Τρίτη, 18 Δεκεμβρίου 2012

τρίτη?


glitter-graphics.com


Nα σ' πω, που με πρήζεις κάθε πρωί και τις ημέρες που βρέχει περισσότερο, το σκασμένο σου, γιατί δεν περπατά, το μαλθακό, να πάει σχολείο?
Κι εσύ γιατί δεν περπατάς ομοίως?
Και γιατί θέλεις να το πηγαίνεις να φοιτά, σε σχολείο της Φιλοθέης?
αμε μου στο διάολο και εσύ και το παιδί σου.
Κινδυνεύεις να σε σκοτώσω, να σε κάνω πίττα με το αυτοκίνητο, έτσι που μου βγαίνεις, κινδυνεύει το παιδί σου, και επι πλέον βρίζεις και σε ακούει.

Αντετε μου στο διάλο που είχατε και στο χωριό σας, αυτοκίνητα και σας πηγαιναν οι γονείς σας σχολείο. Μόλις κατεβήκατε απο τον γαϊδαρο.
Και δεν είναι treat, αυτό για το παιδί.
Είσαι μαλάκας, πάρε το απόφαση. Είσαι ηλίθιος και δεν πρέπει να λέγεσαι γονιός.


Εκτός αν ηδονίζεσαι να του μαθαίνεις ξένες λέξεις, τύπου "άντε γαμίσου καριόλα"... το 7χρονο...

βρε που να το δεις πλακέ κατω απο την ρόδα. στο διάλο πιά. κάθε πρωί τα ίδια.

οχι να στο πατήσω εγώ... εσύ θα το ξαποστείλεις πριν την ώρα του.

2 σχόλια:

  1. Μην το πατήσεις. Όχι μέρες που είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οχι εγώ καλέ, ενώ τις άλλες..... μου επιτρέπεις... οχι οχι εγώ.οταν θα περάσει η νταλίκα απο πάνω της που βγαίνει απο τα στενά... θα σου πω εγώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.