Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου 2012

Σύνταξη? τι ναι τούτο.

Η σύνταξη που λες, Ασπασία, ειναι ενα μακρινό όνειρο. Πάντα μακρινό ήταν, αλλά νομίζω, πως απομακρύνθηκε ακόμη περισσότερο. Κάτι για Ανταρκτική, άκουσα, δεν είναι σικούρο.

Περιμένεις, ως εργαζόμενος κάποτε να καθίσεις... τρόπος του λέγειν.. ειναι οι συνταξιούχοι, στην τέταρτη ταχύτητα του μίξερ... Τούρμπο. Δεν τους βλέπεις? και εγγόνια μεγαλώνουν και στην παιδική χαρά πάνε, και στο ΣΜ, ασε την λαϊκή.. Συγκέντρωση ΚΑΠΗ η λαϊκή..

Τος παν, περί της δικής μου λόγος γίνεται για τα 44. Πολύ χαίρομαι που θα υπάρχουν οι νεότεροι γύρω μου να εχω παρέα.  Διότι και 60 ετών και δουλειά, δεν το παλεύεις θαρρώ.

ΟΟοοοοοολες αυτές που βγαίνουν με 25ετία, γιατί βγαίνουν, δεν ξέρω, που να τους καει το παξιμάδι όμως και γιατί 2 μέτρα και 3 σταθμά... εγώ τι είμαι και θα δουλεύω 40 χρόνια και αυτές 25. Στο πηγάδι, κατούρησα εγω? Ασε, δεν έχω δει καν, πηγάδι, που να το βρω?

Και θα χαρώ πολύ να συνταξιοδοτηθούνε με 500 ευρώ, να ξεβρωμίσει ο τόπος απο την πλέμπα, και να προσληφθούν νέα παιδιά. Ναι ναι να δουλέψουν κι αυτά ως τα 65... γιατί εγώ που θα δουλέψω. τι θα πάθω.

"αν ζεις" είπε η αισιόδοξη μητέρα, που εχει κλείσει τα 79 αισίως".
Αρπαξα, είπα να γίνουμε μπίλιες, αλλά δεν είχε νόημα. Μόλις είχα μπεί, κουρασμένη.

Το λοιπό και στα δικά σας, όποτε. Και μην χαμογελάς, συ κει πέρα, που είσαι ήδη στην σύνταξη.... σε βλέπω. ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΛΕΩ και συγχίζομαι.

αει νάμαστε καλά και εις άλλα με υγεία.

4 σχόλια:

  1. Σύνταξη. Τι μαγική λέξη! Μπορείς να τη δεις από πολλές πλευρές. 'Εξτρα εισόδημα, ασφάλεια (εμένα μου λες...), δύση, χρόνος για ξόδεμα, κ.α. Εξαρτάται από τον παρατηρητή... Πάντως σε λίγο για να τη δεις θα χρειάζεται τηλεσκόπιο και μικροσκόπιο μαζί (τόσο μικρή που έγινε...) :-) Cheer up!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σύνταξη;
    Δεν το βλέπω να συμπληρώνω τα ένσημα για σύνταξη...
    Θα σφετερίζομαι μια ζωή τη σύνταξη του κ. Μήτσου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Heliotypon, τι μαγική λέξη? μπα, δεν θα συμφωνήσω. Ευτυχώς, σκέπτομαι πως θα ειμαι ως τα 64 με συναδέλφους και χαλαρώνω λίγο!

    Τώρα, πόση θάναι... δεν ξέρω ομολογώ και αν θα φθάνει για τα τότε δεδομένα. Αααα μιλώ για το 2025.τότε θα ειμαι 64 !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αθηναααα. σφετερίζομαι.... μα τι λέξη για το στεφάνι σου!!!
    φιλιά σ' ολοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.