Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2012

Αρτσι....



Ενα ματωμένο πρωινό με περίμενε εχθές. Ξέχασα να σου το δείξω. Το φεγγαράκι το βλιέπ'ς? κοιτα καλά να το δείς!




Οσο γι αυτό, ναι, ήρθε !



ελα, μην ζηλεύεις, ναι ειναι γιομάτο καλλυντικά. Ναι ειναι της Estee, αυτά που κυκλοφορούν στην Αμερική και την Βρεττανία και κακό τους χρόνο, δεν έρχονται εδώ.... Ναι μου το έφερε η θεία Σοφία.

Μαραθώνιος εχθές. Θαρθεί, είπε η αδελφή μου και θα μείνει 2 μέρες.
Ρεεεεε, και δεν μπορείς να το πεις. Ευτυχώς, που εχω ΄φιλους που με ανέχονται.
Φεύγω 5 σαν την τρελλή, απο το γραφείο. Πάω να γιομίσω βενζίνη. Πάω Χαλάνδρι, να αλλάξω κάτι. Συνέχεια ευθεία - ευτυχωωωως είχε καθυστέρηση - όχι η θεία μωρέ, το αεροπλάνο.
 Πάω Πεντέλης, πάνω, να βρω την Αττική, αμα την βρείς σφύρα μου. Αλλη εμπειρία για πρόκες. Τος παν, φθάνω, στήνομαι. Φορώ, το κολάν και τη νέα μπλούζα/φορεμα - περίιιιμενε εχω λόγο που στα λέω- και τις μπότες και το δερμάτινο παλτό.
Είπαμε. ενα ζώο ολάκερο πάνω μου και στα πόδια άλλα δύο μοσχαράκια. Ασήκωτη εγώ. heavy, η βαλίτσα της θείας. Ελα μου, σήκωσέ τη και το τι θα πάθεις μετά.. θα το πούμε άλλη ώρα...

Οχι ειναι καπαρωμένα. κάτι θα πάρει η αδελφη μου και η Αλέκα. Εσύ αρκέσου στις φωτογραφίες.

Το κορίτσι (λέμε τώρα), λάστιχο το ξες? μουά αυτοπροσώπως και φατσικώς!
κοκκινομάλλα. ναι!







17 σχόλια:

  1. τι μου έκανες πρωινιάτικα με το βαλιτσάκι??????????χτύπημα κάτω από την μέση...πωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω πράγματα που έχει μέσαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!
    φιλάκιααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι νόμιζες πως ήξερες την Μέλι στάζω? χα χα χα εμένα δεν με είχες γνωρίσει απο την ανάποδη.

    Ηδονίζομαι παιδί μου... ηδονίζομαι να εχω πράγματα που οι άλλοι δεν έχουν... είχαμε και πατέρα ταξιδιάρη που κουβάλαγε..

    τος παν, πηδής σαι συ, μπορείς να περνάς να την κρατάς....
    οταν δεν θάχει μέσα λαπιτόπι και μαγικιάζ! οπως το γρα΄φω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μας κανατε την καρδια περιβολι!
    να ειστε καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπαξές ολούθε, με κολοχτυπιάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς τα δέχτηκες (νεσεσαίρ και θειά)! Κι εγώ από βδομάς παραλαμβάνω κόσμο στα αεροδρόμια ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και διεύθυνση δεν έστειλες.καλαααα,
      εχω και τα περισυνά...

      Διαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ας το διπλο, για το γούρι! χι χι χι

    Μερσί μερσώ πολύ. Α, εγώ δεν τα ήθελα. Μου ήρθαν τσουβαλάτα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχο το πρωινό, το είδα κι εγώ, αλλά ακόμα πιο υπέροχο το βαλιτσόνι (μα καθόλου ρομαντισμός πια).
    Καλοφόρετα τα χρώματα και τ' αρώματα (υποθέτω ότι είναι το μπλε).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. To είδες, αλλά δεν σήκωσες το κινητό!!!!
    το βλέ, ειναι ξεβαφτικό για τα μάτια !
    το άρωμα ειναι ακτός βαλίτσας !
    με γειά μου!
    χι χιιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομολογώ ότι δεν το σήκωσα, είχα ξυπνήσει πολύ νωρίτερα και νύσταζα!
      Σωστά, ξεβαφτικό, τι άλλο θα 'τανε;
      Με γειες, με γειες! :) :) :)

      Διαγραφή
    2. είδες οι θειές όμως? ντούρες κουμουντούρες, ορθές αξημέρωτα με το κινητό στο χέρι
      χα χ αχ αχ α
      μερσί μερσώ πολύ
      να περνάτε κι εσείς να την κρατάτε.
      χα χ χα

      Διαγραφή
  10. To βαλιτσάκι όλα τα λεφτά...θέλω κι εγώωωω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μην φωνάζεις μπρε κι εσύ!
      μας το ζητάνε απο ολη την επικράτεια..
      α να σας πω, μεγαλοπέλα η χάρις μου, δεν θα τριγυρνάω να σας το δανείζω. Με κουράζετε .Ναρθείτε να το πάρετε να μοστράρετε !!!

      Διαγραφή
  11. Καλοφόρετα τα καλλυντικά! Πολύ ωραίο δώρο, διότι εις τας κοκκινομάλλας ταιριάζει το μακιγιάζ!
    Φιλιά δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! μερσί για τα καλά σας λόγια. Καλέ, μην φωνασκούτε και βαφτεί μια ψυχή απο την ζήλια και δεν την γνωρίσουμε...σσσσ!

      φιλιά, σύνολο 8

      Διαγραφή
  12. Μου τα βγάζει μόνο του διπλά, διότι λογκάρω μόνο για να σας αφήσω σχόλιο σερί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.