Δευτέρα, 31 Δεκεμβρίου 2012

μην ξεχνάς .....


glitter-graphics.com



αυτός ο στεφάνης πολύ με άρεζε που λενε και βόρεια... τσ τσ τσ ούτε να μιλήσουν δε ξένε!!

Σου τον ξαναμοστράρω για να θυμηθείς πως αύριο γιορτάζω...

γιορτάζω, γιορτάζω μα ούτε που το φωνάζω!

Είπαμε οι μισοί κοιμούνται οι άλλοι χαροπαίζουν.

Εδωωωωω το σχόλιο. οχι δεν απαντώ στα τηλέφωνα...! γνωστό τοις πάσι.

εεε μα..

ντριιιιν στο καπετανόσπιτο...
"Καλή χρονιά, χρόνια πολλά" η μανούλα που απαντά και εύχεται στο ξεκούδουνο.
"Αννα μου, χρόνια πολλά καλή χρονιά με το καλό να είστε καλά να χαίρεστε την οικογένεια, του μανωλάκη καλά ταξίδια..(αυτό παλιά), μπλα μπλά μπλά...".

μπλά και στα μούτρα σας, κλεινανε το τηλέφωνο και δεν θυμόνταν ποτε πως εγώ γιόρταζα.
βρε ούστ. Δεν ξαναπάντησα...ποτε. δεν σήκωσα τηλέφωνο. Φούρκα η Αννούλα αλλά σκοτίστηκα εγώ.... με τις βλακείες ολωνώνε....

περιμένω την Νίτσα στις 11 και τα Κρομμυδάκια μου. παλιά προλάβαινε η σίτσα Μπάφου (εκ του θείτσα Βάσω) και μου τηλεφωνούσε. κάθε χρονιά.
τώρα περιμένω την Νίτσα της.

Ε, τώρα δεν έχει και Μίμη να τον κουβαλήσω.

Αντε να φέρει και η αδελφή μου το πρωί τα παιδιά... μην πάω να τα πάρω, να μας κάνουν ποδαρικό... άντε.

αλλά οποιος αφήσει εδώ μύνημα είπα, εχει δώρο το γούρι της χρονιάς.
εεεε πιά!

 και γλυκά απο τα χεράκια μου.. ... θα το σκεφθώ... γιατί μια βαρεμάρα την έχω η γουρούνα.....
Χρόνια μου καλά, να πάρω την σύνταξη που ποθώ και να πάω στην Σαγγάη. Αυτο. Μόνο.

4 σχόλια:

  1. θα βάλω τα καλά μου και θα ερθω αύριο να ευχηθώ!!!!!
    ελπίζω να μην το ξεχάσω.....
    καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Καλή Χρονιά, σιγά και να μην το ξεχνούσες !!!!!

      Διαγραφή
  2. Χρονια πολλα ζουζουνα μου απο τα παλια.
    Δεν ξερω τι εχει συμβει στο μπλογκ μου και δεν με αφηνει να απαντω στα σχολια.
    Γιαυτο στελνω τις ευχαριστιες μου για το δικο σου σχολιο αλλα και τις ευχες μου για Χρονια πολλα γα την γιορτη σου και για την νεα χρονια, απο εδω στο νεο σου σπιτικο.
    (Αχ εχω τοσο καιρο να σ επισκευτω! :( )
    Φιλια πολλα κοριτσαρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Μπλογγονουνά μου!!! καλώς την !!!
      Καλά σου κάνει το μπλόγκ, το παράτησες!!!

      Να είσαι καλά, να είσαι γερή και δυνατή ολη τη χρονιά και να μου φιλήσεις και τον ήρωά σου!!!
      να μου στείλεις το τηλέφωνό σου, στο μεηλ μου να σου τηλεφωνήσω.

      Σας ξαναφιλώ αμφιτερομαγούλως και σταυρώτώς
      Η Ζουζουνα σου!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.