Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2012

μια συνάντηση


οχι δεν μου το προσέφεραν, οχι δεν το προσφέρω σ' εσένα. είδα χθες ενα νεαρό αγόρι, απο αυτά τα ως 19 που καθόταν και κρατούσε ενα κόκκινο τριαντάφυλλο με φιόγκο κόκκινο και την περίμενε.
Οπως ανέβαινα με τις κυλιόμενες, τον είδα και χαμογέλασα. Με κοίταξε στιγμιαία και κουλουριάστηκε. Την περίμενε.

Μου ξύπνησε τέτοιες σκέψεις και εικόνες, που ήθελα να τον παρακαλέσω να τον φωτογραφίσω. Σήκωσε το κεφάλι και με κοίταξε ακόμη μία φορά και δεν ήθελα να του χαλάσω εκείνη την γαλήνη και προσμονή που ήταν ζωγραφισμένη στα μάτια του.

Εφυγα πνιγμένη απο αναμνήσεις. ομορφες.
πάρε κάτι, γιατί ο έρωτας θέλει σοκολάτα !

14 σχόλια:

  1. Πόσο γλυκιά εικόνα!! Ααααχ!!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επειδή με αφήνουν παγερά αδιάφορη τα τριαντάφυλλα θα πάρω ένα σοκολατάκι.
    Φτουουου, ξέχασα. Κάνω δίαιτα. Ούτε σοκολατάκι!

    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τρελλοκομείοοοεεεε όχι, Τρελλοτουρίστρια, εσύ να αποφεύγεις τας συγκινήσεις !
    Μααααααατς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αθηνα μου συγνώμη, δεν μούκοψε να κοτσάρω ενα κοψίδι!
    την επόμενη! νάχεις μια παρηγοριά !
    Καλό χειμωνιάτικο ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τι τρυφερο!!!!!!!!!!!!!!!!

    ακόμα έχω το τριαντάφυλλο μπακαρά που μου πρόσφερε ο φώτης στα 19 μου... ξεραμένο, ακόμα άλικο και μυρωδάτο παραδόξως!

    μπράβο στο αγόρι. δύσκολα είναι τόσο ρομαντικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. όμορφη εικόνα!!!!!πολύ!
    φιλάκιαααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ria, πολύ τρυφερό, ομολογουμένως.
    Τα πέταξα όλα. Δεν κρατώ αναμνήσεις παρά μόνο στην μνήμη !
    Την καλημέρα μου, για μια καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σοκολάτα; Σοκολάτα είπατε; Σοκολάαααααταααααααααααααα

    http://www.youtube.com/watch?v=Fs9J38poeV4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μεις, είπαμε. Σεις τι καταλάβατε?
    μάααααακια Υπεροχοτάτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Mία απο τις ομορφότερες σου αναρτήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οχι δική μου, ομορφες εικόνες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ, πριν 2,5 χρόνια με περίμενε εκεί, στο σταθμό, όταν ανέβηκα πρώτη φορά. Κρατούσε ένα τριαντάφυλλο κόκκινο και μια μεγάλη σοκολάτα. Δάκρυσα. Μετά όταν πρωτομπήκα σπίτι, το χε γεμίσει μπαλόνια που είχε γράψει σε όλα όμορφα λόγια και μας περίμενε μια σαμπάνια να παγώνει. Αυτές ήταν ομορφιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ομορφες στιγμές τις οποίες χρειαζόμαστε για να ακουμπάμε στα δύσκολα!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.