Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2012

Πετάμε?

Μπορεί να μου πει κάποιος που ξέρει, γιατί ο άλλος αργεί κι έχω νεύρα, πως πετάω έξω αυτους τους μαλάκες, που δεν τους ξέρω, δεν με ξέρουν κι έρχονται και ακολουθούν?
Γιατί παλιά το εκανα. Τώρα δεν πιάνει. Αλλη ιδέα κανείς?


Ελα γιατί θα μαζευτούμε πάλι. Μα τι ειναι τούτο. Που στο διάλο με ξέρεις και έρχεσαι να με διαβάζεις.

Αειιιιιιι, θα πάρω ανάποδες. Ναι, δικό μου είναι ότι θέλω το κάνω. Στο διάλο οι υπόλοιποι.
γιατί άρπαξα? γιατί δεν μπορώ τους μαλάκες είπα και τις γυναικούλες. Αυτές τις κατινομαρίες που εχει γεμίσει ο τόπος. Με τις μαγειρικές και ότι άλλο αηδιαστικό.

αει βοήθα τώρα... του ρήματος πετώ και γελώ.

Ελα να πετάξουμε μαζί... πλήζ...
ναι δεν είμαι χαζή πιά και δεν δουλεύει αυτό, οπως πρώτα... βοήθα.


* σήμερα είναι "της ανάρτησης", πως λέμε "της επι χρήμασι?" αυτό


** εγώ γνωστούς στην Γερμανία (δε'ν και της τάξεώς μας), και στην Αμερική, δεν έχω, ποιοί μαλάκες με διαβάζουν. Οχι δεν ενδιαφέρομαι. Πφ, πλέμπα...

Αμα ειμαι έτοιμη θα εκδόσω σε απαιστον Αγγλική και Γερμανική (του Γκέτε).

Κούλπα, ακόμη δεν τελειωσε το γυάλισμα του καλαμιού?

11 σχόλια:

  1. Ο Blogger δεν εχει λειτουργία αποκλεισμού άλλων χρηστών και θα έπρεπε να σκεφτούν να το βάλουν.
    Τα μπλογκς εχουν μία συγκεκριμένη λογική λειτουργίας απο χρόνια, ειναι υποτίθεται ανοιχτά βιβλία διαθέσιμα στον καθένα [εκτός αν εχεις ιδιωτικό μπλογκ, με προσκλήσεις].
    Απλά αυτον που δε γουστάρεις για λόγους δικούς σου πάντα, τον αγνοείς ή του διαγράφεις το σχόλιο κι άστονε να λέει στον αέρα, ή βάλε έλεγχο των σχολίων.
    Θα μου πεις πφφφφφ με αυτά θα ασχολούμαι τώρα ;
    Σωστό :)
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η αλήθεια είναι ότι το mail μου το ελέγχω όποτε να'ναι, το μόνο που νομίζω ότι μπορείς να κάνεις για το συγκεκριμένο είναι από τον πίνακα ελέγχου σου να ανοιξεις τους followers να πατήσεις στον συγκεκριμένο και να του κάνεις αποκλεισμό, πλήρη διαγραφή δε νομίζω ότι μπορείς να κάνεις, μόνο ο ίδιος θα μπορούσε να κάνει... τα λοιπά από κοντά γιατί πήζω....
    φιλάκια είπαμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. οχι ρε μάτια μου, το εχω κάνει, στο προηγούμενο, τον περασμένο μήνα. απλά δεν δουλεύει τώρα. θα βρω τον τρόπο.
    α, ρε και περίμενα βοήθεια... την βρήκα μόνη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βλού.......
    ναι ναι αυτό έψαχνα, αλλα πρέπει να τους βγάλω πρώτα απο την μόστρα και μετά να το κάνω. το θυμήθηκα... ως νάρθεις.

    μάααααααακια κι ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι μου θύμισες τώρα... Σαν χτες θυμάμαι τότε την άνοιξη του 2011 που, νέα ακόμα σ' αυτή τη σφαίρα, είχα έρθει στο χώρο σου αβασάνιστα και όχι μόνο είχα στρογγυλοκαθίσει στους αναγνώστες σου, αλλά και σε είχα βάλει και στη λίστα μου. Στο πρώτο σου σχόλιο στο δικό μου μπλογκ το σχολίασες αυτό και σου απάντησα "έτσι είμαι εγώ, χτυπάω αθόρυβα".

    Ααααχ, ωραίες εποχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Mμμμ μουσίτσα, εγώ δεν θυμάμαι τίποτα... αλλά όποιος δεν μ' αρέσει, φεύγει... τάπαμε τα συμφωνήσαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ δεν γνωρίζω, όμως θα με ενδιέφερε να μάθω πως γίνεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στην πρώτη σελίδα σου, απο μέσα, στην προεπισκόπιση, πας και ανοίγεις εκεί που λέει αριθμο αναγνωστών.
      ανοίγει παράθυρο, πατάς πάνω στην εικόνα του και κλίκ σου βγάζει τρείς επιλογε΄ς.
      διαγράφή και στο καλό!
      αυτά

      Διαγραφή
  8. Ναι ετσι γίνεται, αλλά εχω την εντύπωση οτι δεν χρησιμοποιεί πολύς κόσμος τον αναγνώστη της google. Eγω προσωπικά τον κοιτάζω 2-3 φορές το χρόνο.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού ήρθε και έβαλε φωτογραφία, την πέταξα έξω.
      καλημέρα τζονάκο.

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.