Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2012

δεν προλαβαίνω τίποτα...

glitter-graphics.com

Με στενεύουν οι ημέρες ! Δεν προλαβαίνω να κάνω τα δικά μου. Δώρα βρίσκονται στο χωλ ακόμη, τον πατέρα, στέλνω ταχυδρομεία, τα μανικιούρια μου και τα πεντικιούρια μου, ειναι σε αναμονή, τα μαλλιά μου περιμένουν κι αυτά και η Αμερική, αποφασίζει να ταξιδέψει.

Τι να σου κάνω.. Δεν θέλω. Διαφωνώ κάθετα. Δεν μπορεί να εχεις κάνει το πρόγραμμά σου και να μου το λες, 20 ημέρες πριν. Δεν με αφορά. Εγώ είχα κάνει πρόγραμμα, απο το οποίο δεν θέλω και δεν μπορώ να ξεφύγω μία.

Ακου να σου πω. Εγώ υπολόγιζα να σε τραπεζώσω την άλλη ημέρα απο τα Χριστούγεννα.
Εδώ διατάσσω εγώ. Στο σπίτι μου εννοώ. Δεν μπορεί να με υποχρεώνεις να κάνω τραπέζι για 12.... δεν αποφασίζεις εσύ, πάρε το απόφαση.
Δεν με νοιάζει. Δεν θα γίνω εγώ 1000 κομμάτια για κανεναν.
Και δεν με νοιάζει ποιός είσαι. δεν σε ήξερα κι απο πρίν. Κι αν οι άλλοι κάνουν υπολογισμούς, εγώ δεν φεύγω απο το πρόγραμμά μου.

που σε ξέραμε? που σε γνωρίσαμε? που αποφάσισες να γίνεις συγγενής? τώρα στα γεράματα, θυμήθηκες πως έχεις αδελφή. Δεν μας νοιάζει. Οι κομήτες του χάλεϋ, πίπτουν στην θάλασα. και στην οικογένεια, πεθαίνουν οι νέοι. μάθε το κι αυτό. εμεις είμαστε γεροί. στο διάλο εσύ και το σόι σου.

Με βλέπω να κάνω ΤΟΝ καυγά, εγώ χριστουγεννιάτικο.

Δεν άκουσα τις αποφάσεις σου, για την Πρωτοχρονιά.
χο χο χο
Μα εδώ, ειναι δικό μου το έδαφος και η γιορτή. Δεν θα μου κουβαληθείς εσύ.
Δεν το επιτρέπω. δεν δέχομαι σπίτι... τελειωσε..
Τάπαμε τα συμφωνήσαμε. Δεν αμολάμε την γκαντέμω.
Τις υπόλοιπες ημέρες εργάζομαι. δεν μπορώ να σε φορτωθώ. Καμμία μέρα.
ως τις 15 που θα ξεκουμπιστείς.

Πρώτη φορά στην ζωή μου, εχω προγραμματίσει ενα φαί, μια πίτα και μια σαλάτα, σαν νάναι καθημερινή. Σαν να μην είναι χριστούγεννα. στο διάλο. δεν εχω όρεξη δυο μέρες που θα καθίσω να μου καθίσεις στο σβέρκο.
αντε μην τα πάρω και φύγω απο το πρωί τα χριστούγεννα και γυρίσω την μεθεπόμενη γραφείο.
εγώ τόχω πολύ εύκολο. άντε. αλλά δεν θαρθείς να με διώξεις απο το σπίτι μου...  !!!!

3 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Εύγε αγαπητή Ζουζούνα! Με έκανες να ξεκαρδιστώ στα γέλια νυχτιάτικα με αυτή σου την απάντηση!
      Μιλ μερσί!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.