Κυριακή, 30 Δεκεμβρίου 2012

η ανάμνηση ενός φιλιού



* πριν απο όλα βάλε την μουσική να παίζει !

Θυμάσαι? Θυμάσαι?
Ηταν 30 Δεκεμβρίου, που μου τηλεφώνησες το πρωί για να με ρωτήσεις αν θα ήμουν στο γραφείο!!!!!! (λες και που θα πήγαινα).
Ηταν στη δύση του το 1996, θαρρώ. ναι εχει ξεθωριάσει αλλά αυτό ήταν.
Ηρθες και μου τηλεφώνησες να κατέβω. Ενα ακόμη σκασιαρχείο μαζί σου.



Μπήκα στο παλιό μικρό κόκκινο αυτοκίνητο και κινήθηκες λίγο πιο πέρα. Πάρκαρες και μου έδωσες το δωράκι μου. ενα σιντί με... κάποιο τρίο τενόρων. Απο βόρεια χώρα. Ξετρελάθηκα και άνοιξα κάρτες. Μια με ένα αρκουδάκι που με κοίταζε κάνοντας μια τούμπα (ανάποδα είναι, με διόρθωσες) και μία με ενα.... τρομπόνι? δεν ξέρω. Χρυσό. Ολόχρυσο. Μ' ευχές γιομάτες.

εγώ τι δώρο σου έκανα? μμμ θυμάσαι? δεν θυμάμαι, να μου επιτρέψεις! γερνάω...

κουβέντα? ποια κουβέντα... δεν θυμάμαι τι ειπώθηκε, αν ειπώθηκε κάτι, αν τα μάτια λενε πιότερα αυτές τις στιγμές. Και τα δικά σου μάτια, ξέρω τι έλεγαν πάντοτε. Ξέρω τι λενε. Αυτές τις στιγμές που τις κρατώ δικές μου. Ολόδικές μου.

θυμάσαι? τι κι αν δεν, θυμάμαι εγώ και για τους δυό.
Θυμάμαι την γλυκα του φιλιού εκείνου του απομεσήμερου. Tου "καλού" φιλιού που ζήτησες. Και την κρατώ δική μου. Του ενός και μοναδικου φιλιού (?)!

Θυμάμαι την αγκαλιά, που με κράτησε και με ζέστανε. Θυμάμαι πως πάντα βάζω πάγο. Θυμάμαι... θυμάσαι?

Μένω με την γλυκειά ανάμνηση τόσων χρόνων. Της 30ης Δεκεμβρίου. Μιας μέρας που την αγαπώ ιδιαίτερα. γιατί ειναι δική μας, δική μου. Απο ζεστά και όμορφα χρόνια. Μια μέρας που δεν θα ξεχάσω ποτέ, ως την τελευταία πνοή. Μια ανάμνηση ενός φιλιού.

καλή Πρωτοχρονιά.
και θυμίσου να μου τηλεφωνήσεις. πεθαινω να σε ακουω. ειναι το φως στο τουνελ... 


* εξαιρετικά αφιερωμένο το φιλί του Johann Srauss ΙΙ για σένα που μου το έμαθες !


1 σχόλιο:

  1. Εγώ τώρα δεν κοιτάω, φιληθείτε εσείς φιληθείτε..
    μια καλησπέρα πέρασα να πω και να ευχηθώ και κλείνω πάλι την πόρτα!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.