Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2012

επειδή κάποτε είμαστε παιδιά !

Τα Χριστιανόπουλα θα πάμε με φτερά
να πούμε μήνυμα που φέρνει την χαρά.
Μας περιμένει με λαχτάρα όλη η γη
κι εμείς κινήσαμε πρωί με την αυγή.

Τίποτα στον δρόμο δε μας σκιάζει
ούτε η μπόρα ούτε το χαλάζι.
Έχουμε μαζί μας τον Χριστό
σύντροφο χαράς πατέρα κι αδελφό.

Εμπρός με μια ψυχή, μας περιμένει η γή.

Ο πόνος άπλωσε το πέπλο του παντού
γιατί ξεκίνησε απ΄ τη χώρα του κακού.
Η γη γονάτισε και δεν αντέχει πια,
το κύμα θέριεψε και σπάσαν τα κουπιά.

Όμως εμείς το φως και τη γαλήνη
θα σκορπίσουμε μέσα στη δίνη,
μέσα στο σκοτάδι όλης της γης
μήνυμα θα φέρουμε μιας Θείας χαραυγής.

Εμπρός με μια ψυχή, μας περιμένει η γή.

 >

 Γιατί κάποτε είμαστε παιδιά!

6 σχόλια:

  1. ααα τώρα το θυμήθηκα. εγώ δεν το έμαθα στο κατηχητικό. Ενα κορίτσι στην πλατεία μου το έμαθε, γι αυτό δεν το ξέρω όλο...
    μμμμ! τώρα μου ήρθενε.
    τι τραγουδάς εσύ.. άντε για σιέστα σσσσσσσσσ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποτέ δεν μου άρεσε αυτό το τραγουδάκι.
    Επίσης σιχαινόμουν και το "Ήταν ενά μικρό καράβι, που ήταν α-α-α-ταξίδευτο οε, οε οε οε..." Ο απόλυτος τρόμος αυτό το τραγουδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Που να σε είχα να μαθαίνεις το μικρό καράβι γαλλικά.....
    τι να κάνω, τα εμαθα όλα...
    και το άλλο που λεει οτι θα σκοτώσω αλβανό... απο παλιά το ήξερα...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. I created a monster!

    Επρόβαλε η αυγούλα
    κι όλο χαρά ξυπνώ
    να στείλω προσευχούλα
    ψηλά στο ουρανό (δις)

    Βοήθησέ με Θέ μου
    να'μαι καλό παιδί
    και πάντα χάριζέ μου
    χαρά και προκοπή (δις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν κάνω προσευχούλα
    απο μικρό παιδί
    πηγαίνω την αυγούλα
    και ζω στην εξοχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.