και καλή τους ώρα Χαρίκλεια και Δημητράκη.
Δεν ειδα κι άλλους. Α, και την Δέσποινα που πάει καλλιά της κι αυτή.

Οταν δεν γουστάρω να γιορτάσω, δεν θα σηκώσω το τηλέφωνο. Και δεν το επιτρέπω και στους άλλους.

Λέω να φύγω εφέτος, να ησυχάσω. Αλλά πάλι, φαντάζεσαι ναρθει η γκαντέμω για ποδαρικό? αυτό άλλοι ποστ !
ενω οταν είμαι παρούσα, θα τους πω, "εχω τραπέζια και καλεσμένους, καθίστε σπίτι σας'... οποτε θέλω εγώ, και όχι οποτε θέλουν αυτοί.


13 σχόλια:

  1. ΑΑΑΑ η γκαντέμω είναι?

    Χαχαχαχαχα!!!!!

    υγ έχω κανά δυό υπόψη μου για το ποδαρικό της, τι λες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να την στείλουμε, θα καλοπεράσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλέ, ποια είναι η γκαντέμω; Αναμένω πλήρες βιογραφικό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπρώ να πω ότι σκιάχτηκα με την ανάρτηση σου. Ηρθα και ακάλεστη και φοβάμαι μην πάρω πόδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μμμμ, ήμουν έτοιμη να σε πετάξω έξω απο τους ακόλουθους. κάνω πολλά μαζί και παρέλειψα. Διάβασα το σχόλιο και γέλασα.
      Αλλά ακάλεστη, τι εννοάς?

      και καλά εκανες και τιρόμαξες, διότι βαράω άσχημα!!!
      χα χα χα
      και δεν εχω ενα νεραντζάκι να σε τρατάρω!

      Διαγραφή
    2. Να.. Δεν ήρθες πρώτα εσύ σε μένα και μετά εγώ να ανταποδώσω την επίσκεψη.. Πως κάναν οι παλιές νοικοκυρές?? Ήρθα μόνη μου και πέφτω πάνω σε ανάρτηση "ξουτ παλιολεχρίτες φιλοξενούμενοι".

      Αλλά για να ξέρεις, δε θα κοιμηθώ εδώ, έχω και εγώ σπίτι αυτό:http://dear-e-diary.blogspot.gr/

      Όσο για το νερατζάκι, δε βαριέσαι... Ετσι και αλλιώς δε μ'αρέσει!

      Καλημέρα!

      Διαγραφή
    3. Αααααα, εγώ δεν κάνω βόλτες... δεν πάω πουθενά... Μόνο συστημένη κι αυτό αν.
      Οπότε στρώσου. καλα καλα το είδαμε ποια είσαι ντάξ...
      ααα, αυτό κερνάμε, αυτό θα φας ! αντε να τρέχω για πάστες τώρα.. δεν θα μπορέσω.. δεν !

      Διαγραφή
  5. Έχω κάνει εγώ τον ξενοδόχο.... ούτε στο four seasons...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ωωω καημένο παιδί, αμισθί φαντάζομαι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εεεε, να για την γκαντέμω μιλούσαμε. Βρεεεεεεεεεεε, δεν βλέπω στο σχόλιο του Ανταίου, που το βλέπω στο μεηλ!!!!
    γμ την γκαντεμιά μου, σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εμείς πάλι έχουμε κάνει κάποιες εποχές του έτους σύμβαση με τον ΕΟΤ! Αλλά δεν μας πειράζει γιατί σε αυτό το σπίτι που μένουμε τώρα έχουμε ξενώνα και WC!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.