Παρασκευή, 28 Δεκεμβρίου 2012

και χάπι και σιρόπι


glitter-graphics.com

13 σχόλια:

  1. δεν σου είπα να μη δημοσιεύεις τις φωτογραφίες μου!!!με μάτιασαν τώρα και δεν μπορώ να σερβίρω το ποτό μου!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωχ αμάν, μου ξέφυγε Νάσια, συγνώμη!!! να τι παθαίνω η γραία!

      Διαγραφή
  2. μπορώ να έχω δυο τρία τέτοια happia???
    xo xo xo
    προς στιγμήν τρόμαξα οτι δεν έχει γκλίτερ
    αλλά μετά οκ.. θαμπώθηκα και το είδα :Ρ
    καλημερούδια ζουζουνίδιο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολα για πάρτη σου, μωρό μου!
      ναι μέρες που είναι χωρίς γλίιιτερ δεν λέει!
      Θαμπωτερή αυτή η Νάσια μας
      μάααααααααααατς

      Διαγραφή
  3. χάπι νιού γίαρρρρρρρρρρρρρρρ!
    φιλάκιαααααααααααααα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάπι και σιρόπι και νιού νιού νιούυυυυυ!

      Διαγραφή
    2. και στα μούτρα σου, εξέχασον!
      και στων κοριτσώνε μας !
      (ξεχνιέσαι με τα νέα επαγγέλματα)

      Διαγραφή
  4. Αμάν,σορόπια!:)))

    Χρόνια Πολλά,με Υγεία και Αγάπη!

    Καλή Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μερσί και στα μούτρα σας κυρ Βάντη μου και χαρά στο φτωχικό μου! η παρουσία σου λέω

      Διαγραφή
  5. Με τέτοιο..γκλίτερ,δεν χρειάζεσαι ούτε χάπι ούτε σιρόπι!!!
    Τώρα κατάλαβα γιατί κοιτάει έτσι ο Άγιος από πάνω...χαχαχα
    Ασπασμός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αα κατάλαβες ~ ησύχασα παλλικάρι μου!
      στα μούτρα σου!
      ο ασπασμός καλέεεεε !

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.