Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2012

οι κλάρες

δεν σπάζουν ποτέ,
λα λα λα λα
δεν θυμάμαι το άλλο έλεγε.
Μας το μαθαιναν στο κατηχητικό (είπαμε, τα χριστιανόπουλα, μου τα έμαθε μια κοπέλα στην πλατεία).
Δώς' του τραγούδι. και μέσα στην εκκλησία και στις εκδρομές του κατηχητικού.
Ωραία περνάγαμε. Είχαμε νέες κοπέλες. εγώ τα νοήματα, αλλού 'ντ' αλλού, ντίπ.
Για την παρέα και την βολτα πήγαινα.

Και δώς του οι κλάρες... εγώ μέχρι πριν απο 10 χρόνια, δεν ήξερα τι ειναι οι κλάρες.
Η μόνη κλάρα, που ήξερα ήταν η Κλάρα Μπέλ του Οράτιου, το μίκυ μάους. Οχι δηλαδή, ποιαν άλλη ήξερες εσύ. Εχω το μικυ απο το πρωτο τεύχος. πες.

Κι εγώ, που δεν έδινα σημασία... δώς του 'οι κλάρες δεν σπάζουν ποτέ"....
και ανακαλύπτω την έννοια, προ ετών που σου λέω.

Μία που πήγαινα, μία που πέρναγα. Οχι νομιζες εσύ πως καταλάβαινα. Αίνταααα. τις εικονίτσες έπερνα που μου άρεσαν. και η βόλτα είπαμε. Απο το 68 πήγαινα μόνη την Αχαρνών πέρα στις 11.30 για το κατηχητικό. Ημουν 7 ετών... που με άφηναν. Καλά αλλιώς τότε. Αν ήμουν και 9 δεν θυμάμαι. στην Τρίτη δημοτικού ήμουν.

Πάρε μια κλάρα τώρα για το τζάκι, κι άσε με.

Να δω πόσες αναρτήσεις θ' ανεβάσω.

15 σχόλια:

  1. Εγώ μια φορά είχα πάει κατηχητικό γιατί το απογόρευε ο μπαμπάς αλλά είχα μάθει ότι στο τέλος μοιράζανε γλυκά... Σκυλοβαρέθηκα και το γλυκό χάλια. Ψευτοσοκολατένιο με φρούτάκια μέσα, απελπισία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ααα, δεν παίζω. εμας γλυκά δεν μας δίνανε! εικονίτσες μόνο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να πω και τη δική μου ανάμνηση από το κατηχητικό; Θα την πω γιατί θέλω. Μια φορά μου αγόρασαν οι δικοί μου ένα λεξικό σεξουαλικής αγωγής και θεώρησα σωστό να το πάρω μαζί μου στο κατηχητικό που θα πήγαινα για 2η φορά, για να το δείξω στα παιδιά. Μέσα είχε πολύ ωραίες εικόνες και πολύ τσόντα. Έφαγα πόρτα και δεν ξαναπήγα.

    Μου έλειψε το μπλογκι σου..
    Γεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την αυτή2!
      κι εσύ μου έλειψες, δεν το συζητώ. γράφε γράφε !
      φιλιά

      Διαγραφή
  4. Εμένα στις 4 μέρες που πήγαινα κατηχητικό φωνάξανε τη μαμά μου και της είπανε να μην με ξαναστείλει.
    Επίσης με έδιωξαν στις 5 μέρες από την κατασκήνωση.
    Για να μην αναφερθώ στο γεγονός ότι στο Αρσάκειο δεν με άντεξαν πάνω από 2 μήνες!!!
    Γιατί άραγε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ παραδόξως μικρή ήμουν υπομονετική. Υστερα ξετσουμισα και δεν αφήνω άνθρωπο στη θέση του.

      Διαγραφή
    2. επίσης απο καιρό θέλω να σου πω, ότι ήμεθα ομοίως κακομαθημένες!
      αλλά μας αγαπώ. σκοτίστηκα για τις κακές γλώσσες !

      Διαγραφή
  5. Κλάρα λενε στον τόπο μου τη μεγάλη βέργα,
    "ε,ρε,κλάρα που σι χρειάζιτι"!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι κυρ Βάντη, ξέρω τι ειναι η κλάρα, ήξερα. αλλά δεν το συνεδυασα. Προτίμησα να θυμάμαι την Κλάρα Μπέλ.
      Ημουν μορφωμένη αλλιώς, πως να το κάνουμε.!

      Διαγραφή
  6. Τώρα εγώ φταίω με τα κατηχητικά και τα Χριστιανόπουλα που θα πάνε με χαρά; Εσύ δε μου είπες, να μη δίνουμε στόχο και λέμε ηλικίες κλπ. Αλλά εσύ το παράκανες. Τι 68 είπες τι πόσω χρονώ ήσουνα, τι κλάρες (που δεν το κατάλαβα αυτό με τις κλάρες. Και μιας και ήταν το βασικό θέμα του ποστ, πιάστηκα από τα περιφερειακά, για να μη δειχτώ και αδιάβαστος!)
    Τέλος πάντων, ένα θα σου πω :
    Μα εμείς το φως και τη γαλήνη
    θα σκορπίσουμε μέσα στη δίνη
    κι εσύ ό,τι θες, κατάλαβε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το 68 ήμουν 7 και στις 11 Φεβρουαρίου του 13 θα κλείσω τα 52. Ειδοποίησε την πυροσβεστική, νάναι κοντά.
      Πέρισυ μου τα ζήτησε ο δήμαρχος, να φωταγωγήσει το Σύνταγμα. Εφέτος δεν έχω ακόμη προτάσεις. Τι ποιά! τα κεριά !

      Διαγραφή
    2. Φέτος θα τα φάμε λόγω πείνας, γιατί τούρτα δε βλέπω...

      Διαγραφή
    3. βρε λες? ααα, εγώ τα θέλω χρωματιστά !!!

      Διαγραφή
  7. και πήγα για λίγο στο κατηχητικό!μας έκανε μάθημα η παπαδιά!
    αυτά!

    δώσε αναρτήσεις στον λαό!!!!!!!!

    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε την παπαδιά!
      δίνω δίνω !!!! μη φωνασκούτε !
      στα μούτρα σου!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.