Τρίτη, 25 Δεκεμβρίου 2012

... και έτεκεν υιόν τον ....

....Εμμανουήλ !
χρόνια πολλά μπαμπά! Γερός κι ευτυχισμένος πάντα.

Κοίτα, ο προπάππος μου, έλεγε "και έτεκεν υιόν τον Εμμανουήλ"... που λέει το βαγγέλιο, παναπεί, την ήμέρα που γεννήθηκε γιορτάζει. και γιόρταζε κι εκείνος. Ετσι κι ο πατέρας μου.
Ανήμερα. Ποιός είναι ο Χρήστος. Μανώλη λέγαν τον Ιησού ! πάει και τελείωσε

Ενα γλυκό για τον μπαμπά.

Πίσω στο κάδρο ο παππούς Νίκος. Ο πατέρας του πατέρα μου. ίδιοι!!!!


Τούρτα νάναι κι ότι νάναι. Ελα, πάρε κουτάλι ογλίορις, γιατι δεν τον έχεις δει να ορμά. 4 - 4 τα μελομακάρονα...

13 σχόλια:

  1. χρόνια του πολλά Ζουζούνα!!!!!!!!
    γλύκας ο μπαμπάς!!!!!!!!!!!και μη μετράς τα μελομακάρονα που τρώει ο χριστιανός!!!!
    καλά Χριστούγεννα !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσια, πολύ σ' ευχαριστεί του τα διάβασα!
      να χαίρεσαι κι εσύ την οικογένεια.
      3-3 τα τρώει..... δεν τον προλαβαίνει κανείς.!

      Διαγραφή
  2. Να σου ζήσει, να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις καρδούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστίες πολλές Ανταίος !
      Να περνάς καλά και να χαίρεσαι ότι αγαπάς!

      Διαγραφή
  3. να τον χαίρεστε... καλά Χριστούγεννα και πάντα γερός να είναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλού μου, σ' ευχαριστεί απο καρδιάς και σου εύχεται τα καλύτερα για τις άγιες ημέρες !

      Διαγραφή
  4. Να τον χαίρεστε τον καπετάνιο σας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστίες πολλές Παυλίτο και ευχές πάμπολλες!

      Διαγραφή
    2. επίσης είπε πως εχει να σε δει καιρό ! χα χα χα χα !!!

      Διαγραφή
  5. Ω! Να τον χαίρεσαι τον πατερούλη! Τις ευχές μου, έστω και ετεροχρονισμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mιά χαρά το χάρηκε κι ευχαριστεί πολύ !

      Διαγραφή
  6. Αγαπημένη μου

    να τον χαίρεσαι για χρόνια ατέλειωτα, ίδια μέρα γιόρταζε και ο δικός μου, Χρήστος γαρ, και μας έλειψε τόσο φέτος, πρώτη χρονιά μακριά μας!!! να του δώσεις τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φχαριστώ θα στον φιλήσω. και νάξερες πως χαίρεται που τον σκέπτονται "αγνωστοι" σ' αυτόν άνθρωποι και καμαρώνει.
      Ας ειναι η ευχή του πατέρα σου, στο σπίτι σας και να σας οδηγεί η σκέψη του, σε ολόφωτους δρόμους !

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.