Κυριακή, 16 Δεκεμβρίου 2012

Είμαι Κυρά κι Αρχόντισσα!


glitter-graphics.com


Και γεννήθηκα στα πίπουλα. Και με μεγάλωσαν με μέλι και ζάχαρη.
 Κάνω ότι θέλω, όποτε θέλω. Αποδεδειγμένο. Δεν έχω πρέπει εγώ.
Τα λοιπά ειναι για τις δούλες.
Εγώ είμαι κυρά κι Αρχόντισσα απο γιαγιάδες και μάνα!
Εσύ η δούλα, φτιάξε τα τούρκικα γλυκά σου και μόστραρέ τα για το καλό. Δούλα γεννήθηκες δούλα θα πεθάνεις. Τα "για το καλό, είμαι νοικοκυρά" ειναι του κώλου...... τα ξέραμε.. δεν μας αφορούν

Εμείς αγοράζαμε. Ενίοτε, εκαναν όλοι μαζί. Κάποτε. το 60... περασαν οι εποχές.
Οχι, δεν φτιάχνω τίποτα απο τα τουρκόγλυκα.  Δεν τα τρώω άλλωστε.
Δουλάρες, στρωθείτε στις κουζίνες.

Εγώ ειμαι κυρά κι αρχόντισα. Πληρώνω και αγοράζω...... ! Επιλεκτικά βέβαια...

Και οποτε μου κάνει κέφι, φτιάχνω ότι θέλω.
Συναγωνιστείτε... τώρα πιά εκανε το καλυτερο. Το καλυτερο το κάνει ο ζαχαροπλάστης δουλάρα μου... πφ!!!!
αρκετά.. γκρινιάζω? οχι, δηλώσεις κάνω... και μ' αρέσει πολύ!
πφ! δεν κάνω παρέα και με δουλάρες !
* ο γκλίτερης, γκλίτερης, απο πάνω.. εγώ γ' αυτά ειμαι!!!

5 σχόλια:

  1. Ούτε εγώ φτιάχνω γιατί δεν μου πετυχαίνουν σχεδόν ποτέ!
    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σουσ, βρε, θαρθούνε να μας πετάξουν μελομακάρονα!!!σουςσσσ χι χιχι

      Διαγραφή
  2. Υποκλίνομαι,αρχοντογεννημενη Δούκισσά μου!:)

    Καλή εβδομάδα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δούκισσα? πφ, απο Βασίλισσα κι απάνω.
      Σιγά μην κοψομεσιαστείς και ποιός σ' ακουει γιορτιάτικο!

      Διαγραφή
  3. Ας είναι καλά η Βάντα η ζαχαροπλάστισσα! Ωραιότατα τα φτιάχνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.