Πέμπτη, 22 Νοεμβρίου 2012

Η Λούση

Διότι κάθε σπίτι που σέβεται τον εαυτό του, έχει ενα ζώο. Στο δικό μας σπίτι, έχουν εμένα.
Είχαμε και την αδελφή μου, αλλά παντρεύτηκε και μας ξεφορτώθηκε.
Εκανε ενα αγόρι, έκανε ενα κορίτσι και πήρε την σύνταξης.
Ξεμπέρδεψε και θα μας κάνει πάρτυ λέει, μόλις πάρει τα λεπτά.
Η σύνταξη κάνει accor με τα ζώα όμως. Κάθε συνταξιούχος που σέβεται τον εαυτό του, έχει ενα γατόσκυλο, σκυλόγατο, πως το λένε.
Για να την καλοδεχτώ την Λούση, θα βάλω ενα λίνκ, οπως κάνουμε δω μέσα, ξέρετε και την ξανθιά μαμά της, θα την βάλω στο πλάι να την επισκέπτεσθε.


Εντάξει τώρα ξέρετε, οι φίλοι των ζώων, θα περνάτε απο εμενα και μετά γραμμή για την Λούση.
Η διαφορά, είναι πως αυτή δεν βρίζει! Εγώ... ξέρετε.

την καλημέρα μου και χρωστώ κόκκαλο στην Λούση

8 σχόλια:

  1. Εγώ έχω ένα ψάρι. Ο γιος μου δηλαδή, αλλά εγώ του αλλάζω τα σχετικά... Άδειασε το ενυδρείο, βάλε το ψάρι στο λεκανάκι, πλύνε βότσαλο, πλύνε τζάμι, πλύνε φίλτρο, πλύνε μπάνιο που το έκανες σύσκατο... Ρίξε το Σπούκυ μέσα στο καθαρό νερό, ρίξε σταγόνες, ρίξε φαϊ...
    Για πιο εξελιγμένα είδη, ούτε που το συζητώ. αν θέλουνε άλλο πετ στην οικογένειά μου, ας υιοθετήσουν εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η αδελφή μου είχαν ψάρια. τα φάγανε..εεε δεν ξέρω τι απόγιναν. πέθαιναν ένα ένα.
    αμα λέω εγώ, το κάθε σπίτι εχει ενα ζώο...
    ερχεσαι στα λόγια μου.
    την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. φιλάκια και σε σένα και στην λούσυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πήγα Λούση ,διάβασα ,γέλασα κι ήρθα ..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε, γι αυτό το γέλασα, ειναι που σ' έστειλα !
      μάκια !

      Διαγραφή
  5. Να σας ζήσει και να σας αντέξει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.