Τρίτη, 13 Νοεμβρίου 2012

Just....

Ναι ναι σε καλοπιάνω. 
Γιατί δεν μαγείρεψα. Γι αυτό.... Γιατί, σε ξέρω τόσο καιρό. Γιατί.... γιατί έτσι μ' αρέσει.
Για να ξαναβρώ την παλιά καλη μου Ζουζουνα, χωρίς να μου τη σπάνε διάφορα.
Κι επειδή εκτίθεμαι, δεν έπεται πως θα ανέχομαι τους βλαμένους.

Λοιπόν, ολοι οι καλοί χωράνε... κι εμείς μαζί.

Γλυκό? χμμμμμμμμ! λίγο κυδώνι πιάνει?
λίγο σταφύλι? εεε, αυτά είχε η παραγωγή μου... αρκέσου.
παράβλεψη και τσίμπα ολίγη σοκολάς

Φτυχωωωωωως, που ναι κι οι φίλοι και στέλνουν αβέρτα, να έχουμε... διότι σε βλέπω, μ' άδεια χέρια ήρθες...!
Η Αχτίδα, εφερε ροξάκια, ελα...


εις υγείαν και πάντα χαρές !
 
Η Αχτίδα, ήρθε με τα γούρια της πάνω πλάι κοίτα και τα γλυκά της, είδες, και με  ψαρονέφρι με μανιτάρια.
Ετσι σκέφτηκα, "δεν βάζεις ενα κοκορετσάκι να γίνεται....

για τους καλοφαγάδες μου


και σύρε στην κάβα μου να φέρεις κράσον!




και για τους ναυτικοί και τσου νησιώται
ολιγη αστακομακαρονάς !


φέρε μεγάλο κουτάλι για γλυκό...
σιγααααααααααααα, στη σειράαααααααααααα


ορμα !




ολίγη σοκολάς ατόμη!


και φιραουλίσα, για να ξεπλύνει η γέση.


ναι σ' αγαπώ, μ' αγαπάς,
τα είπαμε αυτά !

γι αυτό είμαστε εδώ, για να περνάμε καλά!

19 σχόλια:

  1. αυτό είναι το πνεύμα, η αλήθεια είναι ότι πρωϊνιάτικα κάπως μου έκατσαν όλα τα παραπάνω (τα οποία σχεδόν όλα θα τιμήσω εννοείται), φιλί καλημέρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. oui, mon cher! σου έκατσαν? μμμμ, εχω φάει μισή τουρτα! δεν κολλάω πουθενά.
      φιλί παρά 20!

      Διαγραφή
  2. Καλά τα λες, θα φάμε τίποτις όμως; Ε;
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oλάκερη τούρτα για τα γεννέθλιά σου καμάρι μου!!!!
      Πολύχρονος, γιατί δεν σε βρίσκω να στα πω!
      φιλιά!

      Διαγραφή
  3. εμένα με ξέρεις...θα φάω τούρτα και ότι σοκολατοειδή υπάρχει!!!
    φιλάκιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρε πιο κει το κουτάλι σου, μην μπλέξουμε τις τσικουλατότουρτές μας !!! Α!!!!
      στα μούτρα σου !

      Διαγραφή
  4. Σταμάτα!!!!!!!!!!!!!!
    Πεινάω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ήρθα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατίιιιι?
      Φάε !!!!!
      ήταν μακρύς ο δρόμος?????

      Διαγραφή
  5. Κοκορέτσιιιι! κοκκορέτσιιιιι! Αφήστε το κάτω χαμένες..δικό μου είναι το..μισό! Φάτε γλυκά εσείς..να πάρω όμως και λίγη παστούλα για το..στεφάνι μου! Προσέξτε..η πολυθρόνα στη γωνιά είναι δικιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τωωρωρα , τώρα νάρθει ο Vad, να σου πω εγώ... τι κοκορέτσι θα φας..... Ααααα, θα το πεθάνεις το στεφάνι σου, θα τ' ανεβάσεις το ζάχαρο... χιχι χι φέρε τάπερ! φέρε!!!
      η γωνιά, δεν το συζητώ δική σου!!!! μ' αρέσει που βρήκες παιχνίδι.

      Διαγραφή
  6. Α, εδώ είναι το φαΐ; Αλλού κοιτούσα τόση ώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aλλα λέει η θειά μου, άλλ' ακούν τ' αυτιά μου! είσαι συ!
      και να διορθώσω και την ώρα μου... τι ώρα ειναι αυτή που δείχνει!
      μάτσσσσσσσ

      Διαγραφή
  7. Πλούσια τα ελέη, αλλά λόγω του ότι η πρωτεϊνική δίαιτα αποδίδει (έχω χάσει 578 γραμμάρια), θα αρκεστώ μόνο στο κοκορέτσι!
    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή διαιτεύουσα, σιγά το κοκορέτσι, γιατί δεν θα κουνιέσαι απο τα 578 !
      παρακαλώ.

      Διαγραφή
  8. κάνουμε και δίαιτα ρε κοπελιά. λυπήσου μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Qυρία Ρqια μου, η απο πάνω... βρήκε να μπουκώσει με την δίαιτα που κάνει, μήπως να σας την συστήσει??? και τέλος πάντων, δεν μας ειδοποιήσατε, ναχουμε ενα χορταρικό να βοσκήσετε... που να σας προλάβω όλους !

      Διαγραφή
    2. Για το κοπελιά, κερνάω σαμπάνια ! μερσί

      Διαγραφή
  9. Μπορεί να άλλαξες μπλογκ αλλά τελικά όπως λέει και η παροιμία:
    Πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι!
    Πάντως ομολογουμένως λίγο απ΄ όλα θα πάρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς τον Αθεό!
    χουϊ, ποιό χούϊ ?
    ενα κερασματάκι για το καλό, πιά κι εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.