Τετάρτη, 28 Νοεμβρίου 2012

τα μύχια της ψυχής !

Τα βλέπω εγώ... τα λέω... ποιός με ακούει μάτια μου?
Μια Πηνελόπη Δέλτα τα νιάτα δεν έχουν διαβάσει. Κι αν.. που όλοι θα σηκωθουν να πουν ότι διάβασαν, δεν θυμώνται τίποτα.

Ρε μεγαλώσαμε με τον Ζαχαρία Παπαντωνίου και τόσους κι άλλους. και μαθαμε. Και απαγγείλαμε Βαλαωρίτη και τρίξανε τα τζάμια απο τα χειροκροτήματα.
Α, ρε σχολείο.... τι τους μαθαίνουν τώρα? καλά μην το συζητήξουμε τώρα.

Βέβαια, οι γονέοι, οπως η αδελφή μου, λέει πως είναι σε μια γλώσσα τα βιβλια που δεν διαβάζονται απο τα παιδιά. Απλή καθαρεύουσα. Δεν θα πάθει τίποτα το σκασμένο σου αμα διαβάσει και του εξηγήσεις και λίγο, τι θα πει αυτό... Λέξεις νεες θα μάθει και θα πλουτίσει το λεξιλόγιό του.

Διαβάσαμε και μάθαμε να γράφουμε εκθέσεις και τόσα άλλα. Κι έρχονται οι επόμενες γενιές αγράμματες.
Χώρια την ποιηση σε ξένη γλώσσα και το πεζογράφημα στην επόμενη.

Πως γίνανε έτσι. Πως θα γίνουν. Βρε καλή η τεχνολογία, αλλά ξεστραβώσου διάβασε και τίποτα.

Την πίτσα και την κίτσα, τις γνωριζουμε ως συγγραφείς. για την Φρίντα (Μπουμπη???, δεν έχω μυαλό), μάλλον κανεις δεν ξέρει πιά. Και η........ κόλλησα με το "επάγγελμα πόρνη" μάλλον μένει στη λήθη της σκόνης....η Λιλίκα Νάκου, συγκεντρώθηκα νομίζω........ ναι.
Εκεί στην Κρήτη, δεν την θυμάται κανείς πιά?
κι άμα θέλουν να το παίξουν γραμματιζούμενοι, κοπανάνε εναν... Λιβαδίτη? τον λένε, δεν τον διδάχτηκα και ξόφλησαν.

Ελα δυο τρείς γεννιές κάτω να μου εξηγήσετε τον Εθνικό και μετά, αντέτε (του ρήματος βάντο), να σκίσετε πτυχία.

Γίναν ολοι συγγραφείς.
Θα μου πεις γιατί ασχολείσαι. Δικό μου ειναι δω, ότι θέλω γράφω. Κριτικάρω τα πάντα. Οχι δεν θα διαβάσω. Κριτικάρω είπα.... ναι με την αποψη μόνο. Η Δέλτα πέθανε ομοίως και τόσες άλλες.

Οοουυυυυυυυυυυυπς, δεν μιλώ για εκείνους, που δεν ξέρουν μεν, δεν έχουν διδαχτεί δε λόγω ηλικίας και προσπαθούν να χώσουν λέξεις στο λεξιλόγιο τους που τους ειναι ξένες.. ασε το εκμαιεύσω μωρό μου. το τσάκισες και τα ματάκια μου ομοίως. Οχι ούτε ο ακίζομαι ειναι της καθομιλουμένης. Κράτει....
ούτε ο μύχιος εχει σχέση με τον μυχό, μη και μου μπερδευτείς.

4 σχόλια:

  1. Δηλαδής, όταν θα γράψω βιβλίο τη ζωή μου δεν θα με διαβάσεις;ούτε με αφιέρωσις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πας στο ποτάμι να πλύνεις τα πόδια σου.

      Διαγραφή
  2. Και η "κουτσή Μαρία" θα έλεγα...
    Και που να σου πω και το άλλο. Θα γράψει λέει και ο εκδότης μου, όταν βγει στη σύνταξη. Καλά, αυτό δεν με πειράζει αφού θα του κάνω την επιμέλεια και θα πληρωθώ! Χο χο χο χο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να πάμε στο βουνό να κάνουμε πεζοπορία ! αμάν πιά !

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.