Τετάρτη, 14 Νοεμβρίου 2012

τα προξενιά


Eίμαι γω, η κερασιά, με τα χίλια προξενιά!
τι ειναι προξενιό, ο Θιός να φυλάει. Θα μου πεις, μια γνωριμία, ειναι. Μερσί δεν κάνω γνωριμίες... δεν εκανα ποτέ. Είμαστε στη γυάλα μας, στενά περιορισμένα.

Οχι δεν έχω βγει έξω ποτέ για καφέ για ποτό με άγνωστο. οχι δεν ειναι το σπορ που με ενδιαφέρει.

Μια γειτονιά παιδιά, μια γειτονιά φίλοι, είμαστε μια χαρά.

Τάπαμε τα συμφωνήσαμε. Να μην τα ξαναλέμε. Οχι δεν ψαρεψα ποτέ στο νετ. Ούτε στην θαλασσα γιατί ποιός ξαγγιστρώνει... οπότε...

Αλλά τούτο δω, που γίνεται τώρα... ο Θιός κι η μάνα του να φυλάνε. Διότι, πολύ ξαλέγρα το πήρανε. Και άντε γνωρίστε αγνώστους.
για ότι πάθεις, εγώ δεν θα φταίω. Εγώ καλά κάθομαι ναι? ναι!

Τότε, άλλα χρόνια, δεν τα πρόλαβα. Δεν βγαίνανε με αγνώστους. Με τους ίδους τους γνωστούς μέσω τρίτων πέμπτων και πήγαινε λέγοντας.

Η προξενήτρα, έβγαζε χρήματα? ναι νομίζω ναι. Γιατί αλλιώς, θα σκοτωνόταν να γνωρίσει οικογένειες μεταξύ τους !
Οχι δεν γνώρισα καμμια απο δαύτες. Οι ρόλοι με έπεισαν!

Καλά κάθομαι στ' αυγά μου κι όπως λέω, αμα δεν έχεις νύχια να ξυστείς, δεν θα σου γνωρίσω εγώ κάποιον/α να μπλέξω.








11 σχόλια:

  1. Είμαι εγώ η Λεμονιά
    που έχω Χίλια Προξενιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mου έφτιαξες τη μέρα λέμε και έρχομαι από δυο καβγάδες....όχι δεν είμαι καβγατζού, αλλά όποιος πάει γυρεύοντας τ΄ακούει.
    Άσχετο, χαχα.

    Φιλιά κοριτσάρα μου
    Μεγειά το καινούριο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παυλο, το ξέρουμε πως εχεις πολλά και μένει η βασική αρραβωνιάρα, στο ράφι !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς την θαλασσοκόρη ! ποιός ειπε οτι ειμαστε καυγατζούδαι? οι άλλοι μας την πίπτουν και αρπάζουμε στο φτερό!
    μααααααααααααααατσ!
    μερσί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και στων κορτσωνε μας!
    φιλάκιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και στωνε παιδιώνε μας, γιατί όχι !!!
      στα μούτρα σου!

      Διαγραφή
  6. Merci κυρ Βάντη μου! Χίλια μερσί.
    και στα δικά μας οι λεύτερες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άσε που μπορεί να είναι ο υποψήφιος δια γνωριμία, εν δυνάμει κατά συρροή δολοφόνος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Aμαν, ρε Αθηνά, σ' ένα μέρος, δεν καθεσαι. Μεγάλη γυναίκα με εξόντωσες.... ουφ.. τι λέγαμε...?
    ναι, δολοφόνος ε? μωρέ, αστεία, αστεία, ποτέ δεν ξέρεις !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.