Πέμπτη, 22 Νοεμβρίου 2012

Πουλάει καλά.

Το συφέρο το ξες? Πάνω απο όλα.
Κι εδώ σ' αυτή τη γειτονιά, ο συφέρος, παίζει τρελλά παιχνίδια. Το ένα λεπτό διασημότητας, δεν ειναι τίποτα μπροστά στο συφέρο.

Που συφορά να τούρθει πιά. Είμαι 5 χρόνια και μισό περίπου δω μέσα. Εχω γνωρίσει και 20 ανθρώποι που γράφουν με απότερο σκοπό. Τον ξες αυτόν?
ενας ταχπίνης ειναι που σου χαμογελά, στο βάθος. Αμα τον αγαπήσεις την γάμησες. Είσαι πάνω στο καλάμι στην στιγμή.

Δεν είμαστε φίλοι, εδώ μέσα,  απλώς γνωριστήκαμε. Δεν θα σου δώσω για μπαζάρ, δεν θα αγοράσω ότι μαλακία φτιάχνεις, ούτε θα διαβάσω ότι γράφεις. Ασε τις μαγειρικές. Λίγο αρσενικό τους λείπει. Η δαντέλα, γιόμισε σάλτσες.

Αν ήσουνα μάγκας να τα πούλαγες αλλού.

Οχι, η μικρή αυτή κοινωνία, δεν είναι για να εξυπηρετήσει τους σκοπούς σου. Ξεκίνησε περήφανα απο τους Αμερικανούς δημοσιογράφους για να γράφουν ότι δεν τους επέτρεπαν στην εφημερίδα. Και κατέληξε περίφανα σε κατίνες και κατίνους.
Κρίμα.

Εδωσα δώρα και θα εξακολουθήσω να δίνω, απο τα δικά μου πράγματα. Γιατί θέλω να δώσω. Και η προσφορά ειναι το καλύτερο πράγμα. Ναι ναι ειμαι πάνω στην σκούπα και τρέχω. δεν πούλησα τίποτα, δεν θα πουλήσω. Ναι ναι, πες μου πως δεν έχω το χάρισμα να κάνω πράγματα. Απο τα νιάτα μου, δεν με ξέρεις. Μην πω δεν με ξέρεις καθόλου. που θα βγάλεις και γλώσσα.

Οι απότεροι σκοποί μας φάγανε εδώ μέσα. Και οι προσκλησεις. Πήξαμε πλέον.

Τι γλοιώδεις άνθρωποι.... πφ!

Αλλά τι να σου κάνω, που εκανε κι η μύγα κώλο, κι έχεσε τον κόσμο όλο.

** ναι ναι δώρα θα ξαναδώσω. Μην ξεχνιόμαστε.!

21 σχόλια:

  1. Τι έπαθες εσύ σήμερα;
    Βαθιές ανάσες και στ@ρχίδι@μ@ς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χώσε και σώσεεεεεεεεεεε!!!!!!!!
    φιλάκιααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, μα, μας έχουν πρήξει, αδελφή!!!
      και πολλή σημασία τους δώσαμε !

      Διαγραφή
  3. Ναι,αυτο με τα μπιχλιμπίδια και μενα μου τα χαλάει,ομως παραδεχθηκα μια μπιχλιμπιδο-μπλογκέρισσα που μου εγραψε,"ναι,αντιλαμβανομαι ότι η θεματική του μπλογκ μου δε σε αφορά και το αποδεχομαι",ετσι ειναι,τι να γραψω εγω στα μπιχλιμπιδάδικα;αχ,τι ωραια σκουλαρίκια;:))
    Από την άλλη μεριά ο καθείς και τα όπλα του,αλλά μη μου ανοιγεις μπλογκ και μετά,οταν διαπιστωνεις ότι εχεις αναγνωστες,μου πετάς και το κανόνι,"α,ξερετε,δημιουργω,κατασκευάζω,γραφω,ελεείστε, τυφλοί,τον ανοιχτομάτη"!Κάντο απ'την αρχή μπιχλιμπιδάδικο!

    Ας ειναι,ειμαστε ανεκτικτοί,ειπαμε,ο καθείς και τα όπλα του,ακόμα και ο...καθίκης:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν το κατάλαβα? οπου θέλω πηγαίνω και οπου μ' αρέσει. Και τα μπιχλιμπίδια της καθεμιανής, δεν είναι της αρεσκίας μου. Προτιμώ, ή τα παλιά του σπιτιού μας, ή τους μεγάλους ξένους Οίκους, απο όπου και αγοράζω.
    Η κάθε Μαρίτσα που κάνει κοσμήματα δεν με αφορά.
    Ούτε η/ο κάθε ενας/μια που γράφει κάτι...
    Ανεκτικοί? οχι σε ότι μου χαλά το τοπίο. Αρκετά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ούτε μαγειρικές ούτε τζάτζαλα-μάτζαλα. Το δικό μου το χέρι μόνο πένα πιάνει - και πληκτρολόγιο. Γιατί έχω και εκπληκτική φωνή, αλλά αυτή δεν ακούγεται γραπτώς.

    Καλό Σ/Κ να έχουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααααα Μεγαλειωτάτη, θα σας μαλώσω!

      το internetradio, σας περιμένει.
      δεν βλέπετε που και η κουτσή μαρία, κάνει ραδιόφωνο??????
      τσ τσ τσ παλι τροφή για ανάρτηση μου δώσατε.

      Διαγραφή
    2. Χαχαχα, όχι όχι ευχαριστώ. Μαρία ναι - κουτσή όχι!

      Εξάλλου δεν εννοούσα αυτό. (Κανένα γνωστό σε δισκογραφική έχεις;)

      :D :D :D

      Διαγραφή
    3. αααα, δεν εννοούσατε αυτό? συγνώμη.
      για κακή μας τύχη, εχω γνωστό σε δισκογραφική και σε καλή θέση !!!!
      χα χα χα !!!!

      Διαγραφή
    4. Χαχαχα, δεν έλεγα τα νούμερα του τζόκερ καλύτερα;

      Διαγραφή
    5. καλά να πάθεις !!! χα χα χα !

      Διαγραφή
  6. Δώρα ακούω ..σαν πέρσι ; χαχα εδώ θα είμαι για άλλη μια χρονιά ..κοντά σας φίλοι μου ..
    πότε ξεκινάμε ; ανυπομονώ ..φιλιάαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σαν πέρσι και καλύτερα !
      ξεκινάμε σύντομα, μείνετε συντονισμένοι.
      αει μαρή Πιστολίδου, κάνε καμμια δουλειά!!!

      Διαγραφή
  7. Εγώ άμα θες να ξέβρεις, και γράφω καταπληκτικά, και ραδιόφωνα έκαμα και τώρα θα αρχίσω να φτιάχνω και μπιζού να ρχεσαι να στα πουλάω! Αμέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι ύστερα, γύρισε την σελίδα του παραμυθιού!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.