Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2012

Μεζέ?

Απο παιδάκια, πως πάτε στο σπίτι σας? Αυτά τα μεγάλα παιδάκια, που μωραίνει ο Θεός. Εχετε. Να τα χαίρεστε. να τα αγαπάτε.

Κι όσοι δεν έχετε... εεεε τι να κανουμε. Συμβαίνουν κι αυτά. Να τους θυμάστε.

Ξεκίνησα με ενα μπακαλιάρο, εχθές, να παρακαλάω να μου τον αποψύξουν. Επιασαν την τανάλια να βγάλουν και την πέτσα. Σε παρακαλώ, τι νομίζεις πως είμαστε.. ελα...

Μετά... τον έκανα κομματάκια, αφού ερωτήθηκα ίσαμε 40 φορές, πως θα τον φιτάξω. "Μπουκες" ήταν η απάντηση και τις 54.

Τον ξεψάχνισα που λες, τον μέθυσα με ούζο, εβαλα και στο ψυγείο το μείγμα.. και πήγα ν' ασχοληθώ με τα δικά μου.
Κατά τις 10 και κατι, βραδυνώς, ναι... σηκώθηκα και τηγάνιζα μπουκίτσες. Πάρα πολύ ωραίος μεζές να τον τρως απο το τηγάνι.
Μάλιστα...

Και τα παιδάκια αραγμένα σε καναπέδαι και πολυθρόναι, περιμένανε με το στόμα 'νοικτό. Εχεις δει τα πουλάκια? αυτό ενα πράμα.

αφού λοιπόν, δοκίμασαν απο ενα κομματάκι ο καθείς, μου θελαν κι άλλο. Νύχτα ώρα... λιχούδιαζαν αραχτά τα χρυσούλια μου.
"ελααα, πηγαινε φέρε κι άλλοοοοο" με παρότρυνε η μητέρα επι του καναπέος.
"έχει για σένα άλλο?" με ρώτησε, μη τυχόν και μου φάνε το φαί.

"εχει πολύ" συνέχισα να κουβαλάω μπουκές απο την κουζίνα.
Και τι άλλο θέλανε μετά, δεν θυμάμαι. ααααααααααα λουκουμαδάκια που έφτιαξα.
"οχι οχι άλλο ειναι αργά", ειπε η μητέρα, που είχε κατεβάσει τον αγκλέωρα του ψαριού και μισό τεψί λουκουμάδαι.

Αντεεεεε. και το πρωί, αργησα απο την κούραση.
Αμα θέτε μαγείρισα νύχτας, εγώ....


12 σχόλια:

  1. Όταν θα έχω βραδινές λιγούρες θα σε φωνάζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. a votre disposition! toujours!

    και βρες να στο μεταφράσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. στείλε κανένα λουκουμά και προς τα εδώ!
    φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάθεσαι σ' ένα μέρος, που με κάνεις και τρέχω μεγάλη γυναίκα?! ε?
      μη δεις λουκουμά, στην δευτέρα παρουσία?

      Διαγραφή
  4. να σου πάρω απο την Δεσποινα ενα κουτί ναρθώ επίσκεψη
    εγώ αυτή την εποχή κάνω τιραμισού και μπακαλιαράκια
    Θες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ααα δεν φτιάχνω. δεν θα με παιδέψεις εσύ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εμένα πάλι μου έμεινε απωθημένο εκείνο το σουφλέ που μοσχομύριζε και συγκρατήθηκα (κακώς συγκρατήθηκα)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μμμ δεν έχεις κι άδικο. θα το φτιάξω (γιατί είχα άλλον και το πρόσεχε) να γίνει φουσκωτό και θα περάσεις με μεγάλο πιρούνι.
      και γιατί δεν σου στελνω την συνταγή?

      Διαγραφή
  7. Τιραμισούς Χριστός νικάει κι όλα τα γλυκά θα φάει!
    Όλα τα γλυκά και τα φαγητά, τώρα τα θυμηθήκατε;
    ΤΩΡΑ ΠΟΥ Η ΠΕΙΝΑ ΜΕ ΕΧΕΙ ΛΥΓΙΣΕΙ;
    γλουπ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω προχθές ταγραψα. εσύ, άργησες 2 μέρες!!!
      και πήγαινε να διαβάσεις κανα μεηλ, ξεκόλλα απο δω!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.