Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2012

Το προφυλακτικό μου μέσα....

Είδες πως μας πάνε τα κόκκινα? Μούρλια! Στείλαμε την μεγαλομπουμπού για διακοπές, λίγαι ημέραι και "φωτιά στα κόκκινα".

Να ξεκουραστεί η καημενούλα. Την έπρηξαν με τις μλκ δω μέσα. Εκείνη το παρφουμέ της και τίποτα άλλο..

Και συνεχίζουμε και χαμογελάμε. Δεν έχει νόημα να μην χαμογελάμε.
Οχι, δεν θα παιξω με τον πόνο του άλλου που μπορεί να μην έχει να ταίσει το παιδί του. Αλλά θα μουρμουρίσω με την διαφήμηση "τώρα με την κρίση, μην ξεχνάτε τα παιδάκια της Αφρικής"..... ούρλιαξα που την είδα.
Δηλαδή αν δίνουμε 0.70 ευρώ κάθε μέρα (βάσει μέτρησης δικής τους) θα σώσουμε με 250 ευρώ το χρόνο ενα παιδάκι...? Ελα, ...κάνε μια γύρα στα σχολεία της περιφέρειας και ίσως και του κέντρου και δες παιδάκια που πεινάνε. Και δώσε 0.70 την ημέρα. Θάχεις σώσει ενα παιδάκι.
Δεν με αφορά η Αφρική, την στιγμή που πεινάνε παιδάκια στη Ελλάδα. Και δεν θα πρέπει να αφορά και κανεναν άλλο, παρά αυτόν που έχει στην Ελβετία χρήματα και μπορεί να τα διαθέσει. Ημουν που ήμουν αντίθετη με τα παιδάκια της Αφρικής. Μάθε την να μην κανει παιδιά. Ενα προφυλακτικό ειναι φθηνότερο....ασε με.


Εδώ, οι δάσκαλοι, βάζουν χρήματα σε κοινό ταμείο να αγοράζουν για παιδιά, που οι γονείς δεν έχουν, τα βασικά και να τα προσφέρουν. Σε πολλά σχολεία και μπράβο τους.

Αμα ομως και στην Ελλάδα, μερικοί, μάθαιναν τι ειναι το προφυλακτικό και πως δεν στέλνει τα παιδιά ο θεούλης, θα είμαστε καλύτερα.

Οταν ακούω το "δεν έχω δουλειά"... και καθεται, μούρχεται να μπουφλίζω. Οποιος δεν έχει δουλειά, δεν κάθεται. Πηγαινει στο Ναύπλιο να μαζέψει πορτοκάλια και την Θήβα για ελιές, να βγάλει ενα μεροκάματο. Στην αγορά, στις 4 τα ξημερώματα να βγάλει άλλο ένα.

Δεν περιμένει τίποτα απο κανέναν. Εγώ αυτό ξέρω. Και δεν έγινα μάνα συνειδητά. Οχι γιατι δεν θα είχα να ταίσω το παιδί μου. Απλά γιατί θα "είχα υποχρέωση" να το μεγαλώσω. και μ' αγαπώ, πολύ για να μοιράσω τον εαυτό μου, τριγύρω.



 

10 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!!!

    Φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!

    υγ την πρόλαβα, χιχιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλημέρα
    στα μούτρα σου
    υ.γ. εμείς ετσι λέμε δω μέσα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά τα λες. Κι εγώ δεν έκανα παιδιά (ούτε γάμο έκανα) και δεν το μετάνοιωσα. Εδώ δεν τελείωσα με την ανατροφή του εαυτού μου (κι ούτε βλέπω να τελειώνω ποτέ) πώς θα άρχιζα με ανατροφή και βάσανα παιδιών; Τώρα, εμείς εδώ, αν δεν κάνετε παιδάκια θα μείνουμε οι γέροι να ψηφίζουμε Καραμανλή-Παπανδρέου-Καραμανλή-Παπανδρέου (άντε και Σαμαρά ενίοτε, να σπάει η μονοτονία) κ.ο.κ. και θα είμαστε και χωρίς σύνταξη, αφού ποιός θα πληρώνει τα ταμεία; Γι' αυτό κρύφτε τα προφυλλακτικά εσείς οι νέοι ή στείλτε τα στην Αφρική ή στην Κίνα (Ινδία, Πακιστάν, Αφγανιστάν, παίζουν επίσης).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μμμμμμ, ένα δίκιο όσον αφορά το προφυλακτικό το έχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Heliotypon, ααα του κλάμπ, είστε κι εσείς πουλάκι μου? κι εγώ με μεγαλώνω ακόμη! Τώρα για παιδάκια... κάνω ακόμη.. αλλά αμα βγεί θα με πει "γιαγιά" με το κατευθείαν.
    Μισό λιεφτό να φωνάξω κάτι νέοι, δια αναπαραγωγή!
    την καλημέρα μου και καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Aθηνά, για σενα ανοιξα, γιατί αν τ' αφήσω ως την Δεπτέρα, θα μου την πεις.
    ε, το έχω αλλά ποιός ακούει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ζουζούνα σε εποχές άλλες,έβρισκες και δουλέιά, στραβά - κουτσά αλλά έβρισκες κι αμα ήθελες και δεύτερη δουλειά και μεροκάματο καλό.
    Σήμερα δεν υπάρχουνε δουλειές πολλές, μα ενα δίκι το έχεις, όποιος θέλει να κάνει κάτι κουνάει τον καλαράκο του και ξεκινάει και το κάνει.
    Ας μην αναφερθώ σε περιπτώσεις ανθρώπων που ήξερα και τους φταίγαν μόνο όλοι οι άλλοι οταν οι ίδιοι καθόντανε και μάλιστα διάλεγανε κιόλας τις δουλειές και μείναν 2-3 χρόνια άνεργοι βρίζοντας μέσα απο μπλογκς και φέησμπουκ τους πάντες.
    Προσωπικά εχω κάνει πάνω απο 10 διαφορετικές δουλειές και σε πάνω απο 10 εργοδότες και ποτέ δεν έμεινα άνεργος. Ποτέ.
    Εν πάσει περιπτώσει αυτο με τα παιδάκια δεν εχεις καθόλου άδικο, αμολάνε απο 8-9 παιδιά και μετά πρέπει οι άλλοι να τα βοηθήσουνε, δεν κατάλαβα ; Η οταν μεγαλώσουν αυτά να μας έρθουν εδω ως μετανάστες και να πρέπει να τους ταϊσω ; τους λυπάμαι μεν αλλά δεν θα δώσω, προτιμώ να βοηθήσω αλλιώς.
    Για τα προφυλακτικά, με κόστος 0,40 € περίπου το ενα, πουλιούνται απο 3 € και πάνω το κάθε κουτάκι που εχει μέσα τρία.
    Δηλαδή κάπου με +225% πάνω πουλιούνται ; να τρελαθούμε τώρα ή μετά το σεξ ;
    Αυτά. Πάω να φάω μία σοκολάτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τζονάκους, καλημέρα, έρχεσαι στα λόγια μου. Οταν το παιδί σου πεινάει, δεν το στέλνεις νηστικό στο σχολείο, φροντίζεις εσύ...

    άντε, φάε μια σοκολάτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν θα κάνω παιδιά, θα χαλάσει το σώμα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.